Ik denk dat de honoreringen bij Studio Vlemmix hoger liggen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wat erg.
Ik zie hier ineens wel weer een leuke freelance mogelijkheid.
Ja, bij SV krijg je tenminste af en toe nog een gratis wijntje...quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk dat de honoreringen bij Studio Vlemmix hoger liggen.
En ze is er trots op?quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:48 schreef Disana het volgende:
Er chatten dus meerdere dames onder variaties van de nick BRONmagazine. Ene Manon heeft het stukje over Jaap geschreven.
Geen idee. Ach, ze noemen zich wel magazine maar het is gewoon een clubje dames met weinig pretentiesquote:
O, staat op Bron..............dan geloof ik het welquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:13 schreef Gert het volgende:
3 Days LOVE, PEACE and HAPPINESS bij Studio Vlemmix succesvol
ik zie het nu ook ja, zou dat de geheime PvdT groet zijn!?quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind het logo van PvdT, lijst 11, zo vreemd. Dat zijn twee linkerhanden die daar geschud worden.
Ja verrek:quote:Op donderdag 28 januari 2010 02:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik zie het nu ook ja, zou dat de geheime PvdT groet zijn!?
Vragen! Vragen!quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:02 schreef Copycat het volgende:
Goeie bron!
Doet is dat trouwens voor of na die voettocht door Nederland tbv het Glazen Huis naar Eindhoven?
Nee, het is een partij voor onhandige mensen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:50 schreef sunny16947 het volgende:
betekent dat dat de partij links is?
Die weddenschap is al jaren geleden gesloten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:00 schreef Noek het volgende:
Ik las ergens dat Johan bij 538 was en dat als hij een zetel krijgt 538 reclame voor zijn partij gaat maken. Verliest Johan, gaat hij een wereldreis te voet maken.
Bron
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |