Ik las 'hier' als in Tweakersquote:
Ik ben benieuwdquote:Ach, een vrouwelijke user op tweakers moet nu ook weer niet zo moeilijk te vinden zijn.
Jij bent dan ook geen stereotype vrouwquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik peins er niet over
[..]
HeyIk vind 'm lelijk ja
quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hey! Lul eens niet over mijn opmerking heen dat jij dat jurkje maar aan moest doen
Goed puntquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:01 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Jij bent dan ook geen stereotype vrouw
Ja, precies, dat dacht ik welquote:
Blond he, dan heb je datquote:
Dat was wel het toppunt geweest he?quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Had 'ie ook een roos tussen zijn tanden?
Is die er danquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:10 schreef De_Hertog het volgende:
Je hebt niet eens in het NCIS topic gepost daar, valt toch een beetje tegen
Hij was heftig hequote:Op vrijdag 6 november 2009 11:14 schreef Cobra4 het volgende:
Etcie; ik heb seizoen 6 af.![]()
En ik ben nu helemaal de kluts kwijt............
Nog best vlotquote:
Ik denk wel de heftigste final van NCIS.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:43 schreef Etcetera het volgende:
Hij was heftig heEigenlijk zou je vier maanden moeten wachten zoals ik heb gedaan
Maar download seizoen 7 nou ook maar
Ga je geen spijt van krijgen
Nou, ach, het is er wel, maar het moet een beetje afgestoft wordenquote:
Ik zei al, zo moeilijk kan het niet zijnquote:Nog best vlot
quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik denk wel de heftigste final van NCIS.![]()
Seizoen 7, here i come.
Mjah die op FOK! zelf loopt tegenwoordig iets beter dan in het begin. Ik snap het echt niet, NCIS is tegenwoordig domweg de #1 show in Amerika, het lijkt wel alsof er hier bijna geen interesse voor isquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:48 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nou, ach, het is er wel, maar het moet een beetje afgestoft worden
Zitten er dan echt zo weinig meiden op Tweakers?quote:Ik zei al, zo moeilijk kan het niet zijn
Ik heb komende nacht dienst. Dus wie weet kan ik de schade wel, via online kijken, inhalen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:50 schreef Etcetera het volgende:Je loopt nou nog maar 6 afleveringen achter
Volgens mij wel inderdaad, maar ik heb er verder niet op gelet hoor. Dat is dan ook niet de reden. Ik had gewoon, na het NCIS topic, een paar topics doorgekeken van series die jij volgt en ik ook, je had me immers zien postenquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zitten er dan echt zo weinig meiden op Tweakers?
Mjah dan word het makkelijker inderdaadquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:56 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Volgens mij wel inderdaad, maar ik heb er verder niet op gelet hoor. Dat is dan ook niet de reden. Ik had gewoon, na het NCIS topic, een paar topics doorgekeken van series die jij volgt en ik ook, je had me immers zien posten
Herkenbaarquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:59 schreef Soempie het volgende:
Ik ga maar eens douchen. Straks is m'n vrije dag voorbij voor ik er erg in heb.
Waarom moeilijk doen...quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mjah dan word het makkelijker inderdaad
Dat je de wcpot met je handen met wc-eend schrobt, en vervolgens in je ogen wrijft natuurlijkquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat verwacht WC-eend dat ik doe met hun spul? Op de verpakking van een toiletblok staat Gevaar voor ernstig oogletsel
Ik vind het veel kwalijker dat er op de verpakking staat: "verwijdert kalk meer dan bleek"quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat verwacht WC-eend dat ik doe met hun spul? Op de verpakking van een toiletblok staat Gevaar voor ernstig oogletsel
En dan ook nog met een toiletblok in een plastic omhulsel? Knap...quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat je de wcpot met je handen met wc-eend schrobt, en vervolgens in je ogen wrijft natuurlijk
Gesproken als een echte schoonmaaksterquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat je de wcpot met je handen met wc-eend schrobt, en vervolgens in je ogen wrijft natuurlijk
Ach er zijn gekkere dingen in de wereldquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En dan ook nog met een toiletblok in een plastic omhulsel? Knap...
Nou, dan klopt het toch?quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind het veel kwalijker dat er op de verpakking staat: "verwijdert kalk meer dan bleek"
Dat is niet zo gek want volgens mij verwijdert bleek helemaal geen kalk
En daarom des te kwalijkerquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nou, dan klopt het toch?Je kan ook op een pakje roomboter zetten dat er geen suiker aan is toegevoegd. Ook irrelevant, maar wel waar
Ik zou niet graag haar verzekeraar willen zijn.quote:Z-Koreaanse na 949 keer geslaagd voor theorie-examen
Uitgegeven: 6 november 2009 10:17
Laatst gewijzigd: 6 november 2009 10:17
AMSTERDAM - De 68-jarige Zuid-Koreaanse Cha Sa-soon is dolgelukkig. Zij probeert al tijden haar rijbewijs te halen, maar strandde telkens op het theorie-examen.
İ ANP
Na 949 keer voor haar theorie te zijn gezakt is ze eindelijk geslaagd. Nu kan ze binnenkort afrijden.
Cha ging in april 2004 voor het eerst op voor het theorie-examen. Sindsdien deed ze bijna iedere werkdag een nieuwe poging.
Om te kunnen slagen moeten kandidaten minstens zestig van de honderd vragen goed hebben. Woensdag was het dan eindelijk zover. Cha haalde precies zestig punten.
Nu maar afwachten of ze in één keer voor haar praktijkexamen slaagt.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:20 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga eens zien of ik nog wat geld kan uitgeven
En ik een anderequote:Op vrijdag 6 november 2009 13:23 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ik weet nog een goede bank...
Dan zal je helemaal niet te spreken zijn over de Ovomaltine-reep die ik gisteren bij de Xenos heb gekocht. Volgens de vertaalde ingrediënten lijst is het chocolade, terwijl ze maar 25% cacao garanderenquote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nou, dan klopt het toch?Je kan ook op een pakje roomboter zetten dat er geen suiker aan is toegevoegd. Ook irrelevant, maar wel waar
Shop till you dropquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:20 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga eens zien of ik nog wat geld kan uitgeven
Ik weet niet hoeveel cacao jij in je chocolade wilt hebben, maar chocola met >70% cacao is al speciale, erg bittere chocola en rond de 90% is het echt niet meer te etenquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan zal je helemaal niet te spreken zijn over de Ovomaltine-reep die ik gisteren bij de Xenos heb gekocht. Volgens de vertaalde ingrediënten lijst is het chocolade, terwijl ze maar 25% cacao garanderen
Weet je, in Amerika(volgens mij is dat in NL minder) gaan er nogal wat mensen het leger in omdat ze geen kwalificaties hebben voor een baan(en dus geen toekomst) en het als een uitweg zien om toch een inkomen te hebben.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:48 schreef Whiteguy het volgende:
Die schutter op de US basis was doodsbang dat ie ooit uitgezonden zou worden, en is waarschijnlijk daarom doorgedraaid (hij zou binnenkort uitgezonden worden naar Irak).
Ehm.. ja.. right...
Ik ga binnenkort denk ik solliciteren voor een post op de Nederlandse ambassade in Australie. Ik wil echter niet te lang en niet te ver van huis zijn.
Minstens 35%, daaronder is het cacaofantasiequote:Op vrijdag 6 november 2009 14:02 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel cacao jij in je chocolade wilt hebben, maar chocola met >70% cacao is al speciale, erg bittere chocola en rond de 90% is het echt niet meer te eten
Zeker weten? Ik weet eigenlijk ook niet waar de grens ligt hoor, maar volgens de Duitse wikipedia heeft melkchocolade al slechts 30% cacao en cacaoboter. En dan is cacaoboter nog niet eens pure cacao. 'Bitterschokolade' begint daar al bij zo'n 50% moeten zijn als ik het goed zie, maar ik weet niet of dat gewoon een benaming is voor puur of echt een bittere variant.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Minstens 35%, daaronder is het cacaofantasie
Ovomaltine doet me altijd onmiddellijk denken aan Mathilda van Roald Dahlquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:22 schreef Nembrionic het volgende:
Ik bedenk me net dat Ovomaltine geen Nederlands produkt is en ik vraag me af waar die 35%-regel geldt? Misschien niet in het VK?
Wat is ouder? Ik heb het op de basisschool gelezen dus ik was jonger dan 12. En wellicht mijn tijd voorruitquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:59 schreef LadyBlack het volgende:
Nou, Kruistocht in Spijkerbroek is wel voor iets oudere kindjes geloof ik hoor.
Maar zo mooooooooooooooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |