De nieuwste, seizoen 6 aflevering 8quote:
Dat ze het maar snel cancelenquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De nieuwste, seizoen 6 aflevering 8
Hoi.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:19 schreef 08gnoT. het volgende:
Mijn hond heette SaffieDaarom klikte ik, hoi
Goed idee! Warme choco, ga het gelijk maken.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Ik heb net mijn warme choco gedronken en het haardvuurtje staat net aan
Vanavond naar Royksopp met o.a. MaJo. Zin an
Geen idee of het sjiek is, maar daar had ik ineens zin in op deze vrijdagavond toen jij over koud en donker en koffie begonquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah, een klant met sjieke smaak
[ afbeelding ]
Ah, ik dacht al, maar daar ben ik dus nog niet...quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De nieuwste, seizoen 6 aflevering 8
Zeker wetenquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoi.![]()
Mooie herinneringen aan Saffie?
Ik zou eerder gaan voor het 'dat zit wel snor' shirtquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:35 schreef Etcetera het volgende:
Ik zou dit shirt wel willen hebbenWie laat zich niet koeieneren
Lotje in de dierentuinquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:45 schreef LadyBlack het volgende:
De Gebroeders Leeuwenhart![]()
![]()
en dan vooral die tekeningetjes van Kruimel
Van Astrid Lindgren vond ik heel veel mooi trouwens: ook Ronja de RoversdochterOp het eiland Zeekraai
en wat gebundelde verhalen geloof ik (oa over Peter en Petra
kent iemand die???)
Ik had ook boeken bij mn oma, Dik Trom inderdaaden ook Saskia en Jeroen, geweldige boeken!! En een serie over een meisje Lotte dat in een dierentuin met chimpansees werkte ofzo
![]()
Oh en begon ook snel met strips, Jan Jans & de kinderen, Donald Duck, Suske & Wiske en Asterix & Obelix. De eerste oud&nieuw dat ik op mocht blijven heb ik alleen maar zitten lezen
En het wervingspersoneel in de US belooft erg veel zaken die zij niet waar kunnen maken. De folders waar men het in films/series over heeft (stationering in een resort zonder risico op uitzending) zitten er niet niet erg veel naast.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Weet je, in Amerika(volgens mij is dat in NL minder) gaan er nogal wat mensen het leger in omdat ze geen kwalificaties hebben voor een baan(en dus geen toekomst) en het als een uitweg zien om toch een inkomen te hebben.
Ik kan me voorstellen dat iemand (die misschien al mentaal niet zo stabiel is) dus in zo'n positie zit en uiteindelijk te horen krijgt misschien uitgezonden te worden.
Boes Boes, Boes Boesquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:35 schreef Etcetera het volgende:
Ik zou dit shirt wel willen hebbenWie laat zich niet koeieneren
Riep er iemand?quote:
quote:
* Neemt vast afscheid van Etcie aangezien zij nu series via die tv ipv haar monitor gaat kijken.quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
Het is momenteel in huize Etcie wel de tijd voor nieuwe dingenNieuwe huistelefoon die veel beter is dan de vorige, nieuwe modem, nieuwe decoder, nieuwe internetsnelheid en vandaag is binnengekomen onze allernieuwste (en waarschijnlijk laatste grote aankoop voor een tijdje) een full hd tv
Meet de Sharp Aquos
[ afbeelding ]
* Etcetera is flieft
Ja nee dat denk ik nietquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
* Neemt vast afscheid van Etcie aangezien zij nu series via die tv ipv haar monitor gaat kijken.![]()
quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja nee dat denk ik nietIk download graag en kan tijdens het kijken nog dingen er naast doen
Alhoewel er ook een pc op aangesloten kan worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |