Je weet tochquote:Op donderdag 5 november 2009 11:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eindelijk een goeie TT Aquila! Kleine jongetjes worden groot
quote:Op donderdag 5 november 2009 11:32 schreef badboynova het volgende:
Aquiladat is nou wat ik bedoelde met een smakelijke tt.
Dat kwam zo uitquote:Op donderdag 5 november 2009 11:32 schreef Rossdale het volgende:
En uiteraard moet AQuila zo nodig een nieuwe openen.
dan laat ik em voorlopig ook liggen.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je weet toch![]()
Anyway ik ben flink bezig met Forza 3 blijft toch altijd weer tof ook al had ik net zo goed deel 2 uit de kast kunnen pakken.
Hij heeft ook allemaal van die gebrande dvdtjes onder zijn jas zitten denk ikquote:Op donderdag 5 november 2009 11:35 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ]
Hij belt de baron om te zeggen dat hij MW2 uit heeft gespeeld
Ik heb me er ook aan gewaagd. Maar ik vind er eigenlijk geen reet aanquote:Op donderdag 5 november 2009 11:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je weet toch![]()
Anyway ik ben flink bezig met Forza 3 blijft toch altijd weer tof ook al had ik net zo goed deel 2 uit de kast kunnen pakken.
3 rijdt veel relaxter dan 2.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:35 schreef Pimsterr het volgende:
[..]
dan laat ik em voorlopig ook liggen.
geen zin om weer te racen op New York, of dat Sega circuit
voor die nieuwe auto's zou ik em wel willen spelen
waarom krijgen wij dat nooit zulke actiesquote:According to their official website, Walmart will be offering shoppers $100 gift cards for anyone who buys an Xbox 360 Arcade Edition. Granted, the $100 credit can't be used toward the purchase of the console, but buyers can use it to pick up necessary add-ons for the Arcade Edition, like a hard drive or memory card, Wi-Fi adaptor, etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
Echt belachelijk dat de enige écht goede shooter op de 360 HL2 + eps is.. Tis slecht gesteld met de FPSsquote:Op donderdag 5 november 2009 12:00 schreef Pimsterr het volgende:
Ik heb geen zin om tijd te steken in de mp van MW2, daarom laat ik ook even schieten. Ik ga die game niet alleen kopen voor de te lineaire sp, waarbij vijanden blijven spawnen als je niet doorloopt.
je stroom kabel al gechecktquote:Op donderdag 5 november 2009 12:16 schreef ach het volgende:
Wil ik na x maanden mijn xbox weer eens aanzetten geeft ie totaal geen sjoegeLampje van de power supply brand ook niet meer
sabotage is datquote:Op donderdag 5 november 2009 12:20 schreef ach het volgende:
yeah hij doet het al na de stekker er opnieuw ingedaan te hebben, wat is dat nou weer voor een bullshit
quote:Op donderdag 5 november 2009 12:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Prestige edition![]()
[ afbeelding ]
160 pleuro's![]()
quote:Op donderdag 5 november 2009 12:52 schreef kikoooooo het volgende:
Hoppa, de xbox is terug. Binnen 6 dagenEn heb een compleet nieuwe gekregen
Als het goed is kun je bij de ups tracking zien wanneer de afleverdag isquote:Op donderdag 5 november 2009 12:56 schreef RoW_0 het volgende:
Mijn xbox is in apeldoorn op dit moment, wanneer kan ik hem hier in Doetinchem (paar km van arnhem af) verwachten?
Niet dat ik zo gek ben om 160 eu voor een veredelde zaklamp neer te leggen, maar wat wil je precies uit dit plaatje halen?quote:Op donderdag 5 november 2009 12:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Prestige edition![]()
[ afbeelding ]
160 pleuro's![]()
Dat de opmerking van IW (dat de night goggles van een dermate hoge kwaliteit zouden zijn) nu meteen is ontkracht. Nu duidelijk?quote:Op donderdag 5 november 2009 13:29 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Niet dat ik zo gek ben om 160 eu voor een veredelde zaklamp neer te leggen, maar wat wil je precies uit dit plaatje halen?
Eh, nee. Waaruit maak je op dat de goggles van lage kwaliteit zijn? (behalve de prijs natuurlijk)quote:Op donderdag 5 november 2009 13:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat de opmerking van IW (dat de night goggles van een dermate hoge kwaliteit zouden zijn) nu meteen is ontkracht. Nu duidelijk?
Had je soms verwacht dat hoog gediplomeerd werknemers die dingen in elkaar zettenquote:Op donderdag 5 november 2009 13:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat de opmerking van IW (dat de night goggles van een dermate hoge kwaliteit zouden zijn) nu meteen is ontkracht. Nu duidelijk?
Ze halen voor elke editie een professor uit Duitsland met een snor die hem beetje voor beetje in elkaar zet, dat is normaal bij een duur item ja.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De sfeer is inderdaad geweldig, de tussenfilmpjes ook en de missies zijn gewoon vermakelijk (wel wat eentonig)quote:Op donderdag 5 november 2009 14:48 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik moet zeggen, Ballad of Gay Tony was uiteindelijk toch wel weer lachen geblazen, maar dat komt puur doordat de voice-acting zo super is, niet omdat de missies nu zo boeiend zijn of de graphics zo interessant...
Yeah da's zo, inderdaad trouwens teveel nadruk op die helikopter, te domme actie dat ze daar geen crosshair bij hebben getoverd! In de cockpit gaan zitten hielp wel wat maar het was nog steeds kutquote:Op donderdag 5 november 2009 14:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De sfeer is inderdaad geweldig, de tussenfilmpjes ook en de missies zijn gewoon vermakelijk (wel wat eentonig)
quote:Op donderdag 5 november 2009 15:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
The Lost and Damned is in ieder geval maar kut eigenlijkIk heb al 5 keer moeten doen over die fucked up eerste echte missie waarbij je op de motor die andere bende achterna gaat. Schieten + Motor rijden + GTA IV = fucked up irritant.
Ik heb 'm uiteindelijk wel gehaald, maar het zou met niet verbazen als ik morgen al ga beginnen aan Tony.
Toch ben ik er minstens drie keer afgevlogen.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:44 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]dude het is juist zo makkelijk op de motor, in oorspronkelijke GTA4 niet maar in TLAD wel, je kant in volle vaart op een muur afrijden en nog blijven zitten!
quote:Op donderdag 5 november 2009 15:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Toch ben ik er minstens drie keer afgevlogen.
Niet het spel gaan lopen afzeiken als je gewoon niet kan spelen hequote:Op donderdag 5 november 2009 15:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
The Lost and Damned is in ieder geval maar kut eigenlijkIk heb al 5 keer moeten doen over die fucked up eerste echte missie waarbij je op de motor die andere bende achterna gaat. Schieten + Motor rijden + GTA IV = fucked up irritant.
Ik heb 'm uiteindelijk wel gehaald, maar het zou met niet verbazen als ik morgen al ga beginnen aan Tony.
Je hebt het wel over Royquote:Op donderdag 5 november 2009 15:44 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]dude het is juist zo makkelijk op de motor, in oorspronkelijke GTA4 niet maar in TLAD wel, je kant in volle vaart op een muur afrijden en nog blijven zitten!
Jamaar er is een GPS aanwezig!quote:
Turn leftquote:Op donderdag 5 november 2009 15:55 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Jamaar er is een GPS aanwezig!
quote:Op donderdag 5 november 2009 17:34 schreef Chocobo het volgende:
Vast al gepost maar toch
[ afbeelding ]
quote:All Hail Cyberia
Complete the Single Player game in Hardcore mode. 25Behaald
Ik vind het op zich wel een tof spel, het is een populair spel maar als het je niet digged, digged het je niet.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:10 schreef badboynova het volgende:
gave hoes, maar is me1 en me 2 mischien de moeite waard.
Hufters, geen HDMIquote:Op donderdag 5 november 2009 12:52 schreef kikoooooo het volgende:
Hoppa, de xbox is terug. Binnen 6 dagenEn heb een compleet nieuwe gekregen
had je toch niks aan gehad met je zwart wit tvquote:
quote:
quote:PS3 Exclusive Bad Company 2 Multiplayer Beta Confirmed
EA confirms that the PlayStation 3 exclusive multiplayer beta for Battlefield: Bad Company is launching this month, with a multiplayer demo hitting all platforms early next year.
Earlier this week EA DICE shot down rumors of a November 19th launch date for the Battlefield: Bad Company 2 multiplayer beta for PS3 owners, but now it looks like they just wanted to announce it themselves instead of having GameStop doing it. To participate in the North American multiplayer beta test, PS3 owners need only reserve a copy of the game at the GameStop website or retail locations, at which point they will receive a key allowing them to join in the fun on the 19th.
The multiplayer beta takes place on the Arica Harbour map, pitting Americans against Russians in ground and vehicular combat for up to 24 players. You can check out the official beta announcement trailer below.
"With Battlefield: Bad Company 2 we're looking to raise the bar across all aspects of our multiplayer experience, setting a new standard for online play," says Patrick Bach, Senior Producer on Battlefield: Bad Company 2. "From the graphics to the vehicles, weapons and destruction, we are delivering the best online multiplayer game next year, and we want gamers to experience it themselves by playing the beta and demo."
What about the Xbox 360 and PC gamers out there? Don't fret too much. The PC open beta for the game kicks off next month, followed by a multiplayer demo for the PC, Xbox 360, and PS3 early next year.
quote:This is what the HUD looks like. In the bottom left, you can see your squadmates health and names.
Right above the radar shows what perks you are carrying. When I played there were 3 perks-sprinting, cloaking, and halogram.
The sprinting makes you run when you hold LB,
cloaking makes you invisible (when you cloak your radar jams and you can't really hear anything around you).
The hologram creates a hologram of yourself, so enemies will shoot at both.
moet je ook maar in de ziekte wet zitten met een knie die klutst, kluts kniequote:Op donderdag 5 november 2009 21:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
Waarom brengen ze in godsnaam een game in het begin van de week uit!
Als het nou morgen was had ik heel het weekend mw2 kunnen doen
woei een semi paint topic word ditquote:Op donderdag 5 november 2009 21:05 schreef kepler het volgende:
Spanning ende sensatie!!
Eerste screenshots (soort van dan) van Halo Reach:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met dank aan GAF en Tom Morello
Valt niet heel veel over te zeggen natuurlijk, maar het heeft zeker mn interesse gewektVooral screen 4 en de een na laatste zien er toffig uit
Was wel van plan om me ziek te melden volgende week!quote:Op donderdag 5 november 2009 21:07 schreef badboynova het volgende:
[..]
moet je ook maar in de ziekte wet zitten met een knie die klutst, kluts knie
gewoon zeggen dat je bij de mexicaan ben geweest, en dat je nu verplicht ben om 3 weken af geschermd van de buiten wereld moet blijven. en de reden hier voor wil de ggd niet bekend maken, enkel dat je een risico factor ben voor de mensheid.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Was wel van plan om me ziek te melden volgende week!
Alleen ben ik dat afgelopen week geworden en nu nog eigenlijk :/!
GRUWELIJKquote:Op donderdag 5 november 2009 21:05 schreef kepler het volgende:
Spanning ende sensatie!!
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Valt niet heel veel over te zeggen natuurlijk, maar het heeft zeker mn interesse gewektVooral screen 4 en de een na laatste zien er toffig uit
eerst een goeie TT maken, en nu ditquote:
Heel ff danquote:Op donderdag 5 november 2009 21:18 schreef badboynova het volgende:
[..]
eerst een goeie TT maken, en nu dit.
MAG IK JE AANRAKEN
quote:
Halo 3 was wel de mindere van de 3.quote:
Tom Morelloquote:Op donderdag 5 november 2009 21:05 schreef kepler het volgende:
Spanning ende sensatie!!
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cyb een schurk en een boefquote:Op donderdag 5 november 2009 21:38 schreef KneusTeun het volgende:
LOL we hebben meer piraten hier :
Cyberia18 99%
Dit zijn de score's die fokker's gaven aan MW2 die de game bezitten
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:05 schreef kepler het volgende:
Spanning ende sensatie!!
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Praat niet zo over Halo Ricko andulopezquote:Op donderdag 5 november 2009 21:59 schreef RickoKun het volgende:
wat the fuck is HALO reach? ook zo'n faler als ODST
WTF!quote:Op donderdag 5 november 2009 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zag bij de Bart Smit hier, een kartonnen bord staan buiten. Daar stond op: OUT NOW MW2! Dus ik naar binnen, kon niks vinden, ik vragen, ow die zijn al uitverkocht, volgende week komen ze weer binnen.
Vandaag in de schappen gegaan, dat is 5 dagen voor de release zei ik nog, ow is dat zo? (dom blond mokkel achter de kassa). Ow dan hebben we een fout gemaakt, wilt u dan reserveren? ik uhmzz nee.
Dus sommige hebben hem dus wel al LEGAAL
Een nieuw deel in de Halo Reeks, met een geheel vernieuwde Engine. Komt ergens volgend jaar uitquote:Op donderdag 5 november 2009 21:59 schreef RickoKun het volgende:
wat the fuck is HALO reach? ook zo'n faler als ODST
quote:Some very cool information from the main programmer of the game. Here are some major selling points he shares with gamers which he feels will make the game more appealing for all audiences in terms of user-friendliness:
1) SDTV-friendly text.
He says the game has been designed in mind to allow everyone who is able to play the game to enjoy it to the fullest. As such the text in the game is scaled with the resolution in mind and even SDTV players will be able to read everything without feeling left out.
Of course at the same time all the animations and models are designed to take full advantage of HDTV display resolutions so those with better televisions will see more detail as the resolution allows.
2) High music production values.
He mentions that all of Tanaka's compositions are fully orchestrated and recorded in 5.1 in a concert hall. The tracks will be fully reproduced in 5.1 in the game itself for those with surround sound systems.
As for Sakuraba's compositions, they are recorded by a band, and is used in seamless and dynamic way for battles. As you do different actions and the tide of the battle shifts, etc, the tension of the music will change dynamically without pausing or stopping.
3) Fast load times.
The game is designed with both the Playstation 3 and the Xbox 360 in mind. While it supports installation on both systems, it is coded to be as fast as possible without an installation. This is to allow all gamers to have as good an experience as possible, even those playing on a 360 Arcade - without a HDD.
4) No disc swapping.
The game will ship on a single disc for both systems. It will not use multiple discs and hence there will be no disc swapping. There are two reasons for this. Firstly, he mentions they do not want the player to get the feeling that he's "already half way through the game" when a disc swap message shows up. The second reason reason is that it is bothersome for some users and they don't want anything that would take the player out of the game.
As for concerns that being on a single disc will mean less content in the overall game, he says that this is not an issue at all. Because of the costume systems in the game, it required that every single cutscene in the game be real time instead of pre-rendered. Because they are unable to cheat by using movie files, the game being completely real time made it possible to have enough space to pack more than enough content while staying on a single disc.
5) Battle retry option.
The game will feature a retry option when you fail in battles. At the Game Over screen, players can choose to retry which would put them back at the start of the battle. This is something which was implemented to allow them to make battles more challenging and surprising. By having a retry option, players who are destroyed in a battle will be encouraged to retry with different tactics and learn how to master the battles instead of being put off or frustrated.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.6) Quick save anywhere.
The game will support Quick Save not only on the World Map, but in battles as well. The reason is that this is an essential function for anyone who does not have a ton of time for gaming, or has other commitments like work. Allowing the player to stop playing at any moment and to pick off where he left off will allow people from all walks of life and parts of society to be able to enjoy the game at their own pace.![]()
Additional points at the end:
He mentions that a lot of time and effort is being spent tuning the game to make playing it both enjoyable and pleasant. He remakes that it is not about making a game which is hard to play to slow to progress, but about making a game which has depth and content for the player to customize and play around with but at the same time being considerate as to the needs and requests of players.
Whenever possible, it is best in his opinion to make a game which does not have things which annoy the player or lack features which would otherwise make a more pleasant gaming experience.
He also mentions that in New Game + you will be able to carry over all your items, and that they are specifically making New Game + worth playing and they hope that players do replay the game and enjoy it as well.
Finally, he shares with readers the title screen of the US/EU version of the game as he promises that overseas development is coming along well and to be a little bit more patient:
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
nee , maar ik koop hem , heb ook de CE van deel 1quote:Op donderdag 5 november 2009 17:34 schreef Chocobo het volgende:
Vast al gepost maar toch
[ afbeelding ]
nieuw navigatie systeem voor in de autoquote:Op donderdag 5 november 2009 23:05 schreef badboynova het volgende:
sinterklaas komt er weer aan, en ook de kerstman. en wij als mensen hebben we altijd wensen, dus het leek me leuk als iedereen ze wish list bekent maakt.
voor mij is het.
tekken 6
call of duty mw2
en een f1 race game (volgens geruchten gaat er één komen)
game on
geen wonder dat je de weg nog steeds niet kan vindenquote:Op donderdag 5 november 2009 23:08 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nieuw navigatie systeem voor in de auto![]()
heb alle games al die ik dit jaar wou of al ge-preorderd .
Klopt. Deze jongen legt gewoon zijn welverdiende centen neer.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Cyb een schurk en een boefDit kan niet waar zijn
waarom denk je dat ik al mijn games online bestel , anders verdwaal ik opweg naar de gameshopquote:Op donderdag 5 november 2009 23:10 schreef badboynova het volgende:
[..]
geen wonder dat je de weg nog steeds niet kan vinden
je snap me gelijk, creepy hoorquote:Op donderdag 5 november 2009 23:15 schreef DJ_ het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik al mijn games online bestel , anders verdwaal ik opweg naar de gameshop![]()
( ouwe is kaput )
F1 game komt volgend jaar pas...quote:Op donderdag 5 november 2009 23:05 schreef badboynova het volgende:
sinterklaas komt er weer aan, en ook de kerstman. en wij als mensen hebben we altijd wensen, dus het leek me leuk als iedereen ze wish list bekent maakt.
voor mij is het.
tekken 6
call of duty mw2
en een f1 race game (volgens geruchten gaat er één komen)
game on
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |