Zie hierboven idd.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:31 schreef McDucky het volgende:
Dat je daar speciaal een account voor aanmaakt om dit met ons te delen, hulde!
Ik mag het hopen van wel!quote:Op donderdag 5 november 2009 10:33 schreef banaantjeEE het volgende:
Denk je echt dat je daar nog iets van gaat horen?
quote:Op donderdag 5 november 2009 10:32 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Bedankt Merci dat je dit met ons wilde delen.
quote:
En daar ging de geloofwaardigheid. Jammer joh. Volgende keer meer succes met uit je duim zuigen kerel.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:29 schreef specialmember het volgende:
Ik wist niet wat ik zag, ik heb het helaas snel door de WC gespoeld, stom achteraf want ik had het moeten filmen.
quote:
It didn't happen.quote:geregistreerd op: donderdag 5 november 2009 @ 10:19
laatste bezoek: 11 minuten, 10 seconden geleden.
aantal posts: 2 (gemiddeld 2 per dag)
My thoughts exactly.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:46 schreef Copycat het volgende:
'Special member' in de zin van 'special person' in de zin van 'niet helemaal honderd'?
Zo jij bent slim!quote:Op donderdag 5 november 2009 10:46 schreef Copycat het volgende:
'Special member' in de zin van 'special person' in de zin van 'niet helemaal honderd'?
grapje, er zaten geen wormen in de Merci, het was je moeders kut waar de wormen uit kwamen.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:55 schreef mr_vavavoom het volgende:
TS, bedankt voor de post.
Ik neem je waarschuwing zeer serieus. Mensen vergeten soms dat chocolade ook een expiratiedatum heeft!
Bedankt, uit de grond van mijn hart!
Damn, zulks een goede grap.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:59 schreef specialmember het volgende:
grapje, er zaten geen wormen in de Merci, het was je moeders kut waar de wormen uit kwamen.
TS is dus inderdaad een speciaal kereltje.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:59 schreef specialmember het volgende:
[..]
grapje, er zaten geen wormen in de Merci, het was je moeders kut waar de wormen uit kwamen.
Waarom verbaast me dat nu niets?quote:Op donderdag 5 november 2009 11:02 schreef specialmember het volgende:
Wat zeg jij, ik versta er niks van?
Die zijn het lekkerst!quote:Op donderdag 5 november 2009 10:29 schreef specialmember het volgende:
ik wou een Merci chocolaatje eten (met stukjes hazelnoot)
Ahhhh, ok.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:59 schreef specialmember het volgende:
[..]
Je wil me he? vuile sletquote:Op donderdag 5 november 2009 11:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom verbaast me dat nu niets?
Ik ga er vanavond een foto van maken, dan open ik wel een nieuw topic.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:08 schreef mr_vavavoom het volgende:
[..]
Ahhhh, ok.
Ik dat geval mag je lekker opsodemieteren met je kut-post.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |