Waarom denk je dat?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:16 schreef Maanvis het volgende:
Die twitter pagina wordt beheerd door Peter?
quote:
Johan kan niet koken en we hebben Peter zien koken vandaagquote:JVlemmix Lekker aan het koken en bezig met de voorbereidingen voor de start van Studio Vlemmix... Kijk mee op www.johanvlemmix.tv
quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:16 schreef tuinfluiter het volgende:
20:40 uur Johan Vlemmix Nederland 3 , 3FM Serious Request , buitenopnames.
Peter6000, kan me voorstellen dat je niet snapt dat Johan 18:40 nog thuis aan het eten wasquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:19 schreef Peter6000 het volgende:
Fluitert, ik snap je post niet.
Johan zat om 1840 nog te eten in Eindhoven, dus het lijkt me sterk dat hij 2 uur later in Groningen is.
[ afbeelding ]
1840 uur: Johan zit te eten in PS2
En niet over Studio Vlemmix?quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:24 schreef tuinfluiter het volgende:
Johan had het ook over De Bonte Koe,
Leuk,mooi plaatsje trouwens.quote:Op zondag 10 januari 2010 11:55 schreef Deliciouss het volgende:
best vet dat Vlemmix bij mij in de straat het spookhuis heeft gekocht
Met wat kan ik je helpen?quote:Op zondag 10 januari 2010 12:43 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Leuk,mooi plaatsje trouwens.
Woon je zo dichtbij, misschien kan je helpen?
Binnenkort pakt Liesbeth het project Binnenveld op.
Ik zit niet in de productie.quote:
Maar niét de link erbij hè. Zou ik wel van balen als maker. Hoewel het al lang een succes is dat dit de TG haalt natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)aap_van_start__.html
Tja, moet ie z'n eigen site daar ook maar naar aanpassen denk ik dan.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:56 schreef Maanvis het volgende:
én er staat weer Terror jaap. Terwijl dat een act was, die ie niet meer wil zijn. Terror jaap is dood, leve terror jaap!
Téring kom óp zeg... dat is al achterhaald! Jaap draait de Show over Johans rug en die heeft het nakijken...quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |