Onze bron zei dat het vannacht op de radio was.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Die weddenschap is al jaren geleden gesloten.
Hij heeft hem verloren, en is als tegenprestatie van Hilversum naar Rome gelopen. Geen grapje.
Mwoah, ik vind Johans burka standpunten vrij rechts.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:50 schreef sunny16947 het volgende:
betekent dat dat de partij links is?
Ik hoopte dat je me iets hoger inschatte, eigenlijk.quote:
Ik ben nu ook wel benieuwd of hij nu wéér zo'n actie heeft bedachtquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:42 schreef Noek het volgende:
[..]
Onze bron zei dat het vannacht op de radio was.
Bel Johan eens of het waar is, anders gaan we onze bron bashen!
Ik schat je ook hoog in, ik dacht dat het een geniale greep van jou wasquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik hoopte dat je me iets hoger inschatte, eigenlijk.![]()
Nee dus.
Net gedaan en LoL, het is dus wáár.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:42 schreef Noek het volgende:
[..]
Onze bron zei dat het vannacht op de radio was.
Bel Johan eens of het waar is, anders gaan we onze bron bashen!
Ik denk dat wij totaal verschillen van mening wat betreft 'genialiteit'quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik schat je ook hoog in, ik dacht dat het een geniale greep van jou was
Zou het?quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik denk dat er gewoon niet bij nagedacht is.
Je kiezers voor de gek houden is nou juist 1 van die dingen die PvdT tot kunst verheven heeft.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk dat wij totaal verschillen van mening wat betreft 'genialiteit'![]()
![]()
Wat dit logo geniaal maakt in mijn ogen, zijn de opmerkingen erover![]()
Ik denk dat er gewoon niet bij nagedacht is.
In elk geval had ik het dan niet zo gedaan, want ik ga er niet van uit dat er veel mensen met een geniaal denkniveau (die de genialiteit ervan zien) op de partij gaan stemmen. Maargoed, je weet maar nooit natuurlijk.
Hoho! Deadend Park!quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:42 schreef Maanvis het volgende:
Je kiezers voor de gek houden is nou juist 1 van die dingen die PvdT tot kunst verheven heeft.
Ik bedoel maar, Dead End Park en de Monoraildat zegt al genoeg
.
Ik vind mijn schrijfwijze leuker.quote:
Correcter ook!quote:
Zie je, ze houden de kiezer voor de gek met dingen die niet kloppenquote:
Door je hand om te draaien.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:38 schreef Copycat het volgende:
Hoe wil jij met links en rechts een handgreep maken?
Of fonetisch, op z'n Johans: Dezzend Park.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik vind mijn schrijfwijze leuker.
Tijdens onderstaande bijeenkomst kun je dat leren:quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:43 schreef Copycat het volgende:
Doe eens een foto plaatsen waarop je het zelf doet, want mij lukt het niet.
quote:Donderdag 11 februari 2010 - 20.00 - 22.00 uur
Verkiezingscafé voor mensen met een beperking
Raadszaal van het stadhuis in Eindhoven
Oeh! 's Kijken wat er bij mij uit komtquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
Grappig: Ik zie op Twitter een aantal berichten voorbij komen waarin men bekent bij de PvdT uit te komen op Stemwijzer.nl/
Johan op z'n best.quote:Op maandag 8 februari 2010 00:09 schreef Maanvis het volgende:
Gaat niet echt over SV, maar;
http://veghel.kliknieuws.(...)-sluit-aan-bij-vudel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |