Je weet tochquote:Op donderdag 5 november 2009 11:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eindelijk een goeie TT Aquila! Kleine jongetjes worden groot
quote:Op donderdag 5 november 2009 11:32 schreef badboynova het volgende:
Aquiladat is nou wat ik bedoelde met een smakelijke tt.
Dat kwam zo uitquote:Op donderdag 5 november 2009 11:32 schreef Rossdale het volgende:
En uiteraard moet AQuila zo nodig een nieuwe openen.
dan laat ik em voorlopig ook liggen.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je weet toch![]()
Anyway ik ben flink bezig met Forza 3 blijft toch altijd weer tof ook al had ik net zo goed deel 2 uit de kast kunnen pakken.
Hij heeft ook allemaal van die gebrande dvdtjes onder zijn jas zitten denk ikquote:Op donderdag 5 november 2009 11:35 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ]
Hij belt de baron om te zeggen dat hij MW2 uit heeft gespeeld
Ik heb me er ook aan gewaagd. Maar ik vind er eigenlijk geen reet aanquote:Op donderdag 5 november 2009 11:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je weet toch![]()
Anyway ik ben flink bezig met Forza 3 blijft toch altijd weer tof ook al had ik net zo goed deel 2 uit de kast kunnen pakken.
3 rijdt veel relaxter dan 2.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:35 schreef Pimsterr het volgende:
[..]
dan laat ik em voorlopig ook liggen.
geen zin om weer te racen op New York, of dat Sega circuit
voor die nieuwe auto's zou ik em wel willen spelen
waarom krijgen wij dat nooit zulke actiesquote:According to their official website, Walmart will be offering shoppers $100 gift cards for anyone who buys an Xbox 360 Arcade Edition. Granted, the $100 credit can't be used toward the purchase of the console, but buyers can use it to pick up necessary add-ons for the Arcade Edition, like a hard drive or memory card, Wi-Fi adaptor, etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
Echt belachelijk dat de enige écht goede shooter op de 360 HL2 + eps is.. Tis slecht gesteld met de FPSsquote:Op donderdag 5 november 2009 12:00 schreef Pimsterr het volgende:
Ik heb geen zin om tijd te steken in de mp van MW2, daarom laat ik ook even schieten. Ik ga die game niet alleen kopen voor de te lineaire sp, waarbij vijanden blijven spawnen als je niet doorloopt.
je stroom kabel al gechecktquote:Op donderdag 5 november 2009 12:16 schreef ach het volgende:
Wil ik na x maanden mijn xbox weer eens aanzetten geeft ie totaal geen sjoegeLampje van de power supply brand ook niet meer
sabotage is datquote:Op donderdag 5 november 2009 12:20 schreef ach het volgende:
yeah hij doet het al na de stekker er opnieuw ingedaan te hebben, wat is dat nou weer voor een bullshit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |