We hebben het hier over nummerweergave. Dus je moet ontopic reageren.quote:
En je motivatie om niet op te nemen? Bang voor deurwaarders zeker?quote:Op donderdag 5 november 2009 12:43 schreef Juicyhil het volgende:
Dan krijg ik op m`n iPhone 3GS 'Geblokkeerd' te zien. Nu weet ik niet wie het was
Voor hetzelfde geld was het Disney om te zeggen dat ik gewonnen heb in de Jonas Brothers wedstrijd
Maar goed, we zullen het nooit weten.
Jawel, anders gaat surveillance-fiets je slaan.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:46 schreef Salatrel het volgende:
IK MOET HELEMAAL NIETS GOFFEREDOMMUH!
Omdat ik met een andere telefoon in gesprek was.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En je motivatie om niet op te nemen? Bang voor deurwaarders zeker?
telefoons zeggen toch niets?quote:Op donderdag 5 november 2009 12:47 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Omdat ik met een andere telefoon in gesprek was.
Ik maak graag flauwe grapjesquote:Op donderdag 5 november 2009 12:49 schreef zovty het volgende:
[..]
Deze grap wilde ik ook maken. Maar ik vond m te flauw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We all wank, sonny wiggles his willy, daddy plays with the meat in an orderly and rational way, and granddad's choad also delivers on a regular basis.
quote:Op donderdag 5 november 2009 12:46 schreef error_404 het volgende:
*kijkmijeensmetmijniphonetopicgezeik*
quote:Op donderdag 5 november 2009 12:47 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Jawel, anders gaat surveillance-fiets je slaan.
Dat dus.quote:
Volgens mij hoor je op school ook niet te fokken.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tyf eens op met die user icon. Ben op school
Jawel, moet van de leraar...quote:Op donderdag 5 november 2009 12:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Volgens mij hoor je op school ook niet te fokken.
schoolquote:
Mensen die geen iPhone kunnen betalen en dus ruig doen op internet dat het een kutding is.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:49 schreef HugoBaas het volgende:
Mensen met een iphone![]()
Mensen die op internet stoer doen met hun iphone![]()
quote:Op donderdag 5 november 2009 15:05 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Mensen die geen iPhone kunnen betalen en dus ruig doen op internet dat het een kutding is.
Mijn held.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:25 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Toen ik mijn telefoon kreeg was hij per maand even duur als een iPhone, en toch heb ik hem niet gekozen![]()
Dus sterf met je faalargument
Hoe mag die applicatie heten?quote:Op donderdag 5 november 2009 15:26 schreef guapo het volgende:
Zo'n Mac Iphone heeft een applicatie om nummerweergave van de beller te unlocken.
Bij instellingen verander je de applicatie "see number overrule on/off"quote:
Ja, je zal eens contact hebben buiten je comfort zonequote:Op donderdag 5 november 2009 15:41 schreef kikoooooo het volgende:
Mensen die onbekende nummers niet opnemenWat een falers
Oeh, eng man
Weet je dat ik die nog nooit op mn 06 heb gehad?quote:Op donderdag 5 november 2009 15:57 schreef Agiath het volgende:
9 van de 10 keer zijn dat telemarketing dingen
Dus neem ik nooit op![]()
Tevens, iPhone
Je nakt me gewoon.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:35 schreef guapo het volgende:
[..]
Bij instellingen verander je de applicatie "see number overrule on/off"
Is wel waar, ik had het eigenlijk meer op de huistelefoon van mijn ouders...quote:Op donderdag 5 november 2009 16:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Weet je dat ik die nog nooit op mn 06 heb gehad?
en ik heb sinds 1998 een gsm ofzo
volgens mij laten jullie je 06 ook te pas en te onpas achter op sites
Dat zal wel iets in de lijn van zo'n GSM-radar (Jamba oid) zijn..quote:
Nouja, er zál trouwens misschien een manier zijn, aangezien bepaalde diensten (de 112-lijn bijvoorbeeld) áltijd jouw nummer kunnen achterhalen. Maar misschien wordt het bij bepaalde gebelde nummers automatisch wel meegestuurd.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:26 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dat zal wel iets in de lijn van zo'n GSM-radar (Jamba oid) zijn..
Volgens mij kan je dat vanuit je GSM nooit overrulen namelijk, het nummer wordt meegestuurd vanuit het telefonie-netwerk of niet. Iets wat je GSM niet binnenkrijgt, kan het ook nooit weten, laat staan tonen
Maar correct me if I'm wrong
Dat laatste ligt het meest voor de hand, aangezien het anders wel erg onveilig zou zijn voor de privacy van de bellende mensquote:Op donderdag 5 november 2009 16:29 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nouja, er zál trouwens misschien een manier zijn, aangezien bepaalde diensten (de 112-lijn bijvoorbeeld) áltijd jouw nummer kunnen achterhalen. Maar misschien wordt het bij bepaalde gebelde nummers automatisch wel meegestuurd.
Goed idee!quote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 16:33 schreef florisje het volgende:
[..]
Goed idee!
Ik neem gewoon voortaan ook zo op: 'Met onbekend.'
Dat zal ze leren
Jij snapt hetquote:Op donderdag 5 november 2009 14:03 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik neem het ook niet op, daar heb ik een voicemail voor. Is die interessant dan bel ik terug.
Het wordt tijd voor software dat anoniemenummers automatisch blokkeert.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:41 schreef kikoooooo het volgende:
Mensen die onbekende nummers niet opnemenWat een falers
Oeh, eng man
quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:22 schreef cvboer het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor software dat anoniemenummers automatisch blokkeert.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:28 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor software die jouw spellings- en grammaticafouten blokkeerdt.
quote:Op donderdag 5 november 2009 12:46 schreef error_404 het volgende:
*kijkmijeensmetmijniphonetopicgezeik*
Waarom? Eng hè, anonieme nummersquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:22 schreef cvboer het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor software dat anoniemenummers automatisch blokkeert.
Waarom? omdat ik wil weten wie mij belt zonder dat ik eerst het gesprek moet aannemen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 09:36 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Waarom? Eng hè, anonieme nummers
En dat bestaat al lang beunhaas
Hoe deed je dat vroeger met je normale telefoon dan?quote:Op zaterdag 7 november 2009 09:50 schreef cvboer het volgende:
[..]
Waarom? omdat ik wil weten wie mij belt zonder dat ik eerst het gesprek moet aannemen.
Op die manier kan ik onderscheid maken met ik wel en met wie ik geen gesprek wil.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 09:50 schreef cvboer het volgende:
[..]
Waarom? omdat ik wil weten wie mij belt zonder dat ik eerst het gesprek moet aannemen.
Op die manier kan ik onderscheid maken met ik wel en met wie ik geen gesprek wil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |