Twee maarquote:Op maandag 16 november 2009 21:07 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Twee bij mij dacht ik, maar waarschijnlijk als je er drie meeneemt doet niemand moeilijk en bij twintig ook niet.
Bij je masterdiploma kun je kiezen om hem gelijk bij je thesisverdediging te krijgen en dan mag de hele zaal volzitten
scroll upquote:Op maandag 16 november 2009 21:38 schreef Tegan het volgende:
Ik ga later dit jaar de presentatie van een collega van mij/UvT'er bijwonen.
quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 21:07 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Twee bij mij dacht ik, maar waarschijnlijk als je er drie meeneemt doet niemand moeilijk en bij twintig ook niet.
Bij je masterdiploma kun je kiezen om hem gelijk bij je thesisverdediging te krijgen en dan mag de hele zaal volzitten
quote:Op maandag 16 november 2009 21:38 schreef Tegan het volgende:
Ik ga later dit jaar de presentatie thesisverdediging van een collega van mij/UvT'er bijwonen.
Ik hoor het al, feestmeet.quote:Op maandag 16 november 2009 21:42 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
JA, en jij en oompa en auto_ etc etc etc! Al mijn FOK! dushies. Juist.
woehoeeequote:Op maandag 16 november 2009 21:42 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
iemand met jouw nickname was gisteren op irc en ging zonder wat te zeggen weer wegquote:
Je stalkt me?quote:Op maandag 16 november 2009 21:49 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
iemand met jouw nickname was gisteren op irc en ging zonder wat te zeggen weer wegen toen had ik de downtimepagina aangepast.
Als ik op irc zit terwijl ik bezig ben met wat servers ofzo, dan houd ik niet in de gaten wie allemaal online en offline komtquote:
als jij online komt dan gaat het scherm automatisch knipperenquote:Op maandag 16 november 2009 21:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als ik op irc zit terwijl ik bezig ben met wat servers ofzo, dan houd ik niet in de gaten wie allemaal online en offline komt.
En jij zei geen hoi.
speaking of which; laatste bezoek: 13 dagen, 7 uur geleden.quote:Op maandag 16 november 2009 21:42 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 november 2009 21:42 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 november 2009 21:54 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
als jij online komt dan gaat het scherm automatisch knipperen
Geen limiet bij ons. Hoewel een touringcar niet op prijs wordt gesteld denk ik...quote:Op maandag 16 november 2009 21:05 schreef hetzusjevan het volgende:
Super arjo, gefeliciteerd! Toevallig vroeg ik me vandaag nog af hoeveel mensen je mee mag nemen naar je 'diploma-uitreiking' van je bachelor?
quote:Op maandag 16 november 2009 21:09 schreef GlowMouse het volgende:
http://www.uvt.nl/universiteit/dies/
ben jij daarbij, arjen?
Econometrie?quote:Op maandag 16 november 2009 21:00 schreef GlowMouse het volgende:
Wat gek, iemand die ik ken heeft ook al de best thesis award.
die prijs is toch niet per studie?quote:Tijdens deze academische zitting worden twee prijzen uitgereikt voor bijzondere verdiensten op het terrein van onderwijs en onderzoek te weten de Onderwijsinnovatieprijs en de Masterthesis prijs.
nagezocht:quote:Op maandag 16 november 2009 22:00 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Geen limiet bij ons. Hoewel een touringcar niet op prijs wordt gesteld denk ik...
quote:Op deze datum zul je je diploma op ceremoniële wijze in ontvangst gaan
nemen. Je familie is hierbij natuurlijk ook welkom. We maken je erop
attent dat we in de organisatie rekening hebben gehouden met 3 extra
personen naast jezelf.
Oompa?quote:Op maandag 16 november 2009 21:56 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
speaking of which; laatste bezoek: 13 dagen, 7 uur geleden.
de IRC-variant heet boten annaquote:Op maandag 16 november 2009 22:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
.
"When you flash up on my phone, I no longer feel alone, no longer feel aloneeeeee."
quote:
Het is niet deze prijs...quote:Op maandag 16 november 2009 22:04 schreef GlowMouse het volgende:
http://www.uvt.nl/universiteit/dies/
[..]
die prijs is toch niet per studie?
Donno, faculty-specific? Ze hebben mij vanmiddag pas geinformeerd. Maar ik denk puur voor marketing eigenlijk, omdat het op zo'n korte termijn is.quote:
Ah dan kom je in de Hall of Fame te hangen dus?quote:Op maandag 16 november 2009 22:19 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Donno, faculty-specific? Ze hebben mij vanmiddag pas geinformeerd. Maar ik denk puur voor marketing eigenlijk, omdat het op zo'n korte termijn is.
Die foto's jaquote:Op maandag 16 november 2009 22:48 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ah dan kom je in de Hall of Fame te hangen dus?
Ja, ik weet het ook nietquote:Op maandag 16 november 2009 22:19 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Donno, faculty-specific? Ze hebben mij vanmiddag pas geinformeerd. Maar ik denk puur voor marketing eigenlijk, omdat het op zo'n korte termijn is.
Hahaquote:Op maandag 16 november 2009 22:53 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Die foto's ja![]()
Kan iedereen mij toch nog spotten
Muhahahahhaaquote:Op maandag 16 november 2009 22:53 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Die foto's ja![]()
Kan iedereen mij toch nog spotten
Ik heb nog geluld met haar vandaag.quote:Op maandag 16 november 2009 21:56 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
speaking of which; laatste bezoek: 13 dagen, 7 uur geleden.
Oeps, klein foutje dusquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:57 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik heb nog geluld met haar vandaag.Maar ze heeft haar laptop naar de kenker geholpen door er in de ochtend koffie overheen te mieteren. Hij werkt nu maar half en ze checkt er alleen nog haar mail op, geloof ik.
Balen!quote:Op woensdag 18 november 2009 11:18 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Zojuist om 8:45 college gehad. Volgende college: 18:15.
Ja.quote:
Feli!quote:Op woensdag 18 november 2009 17:16 schreef Tegan het volgende:
. Er mogen 4 studiepunten bij de Tegan-o-meter. Totaal 5
.
Dacht tot nu dat ik er 5 bij zou krijgen.
nog grappen over koffie gemaakt?quote:Op woensdag 18 november 2009 18:12 schreef arj1o1 het volgende:
Ik had vandaag seminar samen met Oompaloompa
Godver dat had ik moeten doenquote:Op woensdag 18 november 2009 19:04 schreef GlowMouse het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
nog grappen over koffie gemaakt?
Voor je werkcollegestudentjesquote:Op woensdag 18 november 2009 19:07 schreef GlowMouse het volgende:
Ik gooide vandaag een borstel met krijt in mijn eigen gezichthelemaal wit
Nee, althans, niemand zag het. En toen ben ik hard naar de kraan gelopen.quote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 19:07 schreef GlowMouse het volgende:
Ik gooide vandaag een borstel met krijt in mijn eigen gezichthelemaal wit
wanneer kan ik jouw presentatie bewonderen?quote:
Mijn vriendinnen zijn van mening dat ik die week de Mexicaanse griep ga hebbenquote:Op woensdag 18 november 2009 23:27 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
wanneer kan ik jouw presentatie bewonderen?
Haha, hoezo dat?quote:Op woensdag 18 november 2009 23:30 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Mijn vriendinnen zijn van mening dat ik die week de Mexicaanse griep ga hebben. En ik zeg uiteraard niet wanneer en waar als ik het ga doen
. [automatic_ stijl hè
].
Zeg ik niet! en ik weet het ook nietquote:Op woensdag 18 november 2009 23:31 schreef GlowMouse het volgende:
automatic_ wil mij vast het vak vertellen en dan vraag ik de docent wel wanner K. een presentatie moet geven
Wel mijn naam weten en me niet toevoegen als vriendjequote:Op woensdag 18 november 2009 23:31 schreef GlowMouse het volgende:
automatic_ wil mij vast het vak vertellen en dan vraag ik de docent wel wanner K. een presentatie moet geven
Weet ik, ik leer zoveel van jouquote:Op woensdag 18 november 2009 23:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, hoezo dat?
Jij neemt de goede dingen van mij over
[..]
Zeg ik niet! en ik weet het ook niet![]()
ik heb geen hyvesquote:Op woensdag 18 november 2009 23:37 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Wel mijn naam weten en me niet toevoegen als vriendje!
Hihiquote:Op woensdag 18 november 2009 23:37 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Weet ik, ik leer zoveel van jou.
Noeeeeees!quote:Op woensdag 18 november 2009 23:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hihi
Ik heb trouwens besloten om Gezondheid te doen![]()
Haha. Er zijn twee sociale vakken die mij wel leuk kijkenquote:
Gratis drank?!quote:Op donderdag 19 november 2009 19:42 schreef GlowMouse het volgende:
Was er iemand bij de viering vandaag? Had op iets feestelijks gehoopt maar het was voornamelijk langdradig
Dat wel, heb alleen iets teveel genuttigd alweerquote:
Welke richting doe je / deed je? *BDM doet*.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:38 schreef Tandaozhi het volgende:
Hoi!Njah alsnog bedankt, misschien dat iemand anders hier me uit de brand kan helpen
![]()
Ik ben 4ejaars Communicatie- en Informatiewetenschappen (BA). Ben nu bezig met m'n scriptie en extra vakken, want ik wil doorstromen naar Organisation Studies (en dan specifiek de mastertrack Organisation of Cultural Diversity).
Idem dito, ook BDM....maar na m'n minor (vrije minor) toch meer richting IC getrokken. M'n scriptie is dan ook meer IC, hoewel officieel BDMquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:08 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Welke richting doe je / deed je? *BDM doet*.
Ik denk dat dat een lastige zaak wordt.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:18 schreef GlowMouse het volgende:
Dr_Strangelove? Plaats http://uvtapp.uvt.nl/fsw/(...)_id=9853041613225657 eens in het licht van art. 177a Sr.
quote:hij die een ambtenaar een gift of belofte doet naar aanleiding van hetgeen door deze in zijn vroegere bediening, zonder daardoor in strijd met zijn plicht te handelen, is gedaan.
Ja dat maakt het leuker hè? Toen hij hem kreeg, vond ik het al dubieus. En met mij nog anderen, hoorde ik bij de borrel na afloop.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:07 schreef Dr_Strangelove het volgende:
O verdomme, ik lees nu pas sub 2 van lid 1.
omg!quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:11 schreef automatic_ het volgende:
zusje, weet je wat ik heb gedaan? Alle superslides van MTO-C op een deur geplakt, zodat ik er heeel veel tegen aan moet kijken & het zodoende ook wel moet lezen
Ehm ik doe losse vakken, ik doe nu een vak uit het 1e semester van het tweede jaar geloof ik. En vorig jaar heb ik twee vakken uit het 2e semester van het tweede jaar gedaanquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:48 schreef Tandaozhi het volgende:
[..]
Idem dito, ook BDM....maar na m'n minor (vrije minor) toch meer richting IC getrokken. M'n scriptie is dan ook meer IC, hoewel officieel BDMWelk jaar zit je nu?
Ik volg het nu, dus kan er weinig uitspraken over doenquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:23 schreef Tandaozhi het volgende:
En jullie hebben het over MTO-C zie ik op het moment, ik ben dat vak nu ook aan het volgen....is het examen echt zo erg als m'n ex-huisgenote [psychologie] altijd zei? I'm quite afraid
Hehequote:Op vrijdag 20 november 2009 19:12 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
omg!Hahah! Wel slim, ik hoop dat je hem haalt. Hij is wel knap lastig, maar als je alle colleges gevolgd hebt en redelijk snapt moet je het kunnen halen
. Komt goed!
Ik zag in de nieuwe Univers donderdag dat ze een nieuwe campusdichter zoeken. Go for it!quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:25 schreef GlowMouse het volgende:
MTO-C
Het duurt maar even
MTO-C
Als je het verprutst dan komt het omdat je het te weinig aandacht hebt gegeven
MTO-C
Iedereen wil het beleven
Geloof me, het kan nog veel leukerquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:28 schreef Tandaozhi het volgende:
[..]
En ik was niet echt bang voor MTO-C, tot nu. Logistische regressie liet me toch wel even een paar keer knipperen.
Het is wel interessant inderdaad. Ik heb even snel wat tekst en jurisprudentie nagelopen, en zo'n onderscheiding lijkt inderdaad wel onder het begrip "gift" te brengen. In zijn conclusie van NJ 1994, 673 schrijft de AG het volgende over de stand van de wetenschap:quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:09 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ja dat maakt het leuker hè? Toen hij hem kreeg, vond ik het al dubieus. En met mij nog anderen, hoorde ik bij de borrel na afloop.
quote:In aant. 4 op art. 177 Sr (in welk artikel onder meer wordt strafbaar gesteld degene die een ambtenaar een gift of belofte doet met het oogmerk om hem te bewegen in zijn bediening, in strijd met zijn plicht, iets te doen of na te laten), wordt door Noyon/Langemeijer/Remmelink onder meer opgemerkt:
Gift staat tot belofte als: het gegevene tot hetgeen waarvan het geven in uitzicht wordt gesteld. Bij geen van beide behoeft juist gedacht te worden aan iets materieels, iets dat vatbaar is om van hand tot hand te worden overgegeven, noch ook iets dat op geldswaarde kan worden geschat. (…) Het voorwerp van de gift of de belofte zal echter enige waarde moeten hebben, zij het ook een ideële, eventueel alleen voor hem aan wie zij wordt gedaan.
In aant. 39 op art. 47 Sr merken zij met betrekking tot de uitlokkingsmiddelen ‘giften en beloften’ onder meer op:
Van giften en beloften spreekt de wet zo algemeen, dat niets wat onder die begrippen vallen kan is uitgesloten, het moge van geringe waarde of betekenis, dan wel belangrijk zijn.
Zie ook Tekst en commentaar Strafrecht (Cleiren/Nijboer), aant. 8 bij art. 362 (gift /belofte is ook het bezorgen van een decoratie of het toezeggen van geslachtsgemeenschap).
misquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:34 schreef Tandaozhi het volgende:
Laat me raden, jij zit in de MTO Research Mastertrack?
Omdat ik misschien de master BDM wil gaan doenquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:23 schreef Tandaozhi het volgende:
Ok, why precies al die losse vakken dan?
En jullie hebben het over MTO-C zie ik, ik ben dat vak nu ook aan het volgen....is het examen echt zo erg als m'n ex-huisgenote [psychologie] altijd zei? I'm quite afraid
Maandag even langs het politiebureau?quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:52 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
mis
en dr: je komt tot dezelfde conclusie
Grappig, ik ken heel veel BDM'ers die, als ze alles overnieuw zouden kunnen doen, voor psychologie zouden kiezen [incl. mezelf]. Andersom hoor ik nu van jou dat je de BDM-master wil gaan doen misschien, en ken ik ook enkele psychologiestudentes die graag CIW(-BDM) hadden willen doen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:54 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Omdat ik misschien de master BDM wil gaan doen. Heb allerlei vrijstellingen, moest alleen User Interface Design, Media Use in Organisations, Design of Business Communication (of Communicatietheorie, maar doe nu de eerste) en Onderzoekspracticum, en dan mag ik zo doorstromen
.
Hahaha, serieus?quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:54 schreef hetzusjevan het volgende:
Bij ons was het de 1e gelegenheid zo slecht gemaakt, dat Marcel ons vergeleek met een groep apen die at random een scrapkaart moesten invullen, en dan zouden de apen het nog beter gedaan hebben dan wij - dus dan weet je wel hoe slecht het tentamen gemaakt was.
analyse?quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:23 schreef Tegan het volgende:
Oh, die grappen zijn bij alle docenten hetzelfde zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |