Nee?quote:Op donderdag 5 november 2009 11:53 schreef Sjibble het volgende:
Klacht is duidelijk.
En de rest?quote:80% komt van de Uni af, en10% HBO
onbekend, maar ook wel Uni of HBO.. want MBO is natuurlijk voor stumperdsquote:
geen fotoboek?quote:Op donderdag 5 november 2009 12:00 schreef Eisoep het volgende:
Ik ben spontaan knap lief sexy en heeeeeeel bescheiden joh!!!
Héél herkenbaarquote:Op donderdag 5 november 2009 11:53 schreef Sjibble het volgende:
De meeste mensen van de Uni (dat ze beweren) durven alleen oneliners te posten (max 3 regels) om er zeker van te zijn dat er geen taalfout in zit. Want stel dat... Je hebt op de Uni gezeten!! Hele lappen tekst zijn daarom ook uitgesloten. Om dat te compenseren spelen ze zelf de taalnazi.
Ts, die heeft er immers zoveel vrije tijd voor overquote:Op donderdag 5 november 2009 12:08 schreef wise het volgende:
Ik ben 24, vmbo diploma, kalend, woon bij me ouders. En zit achter de kassa bij de wibra.
Me wijf is een 15 jarige borderline shag-hoer die vakken vult bij de Plus.
Who gives a fuck
Klopt. Ik ben arm.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:53 schreef Sjibble het volgende:
Samenvatting: Rot op, niemand is hier slim, knap, sportief, en welvarend.
Inderdaad. Al 1001 keer gemaakt.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:55 schreef HenkieVdV het volgende:
Ja dit soort topics kennen we nu ook wel.
dan hij.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:13 schreef synnath het volgende:
TS kan niet omgaan met mensen die het beter hebben dan hem.
Nee jouw topics zijn een aanwinstquote:Op donderdag 5 november 2009 12:18 schreef Lakitu het volgende:
Tyf godverdomme een fucking eind op met al die kankertopics over KLB de laatste tijd. Blijf weg dan, niemand die je mist.
Tyfus zeg.
Kijk, jij begrijpt me!quote:
Ik wil er nog graag aan toevoegen dat ik wél slim, knap en sportief ben.quote:
Post eens een high-resolution full frontal onbewerkte foto van jezelf.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:09 schreef griekjeee het volgende:
Ik geef toe dat ik kleinere tieten heb, maar ik ben dan wel weer de knapste. En nu?
Onterechte klacht, je neemt alles veel te serieus.
Mensen die cynisme/sarcasme e.d. niet kunnen lezen horen niet eens thuis in KLB. Al is het natuurlijk wel waarquote:Op donderdag 5 november 2009 13:10 schreef Sapstengel het volgende:
Makkelijk om te zeggen, met alleen maar suffe kattenfoto's in je fobo.
Goede edit, want ik wilde net aanhalen dat je continu met je uiterlijk loopt te hoereren.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:12 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Mensen die cynisme/sarcasme e.d. niet kunnen lezen horen niet eens thuis in KLB. Al is het natuurlijk wel waarmaar dit zou ik om het even gepost hebben.
Ha!quote:Op donderdag 5 november 2009 13:13 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Goede edit, want ik wilde net aanhalen dat je continu met je uiterlijk loopt te hoereren.
quote:Op donderdag 5 november 2009 13:13 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Goede edit, want ik wilde net aanhalen dat je continu met je uiterlijk loopt te hoereren.
De pot verwijt de ketel...quote:Op donderdag 5 november 2009 11:53 schreef Sjibble het volgende:
Omschrijving van hoe hij zichzelf hier probeert voor te doen.
Ik uni dus ik ben meer baas, bovendien heb ik een piemel van 2 vierkante meter en functioneer ik al een vrouwen magneet.quote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 13:31 schreef 91Vos het volgende:
Terechte klacht. Genoeg mensen hier die zich helemaal tha bomb voelen en alles afzeiken dat niet perfect is. En overalin gooien.
Dat is KLB. Klacht gaat echt nergens over, dan kun je beter wegblijven uit dit hele subforum. Er zijn een hele hoop mensen die weten wat wel en niet serieus te nemen, die storen zich dan ook verder niet aan zulke uitspraken.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:31 schreef 91Vos het volgende:
Terechte klacht. Genoeg mensen hier die zich helemaal tha bomb voelen en alles afzeiken dat niet perfect is. En overalin gooien.
Je piemel is 2-dimensionaal?quote:Op donderdag 5 november 2009 13:23 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ik uni dus ik ben meer baas, bovendien heb ik een piemel van 2 vierkante meter en functioneer ik al een vrouwen magneet.
Ik heb echt een ongelooflijk luxe probleem.
Patser !! met je nieuwerwetse automobielquote:Op donderdag 5 november 2009 14:10 schreef Hetiszover het volgende:
TS heeft er de klacht niet meer voor
En oh ja, ik rijd in een 18 jaar oude auto en proud of it.
Dit is ook toepasselijk in de realiteitquote:Op donderdag 5 november 2009 14:11 schreef Hetiszover het volgende:
Tevens heeft TS een probleem met het uit elkaar houden van internet en realiteit
quote:Op donderdag 5 november 2009 14:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
Het frappante is dat ze al hun vrije tijd hier in [KLB] steken en misschien incidenteel in een andere categorie. Kijk hun Postgeschiedenis er maar op naar.. het zijn cynische pseudo-intelligentie HBO/WO mensen zonder ook maar een geldig papiertje (vaak 1e en 2e jaars studenten of drop-outs en een jaartje zich achter de computer vervelen), die gewoon het doel hebben om hun eigen misère op anderen te reflecteren en daar hun eigen ego mee op te krikken..
quote:Op donderdag 5 november 2009 14:46 schreef Skylark. het volgende:
Probeer alsjeblieft geen profielschets te maken als je het verbaal niet aankunt. Ik lach me ziekjes.
Ik doe geen VMBO. Dat is 1quote:Op donderdag 5 november 2009 14:41 schreef Skylark. het volgende:
Php, wat ben je toch een fucking lafaard. Eerst stoer lopen te doen dat je een foto gaat posten, en toch telkens terugkrabbelen.
Even opnoemen:
- Je doet VMBO, een van de laagste VMBO's zelfs.
- Je gaat VAVO doen zodat je misschien in 2 jaar HAVO mag gaan doen.
- Je bent lelijk.
- Je hebt geen zelfvertrouwen.
- Je bent jaloers op Biels.
- Je gebruikt moeilijke woorden op de foute manier.
Loop dan niet te proberen te bitchen op Biels en andere mensen. En dan ken ik je alleen nog maar online. Dude, stop gewoon met reageren in dit soort topics
.
En dit zet je in dit topic omdat?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
[..]
Ik doe geen VMBO. Dat is 1
Ik ga vavo doen ja, dat is geen veronderstelling maar 1 feit.
De spiegel beweert het tegendeel.
Ik heb genoeg zelfvertrouwen. Knap dat jij dat kan meten op internet!
Jaloers op een fokker?![]()
Soms voor de grap. En als ik ze wel gebruik in een zinvolle discussie zijn ze altijd goed.
Maar gaat dit meer over je eigen leven?
Omdat het nu on is.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En dit zet je in dit topic omdat?
Omdat je rancuneus bent.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En dit zet je in dit topic omdat?
Handel dat lekker even via de PM af. Ik bedien je graag van repliek, maar hier was ik bezig met de TS en niet met jou. Wacht maar gewoon eventjes op je beurt.quote:
En van wie heb je dat woordquote:Op donderdag 5 november 2009 14:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Handel dat lekker even via de PM af. Ik bedien je graag van repliek, maar hier was ik bezig met de TS en niet met jou. Wacht maar gewoon eventjes op je beurt.
Inderdaad, ik dacht eigenlijk dat dat woord al 200 jaar bestaat, maar nu je het zo zegt zou je het best wel eens zelf verzonnen kunnen hebben.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En van wie heb je dat woordVan mij ja.
p.s ik ben foto toestel aan het zoeken, weet even niet als ik er 1 bij handen heb. Dus wie weet.
php neemt deze functie over gok ik zoquote:Op donderdag 5 november 2009 14:54 schreef Alicey het volgende:
TS wordt nog maar weinig gebashed vind ik.
Nee, heb vandaag geen zin.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:56 schreef Zapato het volgende:
[..]
php neemt deze functie over gok ik zo
we zijn aan het crossposten.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:54 schreef Alicey het volgende:
TS wordt nog maar weinig gebashed vind ik.
je hebt gewoon niks om mij te bashenquote:
Tjeempie, hangt alles dan van php af vandaag?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:56 schreef Zapato het volgende:
[..]
php neemt deze functie over gok ik zo
T is een 15 jarige wannabe.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tjeempie, hangt alles dan van php af vandaag?
Tel er 2 bij op.quote:
Heb zo geen rekenmachine bij de hand.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hoezo, kun je dat zelf niet?,
,
!
zou jij geen fotos posten?quote:Op donderdag 5 november 2009 15:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb zo geen rekenmachine bij de hand.
quote:Op donderdag 5 november 2009 14:59 schreef Sjibble het volgende:
[..]
we zijn aan het crossposten.
Dit is #2 van Biels zn bashtopic
Bash me dan, als je kan
Dus je bent 17 en zit nog steeds op het VMBO?quote:
Nee.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:10 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Dus je bent 17 en zit nog steeds op het VMBO?
De enige foto toestel wat ik bij handen heb is er eentje met 2.0 pixelquote:
Dus je belofte dat je voor zondag absoluut foto's zou hebben kan ook wel weer vergeten worden?quote:Op donderdag 5 november 2009 15:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De enige foto toestel wat ik bij handen heb is er eentje met 2.0 pixelAntiek dus.
Deceptie na deceptie. Of wacht, om even in stijl te posten;quote:Op donderdag 5 november 2009 15:14 schreef Biels het volgende:
[..]
Dus je belofte dat je voor zondag absoluut foto's zou hebben kan ook wel weer vergeten worden?
Iets meer bescheidenheid mag wel, hoor.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En van wie heb je dat woordVan mij ja.
Nee, ik heb een oud digitaal foto toestel waarvan ik geen kabel meer heb, ik heb mezelf gefotografeerd maar weet niet hoe ik de foto's op de computer krijg, de enigste manier is via de sd kaart dat te doen, maar ik heb niet zo'n 9 in one geval. Alleen een mp4 speler van Zen waar sd kaarten ingaan, dus ik prop die kaart erin maar dan leest hij hem niet? Eerst formatteren zeker?quote:Op donderdag 5 november 2009 15:14 schreef Biels het volgende:
[..]
Dus je belofte dat je voor zondag absoluut foto's zou hebben kan ook wel weer vergeten worden?
Alsof jij foto's krijgtquote:Op donderdag 5 november 2009 15:19 schreef Zapato het volgende:
Beroep Vrachtwagenwasser(bijbaantje:'))
Studierichting Transport/logistiek.
![]()
Dit wist ik niet, maar ik moest wel lachen! Ik kan echt niet wachten op die fotos![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |