Hahaha.quote:Op zondag 15 november 2009 18:09 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Toch is het zo. De eerstejaars komen met wiskunde A binnen en zitten na 6 maanden al boven het niveau van jouw vraag als ze hun best doen.
Nee. Denk niet dat dat helpt, want hoe ik mijn tijd in deel is mijn verantwoordelijkheid en dat ik dit vak als extra heb, zal hem waarschijnlijk niets uitmaken.quote:Op maandag 16 november 2009 16:31 schreef GlowMouse het volgende:
Had je #3 al tegen 'die kerel' gezegd?
Als je geen tijd voor dat soort extra's hebt, dan kan hij dat toch niet van je verlangen dat je het toch doet? Ik denk niet dat hij erbij stilstaat dat iemand wel eens geen bonuspunt wil verdienen. Zeker niet bij zo'n ijverige student die zo'n mooi werkstuk heeft gemaakt.quote:Op maandag 16 november 2009 16:34 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nee. Denk niet dat dat helpt, want hoe ik mijn tijd in deel is mijn verantwoordelijkheid en dat ik dit vak als extra heb, zal hem waarschijnlijk niets uitmaken.
Weet ik, ik weet ook wel dat het waarschijnlijk een goed leerproces is en dat het goed is als ik het wél doe, maar ik ben iemand die om zoiets enorm gaat zitten stressen. En dat zorgt er weer voor dat ik er automatisch veel tijd in ga stoppen - tijd die ik dus eigenlijk gereserveerd had voor iets anders.quote:Op maandag 16 november 2009 16:39 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Als je geen tijd voor dat soort extra's hebt, dan kan hij dat toch niet van je verlangen dat je het toch doet? Ik denk niet dat hij erbij stilstaat dat iemand wel eens geen bonuspunt wil verdienen. Zeker niet bij zo'n ijverige student die zo'n mooi werkstuk heeft gemaakt.
Aan de andere kant, presentatie voor 300 mensen geven is ook wel leerzaam
Dit kan toch niet?quote:Bewijsmiddelen
- Alle middelen zijn toelaatbaar, tenzij de wet anders bepaald (art. 152 lid 2 Rv).
- Wettelijk geregelde middelen
bepaald moet inderdaad met een t, maar verder zie ik geen tegenspraak.quote:Op maandag 16 november 2009 17:39 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik download net het bestand "Bewijsrecht Overzicht" van Blackboard (vak: Burgerlijk Procesrecht).
[..]
Dit kan toch niet?
Ik zou inderdaad bedanken voor de eer, ik neem aan dat de docent dit begrijpt.quote:Op maandag 16 november 2009 16:11 schreef hetzusjevan het volgende:
Had ik een 1e versie van een verslag voor een extra vak dat ik volg, goed gemaakt, zodat ik er straks niet teveel meer aan hoef te doen zodat ik meer tijd heb voor mijn bachelorvakken. Kiest die kerel 15 mensen uit om te presenteren, drie keer raden wie de lul is!
1. Ik wil geen presentatie in het Engels doen
2. Al zeker niet voor 300+ man in zo'n grote zaal
3. (*#!@!&*#^ kost me weer extra tijd die ik niet HEB want ik had mijn verslag juist zo GOED gemaakt zodat ik TIJD OVER zou hebben.
4. Het kan me niet schelen dat ik er niet op beoordeeld word en sowieso 0,5 punt extra krijg als ik het gewoon doe, ik hoef dat halve punt niet, ik wil gewoon niet.
Help. Hoe kom ik eronderuit?
Proficiat. Wanneer is die presentatie en is die vrij toegankelijk?quote:Op maandag 16 november 2009 18:22 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad bedanken voor de eer, ik neem aan dat de docent dit begrijpt.
Ik mag volgende week ook een presentatie geven in de Aula.. Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik de best thesis award heb gewonnen
Oh wat tof zeg! Gefeliciteerd!quote:Op maandag 16 november 2009 18:22 schreef arj1o1 het volgende:
Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik de best thesis award heb gewonnen
Twee bij mij dacht ik, maar waarschijnlijk als je er drie meeneemt doet niemand moeilijk en bij twintig ook niet.quote:Op maandag 16 november 2009 21:05 schreef hetzusjevan het volgende:
Super arjo, gefeliciteerd! Toevallig vroeg ik me vandaag nog af hoeveel mensen je mee mag nemen naar je 'diploma-uitreiking' van je bachelor?
Twee maarquote:Op maandag 16 november 2009 21:07 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Twee bij mij dacht ik, maar waarschijnlijk als je er drie meeneemt doet niemand moeilijk en bij twintig ook niet.
Bij je masterdiploma kun je kiezen om hem gelijk bij je thesisverdediging te krijgen en dan mag de hele zaal volzitten
scroll upquote:Op maandag 16 november 2009 21:38 schreef Tegan het volgende:
Ik ga later dit jaar de presentatie van een collega van mij/UvT'er bijwonen.
quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 21:07 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Twee bij mij dacht ik, maar waarschijnlijk als je er drie meeneemt doet niemand moeilijk en bij twintig ook niet.
Bij je masterdiploma kun je kiezen om hem gelijk bij je thesisverdediging te krijgen en dan mag de hele zaal volzitten
quote:Op maandag 16 november 2009 21:38 schreef Tegan het volgende:
Ik ga later dit jaar de presentatie thesisverdediging van een collega van mij/UvT'er bijwonen.
Ik hoor het al, feestmeet.quote:Op maandag 16 november 2009 21:42 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
JA, en jij en oompa en auto_ etc etc etc! Al mijn FOK! dushies. Juist.
woehoeeequote:Op maandag 16 november 2009 21:42 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
iemand met jouw nickname was gisteren op irc en ging zonder wat te zeggen weer wegquote:
Je stalkt me?quote:Op maandag 16 november 2009 21:49 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
iemand met jouw nickname was gisteren op irc en ging zonder wat te zeggen weer wegen toen had ik de downtimepagina aangepast.
Als ik op irc zit terwijl ik bezig ben met wat servers ofzo, dan houd ik niet in de gaten wie allemaal online en offline komtquote:
als jij online komt dan gaat het scherm automatisch knipperenquote:Op maandag 16 november 2009 21:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als ik op irc zit terwijl ik bezig ben met wat servers ofzo, dan houd ik niet in de gaten wie allemaal online en offline komt.
En jij zei geen hoi.
speaking of which; laatste bezoek: 13 dagen, 7 uur geleden.quote:Op maandag 16 november 2009 21:42 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 november 2009 21:42 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 november 2009 21:54 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
als jij online komt dan gaat het scherm automatisch knipperen
Geen limiet bij ons. Hoewel een touringcar niet op prijs wordt gesteld denk ik...quote:Op maandag 16 november 2009 21:05 schreef hetzusjevan het volgende:
Super arjo, gefeliciteerd! Toevallig vroeg ik me vandaag nog af hoeveel mensen je mee mag nemen naar je 'diploma-uitreiking' van je bachelor?
quote:Op maandag 16 november 2009 21:09 schreef GlowMouse het volgende:
http://www.uvt.nl/universiteit/dies/
ben jij daarbij, arjen?
Econometrie?quote:Op maandag 16 november 2009 21:00 schreef GlowMouse het volgende:
Wat gek, iemand die ik ken heeft ook al de best thesis award.
die prijs is toch niet per studie?quote:Tijdens deze academische zitting worden twee prijzen uitgereikt voor bijzondere verdiensten op het terrein van onderwijs en onderzoek te weten de Onderwijsinnovatieprijs en de Masterthesis prijs.
nagezocht:quote:Op maandag 16 november 2009 22:00 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Geen limiet bij ons. Hoewel een touringcar niet op prijs wordt gesteld denk ik...
quote:Op deze datum zul je je diploma op ceremoniële wijze in ontvangst gaan
nemen. Je familie is hierbij natuurlijk ook welkom. We maken je erop
attent dat we in de organisatie rekening hebben gehouden met 3 extra
personen naast jezelf.
Oompa?quote:Op maandag 16 november 2009 21:56 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
speaking of which; laatste bezoek: 13 dagen, 7 uur geleden.
de IRC-variant heet boten annaquote:Op maandag 16 november 2009 22:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
.
"When you flash up on my phone, I no longer feel alone, no longer feel aloneeeeee."
quote:
Het is niet deze prijs...quote:Op maandag 16 november 2009 22:04 schreef GlowMouse het volgende:
http://www.uvt.nl/universiteit/dies/
[..]
die prijs is toch niet per studie?
Donno, faculty-specific? Ze hebben mij vanmiddag pas geinformeerd. Maar ik denk puur voor marketing eigenlijk, omdat het op zo'n korte termijn is.quote:
Ah dan kom je in de Hall of Fame te hangen dus?quote:Op maandag 16 november 2009 22:19 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Donno, faculty-specific? Ze hebben mij vanmiddag pas geinformeerd. Maar ik denk puur voor marketing eigenlijk, omdat het op zo'n korte termijn is.
Die foto's jaquote:Op maandag 16 november 2009 22:48 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ah dan kom je in de Hall of Fame te hangen dus?
Ja, ik weet het ook nietquote:Op maandag 16 november 2009 22:19 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Donno, faculty-specific? Ze hebben mij vanmiddag pas geinformeerd. Maar ik denk puur voor marketing eigenlijk, omdat het op zo'n korte termijn is.
Hahaquote:Op maandag 16 november 2009 22:53 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Die foto's ja![]()
Kan iedereen mij toch nog spotten
Muhahahahhaaquote:Op maandag 16 november 2009 22:53 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Die foto's ja![]()
Kan iedereen mij toch nog spotten
Ik heb nog geluld met haar vandaag.quote:Op maandag 16 november 2009 21:56 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
speaking of which; laatste bezoek: 13 dagen, 7 uur geleden.
Oeps, klein foutje dusquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:57 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik heb nog geluld met haar vandaag.Maar ze heeft haar laptop naar de kenker geholpen door er in de ochtend koffie overheen te mieteren. Hij werkt nu maar half en ze checkt er alleen nog haar mail op, geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |