abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 november 2009 @ 10:16:55 #1
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_74411521
Johan was vanochtend in de rechtzaal.

Johan Vlemmix voor de rechter voor carnavalsklap

(Novum) - Johan Vlemmix ziet er niet tegen op om donderdagochtend voor de rechter te verschijnen.
"Ik heb alle vertrouwen in het Nederlands rechtssysteem", vertelde de Oranjeliefhebber.
Vlemmix moet zich verantwoorden voor de klap die hij tijdens carnaval uitdeelde aan iemand die
volgens hem dronken en agressief was. Johan Vlemmix voor de rechter voor carnavalsklap.

"Als de rechter niet aan mijn kant staat, dan blijf ik voortaan altijd binnen", stelt de beroeps-BN'er resoluut. Ondanks zijn vertrouwen, is hij wel behoorlijk zenuwachtig. "Ik hou hier helemaal niet van.
Ik schud de man het liefste een hand, maar hij wil dat niet."

Vlemmix sloeg de man tijdens carnaval in Eindhoven in zijn gezicht gegeven.
De dronkenlap zou aanstalten hebben gemaakt om Vlemmix te slaan.
Het slachtoffer eist een schadevergoeding voor de psychische schade die hij heeft opgelopen,
mede door de media-aandacht.

Johan Vlemmix was al eerder bij de rechtbank en kwam zelfs in RTL-boulevard.

pi_74413065
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_74413390
quote:
Op donderdag 5 november 2009 10:30 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Hij is veroordeeld tot 50 euro schadevergoeding aan die man, en 250 aan het OM.
En hij gaat in hoger beroep... Om te voorkomen dat hij weer een strafblad krijgt.

Groot gelijk vind ik. Het gaat wel om je goede naam, Johan is allesbehalve een vechtersbaas.

Komt vanavond waarschijnlijk weer een item over bij Boulevard.
250 moest 200 zijn, niet goed opgelet.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_74413498
Johan Vlemmix is over de rooie

door Mariët Oosterwijk
AMSTERDAM - Johan Vlemmix is des duivels. In een rechtszaak heeft hij vanochtend opnieuw ongelijk gekregen. Tegen de entertainer was afgelopen carnaval in zijn geboortestad Eindhoven aangifte gedaan wegens mishandeling. Johan destijds: ”Ik heb alleen een klap uitgedeeld aan iemand die me wilde aanvallen.”

Een briesende Johan: ”Vastgesteld is dat ik die man, in plaats van 300 euro 50 euro moet betalen wegens ’emotionele schade’. En aan de staat moet ik 200 euro ’mishandelinggeld’ betalen. Dat was eerst 500 euro. Die vindt dat ik had moeten weglopen. Maar die man hád al gevochten in de zaak. Hij wilde mij aanvallen. Ik heb mij gewoon verweerd!”

”Ik ga in hoger beroep! Kijk, die in totaal 250 euro maakt mij niet uit. Maar ik heb niets verkeerd gedaan, en krijg nu tóch een strafblad. Dat laat ik niet op me zitten!”

Bron
pi_74413691
Zijn er geen getuigen?
Raar verhaal, heeft de uitbater van die tent geen verklaring afgegeven?
  donderdag 5 november 2009 @ 12:38:46 #6
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_74415716
quote:
Op donderdag 5 november 2009 11:32 schreef Dementor het volgende:
Zijn er geen getuigen?
Raar verhaal, heeft de uitbater van die tent geen verklaring afgegeven?

Ik geef Johan weinig kans. De feiten staan namelijk al vast. De rechter weet óók dat die man agressief was en Johan wilde aanvallen, aangezien er gezegd werd dat ie had moeten weglopen. En op zich heeft de rechter daarin wel gelijk. Ikzelf was ook weggelopen, of ik had de man tot bedaren proberen te brengen, ipv er gelijk op te timmeren als iemand agressief doet.

Zie ook: http://nl.wikipedia.org/wiki/Noodweerexces
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 5 november 2009 @ 12:42:55 #7
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_74415821
quote:
Op donderdag 5 november 2009 10:16 schreef tuinfluiter het volgende:
"Als de rechter niet aan mijn kant staat, dan blijf ik voortaan altijd binnen", stelt de beroeps-BN'er resoluut.
Hulde!

En nu binnen blijven, relnicht
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_74415983
quote:
Op donderdag 5 november 2009 12:38 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik geef Johan weinig kans. De feiten staan namelijk al vast. De rechter weet óók dat die man agressief was en Johan wilde aanvallen, aangezien er gezegd werd dat ie had moeten weglopen. En op zich heeft de rechter daarin wel gelijk. Ikzelf was ook weggelopen, of ik had de man tot bedaren proberen te brengen, ipv er gelijk op te timmeren als iemand agressief doet.

Zie ook: http://nl.wikipedia.org/wiki/Noodweerexces
Wat je zou doen hangt uiteindelijk toch heel erg van de situatie af.
En hoe sterk je zelf bent..
  donderdag 5 november 2009 @ 12:58:33 #9
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74416347
Maar om hier nu een halszaak van te maken, is ook wel erg overdreven. Zo blijf je natuurlijk wel in de -betrekkelijke- publiciteit, maar het gaat nergens over. Laat staan ergens heen. Hij heeft geslagen. Punt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 5 november 2009 @ 13:02:50 #10
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_74416474
quote:
Op donderdag 5 november 2009 12:58 schreef Copycat het volgende:
Maar om hier nu een halszaak van te maken, is ook wel erg overdreven. Zo blijf je natuurlijk wel in de -betrekkelijke- publiciteit, maar het gaat nergens over. Laat staan ergens heen. Hij heeft geslagen. Punt.
HET...IS...JOHAN...VLEMMIX
Nuf said.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  donderdag 5 november 2009 @ 13:03:34 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74416500
En een beetje van mijn belastingcenten procederen.
pi_74416689
quote:
Op donderdag 5 november 2009 12:58 schreef Copycat het volgende:
Die gast heeft er een halszaak van gemaakt. Als het aan Johan lag hadden ze elkaar de hand geschud.
Dit is echt geen publiciteit waar hij op zit te wachten.
Maar hij laat zich ook niet zomaar opschepen met een strafblad als hij vindt dat hij zichzelf heeft verdedigd en ik vind dat hij daar groot gelijk in heeft.

Als ik in hoger beroep zou winnen zou ik die gast weer aanklagen voor imagobeschadiging.
  donderdag 5 november 2009 @ 13:14:28 #13
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74416916
Johan heeft hiermee niet zelf de media gezocht? Of stond de media uit zichzelf bij deze spannende zaak te posten?

En imagobeschadiging? You've gotta be kiddin, right?
pi_74417184
quote:
Op donderdag 5 november 2009 13:14 schreef Copycat het volgende:
Johan heeft hiermee niet zelf de media gezocht? Of stond de media uit zichzelf bij deze spannende zaak te posten?
Nee, zover ik weet heeft hij niet zelf de publiciteit gezocht.
Maar kan het mishebben hoor.
quote:
En imagobeschadiging? You've gotta be kiddin, right?
Naja als je een hoop verdient met de vrolijke clown uithangen, is een imago als figuur die erop losmept niet handig, me dunkt
  donderdag 5 november 2009 @ 13:27:02 #15
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74417355
quote:
Op donderdag 5 november 2009 13:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nee, zover ik weet heeft hij niet zelf de publiciteit gezocht.
Maar kan het mishebben hoor.
Ik gok erop dat je het mis hebt.
quote:
Naja als je een hoop verdient met de vrolijke clown uithangen, is een imago als figuur die erop losmept niet handig, me dunkt

Erop los meppen is ook wel erg overdreven en dat zal wel loslopen. Maar dan moet je er vooral een publicitaire halszaak van gaan maken.
  donderdag 5 november 2009 @ 13:56:15 #16
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_74418286
Waarom zouden ze nou zo'n foto bij dat bericht zetten?
http://www.rtl.nl/(/actue(...)_11_05_2009_0638.xml

Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_74418564
quote:
Op donderdag 5 november 2009 13:27 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik gok erop dat je het mis hebt.
[..]

Doh, dat nieuws stond er wel heel erg snel op.
  † In Memoriam † donderdag 5 november 2009 @ 15:21:06 #18
137949 Disana
pi_74421361
Ik Googelde even op 'kapitaal Johan Vlemmix' n.a.v. een vraag van Ian_Nick elders en kwam een pagina van Pauw en Witteman tegen uit 2006.

http://tinyurl.com/ylehgxf
quote:
Johan Vlemmix, ondernemer en entertainer
Kwam afgelopen weekend in het nieuws vanwege een veroordeling in de jaren tachtig voor verboden wapenbezit. Vlemmix bezat opslagplaatsen vol wapens en munitie. Toch kon hij als 'oranjezanger' jarenlang zonder problemen in de buurt van de koningin komen.
De stream is niet meer te bekijken, dus wie weet hier meer over, was het echt waar, waarom in 's hemelsnaam, en heeft hij hier ook geld mee willen verdienen?
  donderdag 5 november 2009 @ 16:21:58 #19
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_74423684
quote:
Op donderdag 5 november 2009 12:47 schreef Dementor het volgende:

[..]

Wat je zou doen hangt uiteindelijk toch heel erg van de situatie af.
En hoe sterk je zelf bent..
Wat je volgens de wet mag doen is maar heel weinig, dan moet er echt acuut gevaar zijn. Je mag niemand preventief slaan omdat je de indruk hebt dat ie jou wil slaan. Je mag je in dit geval pas verweren als ie met gevaarlijker geweld dreigt (met een mes of een ander wapen), of als ie je daadwerkelijk geslagen heeft.

Johan had gewoon weg moeten lopen en de situatie moeten afwachten.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_74423807
quote:
Op donderdag 5 november 2009 16:21 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Wat je volgens de wet mag doen is maar heel weinig, dan moet er echt acuut gevaar zijn.
Ik weet niet wat ze exact als reden hebben aangevoerd.
quote:
Je mag niemand preventief slaan omdat je de indruk hebt dat ie jou wil slaan. Je mag je in dit geval pas verweren als ie met gevaarlijker geweld dreigt (met een mes of een ander wapen), of als ie je daadwerkelijk geslagen heeft.
Bij een aantal mensen krijg je de kans niet om na de eerste klap er zelf nog eentje uit te delen.
Dan mag je kiezen, of zelf de klappen oplopen of er snel eentje uitdelen en wegkomen.
pi_74423830
quote:
Op donderdag 5 november 2009 16:21 schreef Maanvis het volgende:

Johan had gewoon weg moeten lopen en de situatie moeten afwachten.
Hij had zich dus moeten laten slaan, gek dat hij daar niet op heeft gewacht.
  donderdag 5 november 2009 @ 16:26:45 #22
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74423881
Hij had volgens mij gewoon weg moeten lopen. Zeker als zogenaamde BN-er moet je snappen dat dit soort akkefietjes altijd in jouw nadeel zijn.
pi_74423926
quote:
Op donderdag 5 november 2009 16:26 schreef Copycat het volgende:
Hij had volgens mij gewoon weg moeten lopen. Zeker als zogenaamde BN-er moet je snappen dat dit soort akkefietjes altijd in jouw nadeel zijn.
Ja, maar kon hij ook weglopen zonder gevaar te lopen?
Ik ben benieuwd.
  donderdag 5 november 2009 @ 16:29:42 #24
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74424010
quote:
Op donderdag 5 november 2009 16:27 schreef Dementor het volgende:

Ja, maar kon hij ook weglopen zonder gevaar te lopen?
Ik ben benieuwd.
Ik verwacht van wel. Een dronkenlap die volgens Vlemmix aanstalten maakte om te gaan slaan ...
Voor hetzelfde geld schatte Johan de situatie al te dramatisch in. Net als die watersnoodramp.
pi_74424054
quote:
Op donderdag 5 november 2009 16:29 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik verwacht van wel. Een dronkenlap die volgens Vlemmix aanstalten maakte om te gaan slaan ...
Voor hetzelfde geld schatte Johan de situatie al te dramatisch in. Net als die watersnoodramp.
Oh vandaar dat nieuwe schuttersputje in de luchtruimte.
  donderdag 5 november 2009 @ 16:51:32 #26
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_74424869
quote:
Op donderdag 5 november 2009 16:25 schreef Dementor het volgende:

[..]

Hij had zich dus moeten laten slaan, gek dat hij daar niet op heeft gewacht.
Volgens de nederlandse wetgeving had ie iig niet zelf moeten slaan.
Een gedicht over Maanvis
pi_74424990
quote:
Op donderdag 5 november 2009 16:51 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Volgens de nederlandse wetgeving had ie iig niet zelf moeten slaan.
Ja, dat is overduidelijk.
  donderdag 5 november 2009 @ 16:59:32 #28
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74425220
quote:
Op donderdag 5 november 2009 16:54 schreef Dementor het volgende:

Ja, dat is overduidelijk.
En dus is het tijd- en geldverspilling om in hoger beroep te gaan.
pi_74425426
quote:
Op donderdag 5 november 2009 16:59 schreef Copycat het volgende:

[..]

En dus is het tijd- en geldverspilling om in hoger beroep te gaan.
Maar het blijft zijn goed recht.
  donderdag 5 november 2009 @ 17:09:49 #30
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74425592
quote:
Op donderdag 5 november 2009 17:04 schreef Dementor het volgende:

Maar het blijft zijn goed recht.
En publiciteit.
pi_74439728
quote:
Op donderdag 5 november 2009 15:21 schreef Disana het volgende:
Ik Googelde even op 'kapitaal Johan Vlemmix' n.a.v. een vraag van Ian_Nick elders en kwam een pagina van Pauw en Witteman tegen uit 2006.

http://tinyurl.com/ylehgxf
[..]

De stream is niet meer te bekijken, dus wie weet hier meer over, was het echt waar, waarom in 's hemelsnaam, en heeft hij hier ook geld mee willen verdienen?
Ja dat is echt waar, echter verjaard en niet meer op zijn strafblad.
Wapens verzamelen was pure hobby, hij werd er alleen bij genaaid door een 'vriend', en bleek hij de juiste vergunningen niet te hebben. Dus dan hang je, ook al gebruik je ze niet. Hij heeft er zelfs voor in de bak gezeten. Staat allemaal gewoon op zijn wiki trouwens.
Niet dat alles dat daar staat waar is, maar dit wel.

[ Bericht 4% gewijzigd door MeraViglioSa op 05-11-2009 23:37:05 ]
  zaterdag 21 november 2009 @ 00:59:20 #32
162917 tuinfluiter
pi_74903882
Johan Vlemmix onthult spookachtig monument in Huissen

Tekst: Heleen Langeweg
Fotografie: Wim Hofstede

Huissen, 18 november 2009

Aanstaande zaterdag wordt in Huissen een monument onthuld ter ere van de eeuwenoude, Germaanse legendes over de Witte Wieven. Stichting Vrienden van Huissen heeft in samenwerking met kunstenaar Martin van Onna, winnaar van de Huissense Cultuurprijs 2009, een beeltenis van de Witte Wieven gerealiseerd, welke om 15:00 uur door Johan Vlemmix en burgemeester Harry de Vries aan het volk getoond zal worden. De onthulling vindt plaats in het water naast ‘het Spookhuis van Huissen’.

De legendes over de Witte Wieven (streektaal voor ‘witte vrouwen’) gaan over spookachtige heksen, bij wie het volk liever uit de buurt bleef. Wie echter in de gunst van deze mythische wezens wist te komen, was verzekerd van een leven lang bescherming en rijkdom.
De monumentale herenboerderij Huis Binnenveld staat landelijk bekend als ‘het Spookhuis van Huissen’. Het pand uit 1735 zou de geesten herbergen van de slachtoffers van de watersnood in 1770. Ook is er bij de slag om Arnhem een Duitser doodgeschoten. Naast het pand ligt een water, dat vooral in het herfstseizoen een spookachtige sfeer rond Huis Binnenveld creëert.
Johan Vlemmix kocht het kavel onlangs van Emiel Ratelband, die het van de hand deed omdat zijn vrouw er niet durfde te gaan wonen. Vlemmix is bijzonder gefascineerd door de spookverhalen over Huis Binnenveld en de legendes over de Witte Wieven. “Nee, ik ben niet bang. Ik heb in mijn Paleis Soestdijk 2 in Eindhoven ook geesten”, spreekt hij overtuigd. “Het is steeds weer een bijzondere ervaring om ermee in aanraking te komen. Ik kan niet wachten om het ook in Huissen te beleven.”

“De legendes van de Witte Wieven spoken al eeuwen rond in deze omgeving”, aldus Frank Jeurissen, voorzitter van Stichting Vrienden van Huissen. “Het werd hoog tijd om deze traditie vorm te geven door middel van een monument. En er is geen betere plek denkbaar dan de meest mysterieuze plek van de provincie: in het water naast het Spookhuis van Huissen. Vlak achter het Witte Wievenpad.”

Martin van Onna legt uit dat het monument een beeltenis van twee Witte Wieven voorstelt. “Net als de nevelflarden die de sfeer zo spookachtig maken, moest het net lijken of de Witte Wieven over het water zweven, zoals in de legende vaak wordt verteld. Daarom was het idee om de beeltenis in het water te zetten al snel geboren. Ik hoop maar dat het ze gunstig stemt”, grinnikt hij.

Of Huis Binnenveld daadwerkelijk spookt, weet niemand. Binnenkort laat Vlemmix het team van Haunted Holland onderzoek doen. Beelden hiervan zullen weldra te zien zijn op de stream van Studio Vlemmix, die sinds kort online is op www.johanvlemmix.tv .

Huis Binnenveld: het Spookhuis van Huissen

Een digitale impressie van het te plaatsen monument

.
http://www.haunted-holland.nl/
  zaterdag 21 november 2009 @ 21:55:30 #33
162917 tuinfluiter
pi_74907614

Kunstwerk Witte Wieven bij spookhuis onthuld

De stichting vrienden van Huissen heeft zaterdagmiddag op spectaculaire wijze het
kunstwerk Witte Wieven van Huissenaar Martin van Onna voor huize Binnenveld onthuld.

Huize Binnenveld staat bekend als spookhuis. Het was tot voor kort eigendom van Emile Ratelband.
Nu is Johan Vlemmix eigenaar. Hij steeg met burgemeester Harry de Vries tot grote hoogte in een
bak aan een hijskraan. Dat was nodig om bij het kunstwerk te kunnen komen dat op een ponton
in een plas staat. Na het verwijderen van een oranje plastic doek werden de Witte Wieven zichtbaar.
Die figuren verwijzen naar de mythe rond het huis, die wil dat het er in vroeger tijden spookte
als mistflarden in de buurt opdoemden.

http://www.gelderlander.n(...)pookhuis-onthuld.ece
pi_75011349
Voorpagina Sp!ts vandaag, dat ie eigenaar is van het spookhuis. Verder in de krant een artikel erover.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  donderdag 26 november 2009 @ 10:53:53 #36
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_75013376
Goed dat ook de actualiteit van het onthullen van dat kunstwerkje is meegenomen in dit artikel.
  donderdag 26 november 2009 @ 11:04:43 #37
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_75013653
komkommertijd bij de spits
Een gedicht over Maanvis
pi_75013685
Maar wel een mooi koekenbakkers verhaal.
  donderdag 26 november 2009 @ 11:11:52 #39
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_75013849
Ja, maar hij zou nooit meer buiten komen
pi_75018214
Man bijt hond, NOS headlines.
  donderdag 26 november 2009 @ 13:29:00 #41
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_75018258
Linkjes?
pi_75018328
quote:
Op donderdag 26 november 2009 13:29 schreef Copycat het volgende:
Linkjes?
Die zijn er nog niet, dit zag ik in mijn glazen bol.
Vanavond denk ik, of morgen online.
  donderdag 26 november 2009 @ 14:00:32 #43
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_75019155
Compleet met kunstwerk?
pi_75019300
Geen idee!
pi_75024283
quote:
Op donderdag 26 november 2009 13:29 schreef Copycat het volgende:
Linkjes?
Donderdag 26 november 2009: Après-skiën
Spookhuis
Spookt het echt in het huis van Johan Vlemmix of is het weer een publiciteitsstunt? Johan Vlemmix weet het zeker: het spookt in het vierhonderd jaar oude Gelderse landhuis dat hij onlangs kocht van Emile Ratelband. De vraag is natuurlijk of het hier gaat om een publiciteitsstunt van Vlemmix of dat er wel degelijk spoken huizen in het landhuis. Wij gaan vandaag met enkele experts op onderzoek uit.
http://www.manbijthond.nl/vanavond
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]
  donderdag 26 november 2009 @ 16:33:25 #46
162917 tuinfluiter
pi_75024358
quote:
Op donderdag 26 november 2009 16:31 schreef peeet1 het volgende:

Spookhuis
Spookt het echt in het huis van Johan Vlemmix of is het weer een publiciteitsstunt? Johan Vlemmix weet het zeker: het spookt in het vierhonderd jaar oude Gelderse landhuis dat hij onlangs kocht van Emile Ratelband. De vraag is natuurlijk of het hier gaat om een publiciteitsstunt van Vlemmix of dat er wel degelijk spoken huizen in het landhuis. Wij gaan vandaag met enkele experts op onderzoek uit.
Bedankt Peeet.
  donderdag 26 november 2009 @ 16:39:37 #47
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_75024553
quote:
Op donderdag 26 november 2009 16:31 schreef peeet1 het volgende:

[..]

Spookhuis
Ik wil de Vlem wel eens gewtfpwned zien worden door Kabouter Wesley .
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 26 november 2009 @ 19:00:40 #48
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_75029047
Johan nu in Man bijt Hond met zijn spookhuis in Huissen
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  donderdag 26 november 2009 @ 19:05:37 #49
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_75029217
ik zie alleen wat oostenrijkfans!
Een gedicht over Maanvis
pi_75031116
Knippen en plakken is zeg maar echt mijn ding.

donderdag 26 november 2009 @ 20:07:58 #51
162917 tuinfluiter
pi_75031332
quote:
Op donderdag 26 november 2009 20:01 schreef MeraViglioSa het volgende:

Knippen en plakken is zeg maar echt mijn ding.

Op de muis klikken

om het nog beter te kunnen lezen.
pi_75031751
Het staat al op uitzendinggemist (man bijt hond).
Wat een sneuheid, zogenaamde spokenjagers die maar al te graag dingen zien.
Lekker makkelijk meeliften op het succes van het zesde zintuig.

http://player.omroep.nl/?aflID=10341623
pi_75031894
nou die foto van JV het is net of hij net een geest voorbij heeft zien zweven, wat kijkt ie somber( of zal hij spijt hebben dat er gewoon niks zweeft )
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_75031960
quote:
Op donderdag 26 november 2009 20:21 schreef Dementor het volgende:

Either way, de aandacht is er toch. De media zou maar kaal zijn zonder sneue dingen

Morgen ook bij Goedemorgen Nederland trouwens.
pi_75032065
quote:
Op donderdag 26 november 2009 20:29 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Either way, de aandacht is er toch. De media zou maar kaal zijn zonder sneue dingen

Morgen ook bij Goedemorgen Nederland trouwens.
Oh oh hij laat toch geen bank omvallen he?
pi_75032249
quote:
Op donderdag 26 november 2009 20:32 schreef Dementor het volgende:

[..]

Oh oh hij laat toch geen bank omvallen he?
Misschien zijn huiskamer Bank, komt zeker morgen dan vertellen dat hij echt een geest heeft gezien en dat alleen paranormale mensen dat kunnen waarnemen, spannend hoor.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  vrijdag 27 november 2009 @ 07:30:51 #57
162917 tuinfluiter
pi_75043895
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 07:25 schreef Wijnneus het volgende:

Wow ik schrik me rot ineens. Johan Vl. op tv bij Goeiemorgen Nederland gaat over spoken
en een gil van Johan op het laatst. Zou de reclamecampagne al begonnen zijn?
Het was niet op PS2 opgenomen volgens mij, ik denk in Huissen.
pi_75045420
quote:
Op donderdag 26 november 2009 20:21 schreef Dementor het volgende:

Het 6e zintuig wat weer lekker meelift op het succes van Char. Die liftte dan weer aardig mee op Robbert van den Broeke. Robbert liffte weer mee op het succes van Tineke. Tineke die het weer had van Het Zwarte Gat.
And so on. Wat maakt het uit. Ik vind het wel leuk en kijk dan ook niet omdat er nog een originaliteitsprijs over is van vorig jaar.

Wat een geweldige Polderbusters ook. Who you gonna call!
Go hard or go home
  Moderator vrijdag 27 november 2009 @ 11:50:43 #59
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_75050062
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 09:26 schreef Noek het volgende:

Polderbusters ook. Who you gonna call!
Ja daar gaat-ie een liedje van maken, let maar op.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 27 november 2009 @ 11:54:31 #60
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_75050229
Op hoeveel minuten zit dat item zo'n beetje?
pi_75050856
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 11:54 schreef Copycat het volgende:
Op hoeveel minuten zit dat item zo'n beetje?
In het begin al. Dan is er ook een grijze draak maar die voelt en ziet haast nooit dingen. Zoiets!
Go hard or go home
  vrijdag 27 november 2009 @ 12:21:56 #62
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_75051213
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 12:11 schreef Noek het volgende:

In het begin al. Dan is er ook een grijze draak maar die voelt en ziet haast nooit dingen. Zoiets!
Zo maar eens gaan kijken, dan .
pi_75052174
het Spookt bij Johan Vlemmix in zijn huis

[ Bericht 25% gewijzigd door peeet1 op 27-11-2009 17:20:15 ]
  vrijdag 27 november 2009 @ 12:58:05 #64
162917 tuinfluiter
pi_75052448
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 12:51 schreef peeet1 het volgende:

Bekijk deze YouTube-video
Wat ben je toch een toppertje Peeet1.
  vrijdag 27 november 2009 @ 13:04:24 #65
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_75052681
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 12:51 schreef peeet1 het volgende:

Bekijk deze YouTube-video
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  vrijdag 27 november 2009 @ 13:04:54 #66
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_75052709
Ik vind die paragnosten op de een of andere manier geknipt voor een parashow in SV!

Ik kon het niet afkijken, is dat heel erg?
  vrijdag 27 november 2009 @ 13:29:56 #67
162917 tuinfluiter
pi_75053568
Deze youtube Soestijk 2 is van twee jaar geleden .

pi_75071632
pi_75078866
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 09:26 schreef Noek het volgende:

[..]

Het 6e zintuig wat weer lekker meelift op het succes van Char. Die liftte dan weer aardig mee op Robbert van den Broeke. Robbert liffte weer mee op het succes van Tineke. Tineke die het weer had van Het Zwarte Gat.
And so on. Wat maakt het uit. Ik vind het wel leuk en kijk dan ook niet omdat er nog een originaliteitsprijs over is van vorig jaar.

Wat een geweldige Polderbusters ook. Who you gonna call!
Dus je vind dit echt leuk?
Waarom geloof ik je nou gewoon niet he.
pi_75448038
Film met Frans Bauer groot succes

AMSTERDAM - De film 'Sinterklaas en de Verdwenen Pakjesboot' waarin Frans Bauer kapitein speelt van de pakjesboot is met ruim 314.000 bezoekers de meest populaire Nederlandse kinder- en familiefilm van dit jaar.
Het gaat niet alleen om bezoekers in Nederlandse bioscopen; de film heeft ook gedraaid in België en op Curaçao. In de film zijn er ook rollen weggelegd voor Brabanders Pierre Kartner en Johan Vlemmix en spelen de meiden van Djumbo ook mee.

Regisseur Martijn van Nellestijn en zijn ploeg hebben met het bezoekersaantal dat van voorganger Sinterklaas en het Geheim van het Grote Boek van vorig jaar overtroffen. Die film trok in Nederland ruim 278.000 bezoekers.

http://www.omroepbrabant.(...)er+groot+succes.aspx
pi_75545806
Ook 101TV heeft een nachtje doorgebracht in Johan's Spookhuis in Huissen.

Bekijk hier het filmpje
pi_75545869
Mera had met het team van Haunted Holland toch een hoop meer spannende ervaringen.

Op verzoek, glaasje draaien in Huissen

Registreer op www.haunted-holland.nl om het filmpje te zien, of download hem hierrrr (flv in zip, speeltijd 29 minuten).
pi_75545956
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 08:49 schreef Dementor het volgende:

[..]

Dus je vind dit echt leuk?
Waarom geloof ik je nou gewoon niet he.
*honderd jaar later
Nee echt, ik hou van zulke onzin want het is niet eng. Zodra het eng wordt, vind ik er niks aan en dit is grappig darksided. Dus ik vind het echt leuk.
Op Discovery was toen zo'n reconstructie over een ding die half geit en mens was en dat vond ik wel heel eng. Durfde ik niet meer in het donker buiten te roken omdat ik bang was ontvoerd te worden door een halve geit. Dus dit kan ik net aan, die Polderbusters.
Go hard or go home
pi_75553549
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 12:41 schreef Noek het volgende:

[..]

*honderd jaar later
Nee echt, ik hou van zulke onzin want het is niet eng. Zodra het eng wordt, vind ik er niks aan en dit is grappig darksided. Dus ik vind het echt leuk.
Op Discovery was toen zo'n reconstructie over een ding die half geit en mens was en dat vond ik wel heel eng. Durfde ik niet meer in het donker buiten te roken omdat ik bang was ontvoerd te worden door een halve geit. Dus dit kan ik net aan, die Polderbusters.
Mhen, dat is eng.
Chupacabra vind ik ook niks.
pi_75701219
Titel: Ik ga nu ook aan de Twitter
Aan:
Vrienden van Johan Vlemmix

Beste Hyvers/Twitteraars,

Omdat het nu eenmaal soms te druk is om op Hyves actief te zijn, heb ik voor het gemak ook maar een Twitter aangemaakt. Voor al het nieuws kun je me daar nu volgen.

http://twitter.com/JVlemmix

Als je geen Twitter hebt, kun je alle nieuwe ontwikkelen natuurlijk ook op de fanclub op Hyves volgen:
http://oranjevriend.hyves.nl

Groetjes,
Johan
  woensdag 16 december 2009 @ 21:16:24 #76
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_75704907
Die twitter pagina wordt beheerd door Peter?
Een gedicht over Maanvis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')