Nou dat is bij hem niet het geval. Maar geloof mij maar hij is lekker. Echt lekker.quote:Op donderdag 5 november 2009 09:34 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Hoezo, ik heb nog geen foto van hem gezien. Je gaat me niet vertellen dat het een mooib0y is met opgeschoren kop, plastic 4 bij 4 kristallen in zijn oren heeft hangen en de hele dag staat te jumpen?
Anders mag je die foto laten zitten, immers what has been seen, can not be unseen.
Hij maakt ons echt lekker met z'n praatjes ja. Nice on the internet....quote:Op donderdag 5 november 2009 10:08 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Nou dat is bij hem niet het geval. Maar geloof mij maar hij is lekker. Echt lekker.
Hij is nu wel erg toepasselijk:quote:Op donderdag 5 november 2009 10:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hij maakt ons echt lekker met z'n praatjes ja. Nice on the internet....
Ik ben een onafhankelijke instantie, en niet gelieerd aan enige partij.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:41 schreef 122448 het volgende:
Ik trek toch echt mijn twijfels, het geschetste beeld komt niet overeen met het beeld van de werkelijkheid
En jij?quote:Op donderdag 5 november 2009 10:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben een onafhankelijke instantie, en niet gelieerd aan enige partij.
Ik ken meneer Biels echt, echter zal ik me niet verlagen tot het plaatsten van een fotoquote:Op donderdag 5 november 2009 10:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben een onafhankelijke instantie, en niet gelieerd aan enige partij.
Ben je homo ofzo?quote:Op donderdag 5 november 2009 10:08 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Nou dat is bij hem niet het geval. Maar geloof mij maar hij is lekker. Echt lekker.
quote:Op donderdag 5 november 2009 00:25 schreef Cacciatore het volgende:
ik snap geen kk v d op ik ben ook wel knetter ma maakt niet uit mattie;)
Beter dan DriekOplopersquote:
Kan niet anders hè, als je het zo hoog in je bol hebt dat je er op fok over moet opscheppenquote:Op donderdag 5 november 2009 11:57 schreef Biels het volgende:
Whehe, kijk iedereen hier roepen dat ik dan wel een lelijke supernerd moet zijn.
Uiteraard, als je zegt dat iets zo is moet het wel het tegenovergestelde zijn. Wat een verstand weer.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:20 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Kan niet anders hè, als je het zo hoog in je bol hebt dat je er op fok over moet opscheppen!
Ik sluit me hierbij aan. Biels is gewoon kanker lekker, dat moet niet eens in twijfel worden getrokken. Wat een zielige aannames weer.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:39 schreef Skylark. het volgende:
Ik bevestig hierbij de lekkerheid van Biels en dat de OP gebaseerd is op de waarheid.
Net als jij, kom is met die pics danquote:Op donderdag 5 november 2009 12:57 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik sluit me hierbij aan. Biels is gewoon kanker lekker, dat moet niet eens in twijfel worden getrokken. Wat een zielige aannames weer.
iets met jaloezie op jou sociaal leven gok ikquote:Op donderdag 5 november 2009 11:57 schreef Biels het volgende:
Whehe, kijk iedereen hier roepen dat ik dan wel een lelijke supernerd moet zijn.
Ik zou niet weten waarom, zoals je kan lezen gaat het niet over rozen.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:13 schreef Goofisch het volgende:
[..]
iets met jaloezie op jou sociaal leven gok ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |