Veel plezier met de naheffing!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:25 schreef Namo_h het volgende:
Bijna alweer vergeten
27-11-09 besteld bij fragranceX
03-12- bericht van verzending
Nog niets ontvangen

Leg maar vast 20 euro apart.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:25 schreef Namo_h het volgende:
Bijna alweer vergeten
27-11-09 besteld bij fragranceX
03-12- bericht van verzending
Nog niets ontvangen

Dit weekend weg geweest en gewoon los in de tas gegooid, geen probleem.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:50 schreef G-NiLES het volgende:
en er gaat toch een verhaal dat die testers sterker zijn?
enige nadeel is geen dop, ik durf ze nergens mee naar toe te nemen,

Gewoon onder de 20 euro bestellen, no problem.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:51 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Ik wou net gaan bestellen op FragranceX, maar als op ieder pakketje invoer dinges komt is dat wel erg kut

Hmm, ik wou eigenlijk zo'n Cool Water gift set kopen voor mijn moeders verjaardag (15 februari), maar die kost 33 euro...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:51 schreef Lolque het volgende:
[..]
Gewoon onder de 20 euro bestellen, no problem.

Zweef eens met je muis over ''view image''quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:58 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Hmm, ik wou eigenlijk zo'n Cool Water gift set kopen voor mijn moeders verjaardag (15 februari), maar die kost 33 euro...
Wat is eigenlijk het verschil tussen een "Eau De Toilette Spray (Tester)" en een "Eau De Toilette Spray"? Link: http://www.fragrancex.com(...)_127W__products.html
Behalve de prijs dan...

quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:08 schreef Lolque het volgende:
[..]
Zweef eens met je muis over ''view image''

Wordt altijd op de waarde bepaald. Boven de 22 euro = 12,50 inklaringskosten (oid) en dan nog 19% op de rest. En dat komt dan héél vaak uit op ongeveer 20 euroquote:Op zondag 17 januari 2010 19:27 schreef blizzardo het volgende:
Ik kijk nu al een tijdje mee en wil zelf ook wel parfum bestellen, maar bepalen ze je prijs(douane) nou op de waarde of moet iedereen boven de 22 euro gewoon 20 dokken?
Alvast bedankt!

same here.quote:Op maandag 18 januari 2010 10:27 schreef rioohhh het volgende:
Dan heb ik blijkbaar mazzel gehad.. Het luchtje wat ik daar heb bestield is zonder extra kosten binnen gekomen :-) Luchtje was 33 euro...

Bestel hem maar gewoon hierquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:30 schreef dralion13 het volgende:
ik weet niet of ik het hier kwijt moet
maar ik ben van plan om iPod touch 8gb in Amerika te bestellen maar ben benieuwt hoe het met de invoerrechten en omzetbelasting zit, hoeveel % er nog bij de prijs overheen komt, dus of het rendabel is om hem in amerika te kopen

Ligt bij de douane.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:34 schreef M-unit het volgende:
18 dec luchtje besteld bij fragrancex, nu nog niets binnen. ondertussen maar claim begonnen bij paypal.

Zie quote hierboven!quote:Op zondag 17 januari 2010 20:34 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Wordt altijd op de waarde bepaald. Boven de 22 euro = 12,50 inklaringskosten (oid) en dan nog 19% op de rest. En dat komt dan héél vaak uit op ongeveer 20 euro
Vandaag toch maar besteld, cool water spul t.w.v. 33 euro, voor mijn moeder(Je ziet het al, dat zou ongeveer 20 euro douane zijn). Ik heb al 70-100 pakketjes besteld, varierend van 1 cent tot 600 euro, en tot nu toe mijn hele leven ongeveer 70 euro aan douane betaald
(3 pakketjes van de 7-100 in totaal met douane)

9 dagenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:31 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Zie quote hierboven!
En ja hoor, pakketje vandaag aan gekomen, zonder douane te betalen. Als ze mijn naam zien staan weten ze direct bij de douane dat ik een eerlijke jongen ben en laten ze het door gaanWaarde was trouwens de EXACTE waarde: $47.71 oid, iig op de cent

Klopt, gewoon kleine pakketjes bestellen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:04 schreef Zapper het volgende:
Geloof dat ze de waarde van het pakket op de doos schrijven.

Yup... Record uit de USA staat bij mij nog steeds op 5 dagenquote:

Ik bestel voortaan wel op jou adresquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:56 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Yup... Record uit de USA staat bij mij nog steeds op 5 dagen(En ik bestel altijd via USPS -> goedkoopste) Geen idee hoe ze dat voor elkaar kregen, maar na 5 dagen had ik mijn pakketje
(Was wel andere winkel)
Mam is 15 februari jarig, zal ze wel een leuk cadeautje vinden

http://www.shoebuy.com/red-wing-mens.htmquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:57 schreef Robin-e30 het volgende:
Ik ben opzoek naar red-wings (schoenen/laars) miss zijn ze in amerika goed koper hier zijn ze 280 euro gaat me wat ver..

Is dat de beste site voor 'echte' merkschoenen (alle soorten) ?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:32 schreef Starman89 het volgende:
[..]
http://www.shoebuy.com/red-wing-mens.htm
Komen nog wel wat verzendkosten bij. Als je het niet dringend nodig hebt, is het ook slim om de site in de gaten te houden, want om de zoveel tijd geven ze een x % aan korting

De beste weet ik niet. Ze versturen echter wel alles wereldwijd en ze hebben zo hier en daar een paar mooie (!!!) aanbiedingen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:57 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Is dat de beste site voor 'echte' merkschoenen (alle soorten) ?

binnen.quote:Op maandag 25 januari 2010 09:22 schreef G-NiLES het volgende:
om het topic een beetje te pushen.
Zojuist een potje
'Sebastian Molding Mud' besteld bij een of andere cosmetica-toko in USA. Scheelt 20 omgerekende euro's met de kapper hier

Heb je een site?quote:

Ziet er wel zo uit, er staat free shipping & return shipping en bij de international shipping staat NL in de lijst.quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:06 schreef Hardrebel het volgende:
http://www.shoebuy.com/jo(...)ace-up/217262/472638
Leuke schoenen. Klopt het dat het gratis versturen is?

Nee, internationaal betaal je wel verzendkosten. Die variëren per product, dus verschijnen pas bij het afrekenen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:06 schreef Hardrebel het volgende:
http://www.shoebuy.com/jo(...)ace-up/217262/472638
Leuke schoenen. Klopt het dat het gratis versturen is?

ja absoluut beter via hun. je besteld online op zo'n site met 'free ground shipping'(vasteland dus). Dan laat je het hun ff overpacken zodat de doos niet zichtbaar is. Postkantoor aangeven dat de waarde een tientje is en versturen maarquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:46 schreef HalvinCarris het volgende:
Even een kick. Heb familie in New York wonen. Kan ik het niet beter via hun naar Nederland laten verzenden? Of hoe gaat het dan met de invoerrechten?

geduld is een schone zaak.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:21 schreef Tandaozhi het volgende:
Weet iemand hoe lang de douane gemiddeld een pakketje [in dit geval van FragranceX] ophoudt? Dus normale verzendtijd + hoeveel dagen het dan duurt?Of verschilt dat nogal?
Want bij de Chinezen liegen ze altijd over de waarde van het pakketje, dus ik heb geen ervaring met oponthoud door de douane.

quote:This is because we do not currently ship the brands 310 Motoring, Avirex, Bali, Barely There, Bird 33, Caterpillar, Champion, College Clogs, Colter Creek, DC Shoes, Duofold, Ecko Red, Ecko Unltd., H.S. Trask, H.S. Trask Accessories, Hanes, Harley-Davidson, Hush Puppies, Hush Puppies Kids, Hush Puppies Slippers, Joe Boxer, Kitson, Mark Nason, Marmot, Merrell, Merrell Packs & Bags, Michelle K, Minnetonka, Patagonia, Playtex, Sebago, Sebago Accessories, Skechers, SoftWalk, Soho Lab, Tommy Hilfiger, Tretorn, Tretorn, Trotters, Turtle Fur, Wolverine, Wonderbra, Zoo York, adidas, adidas Apparel to Netherlands.

En hij is al binnen, dat is snel.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:35 schreef venomsnake het volgende:
Heb dit geurtje net besteld:![]()
[ afbeelding ]

quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
En hij is al binnen, dat is snel..
Lekker goedkoop en geen xtra kosten gehad!

quote:

jahoor!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:16 schreef Stein07 het volgende:
niemand een idee waar ik die Lacoste polo's vandaan kan halen?

Hoezo free shipping??? Ik heb gewoon 12,50 betaald ofzo?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:35 schreef Lolque het volgende:
[..]
Klopt, gewoon kleine pakketjes bestellen.
Rond de 30$ doen ze de moeite meestal niet.
Toch free shipping.

quote:Op maandag 1 maart 2010 12:45 schreef Stein07 het volgende:
[..]
Hoezo free shipping??? Ik heb gewoon 12,50 betaald ofzo?
Wat heb ik verkeerd gedaan?

Nee dat je dom bent. Hoe kun je die free shipping nou missenquote:

Is dit niet illegaal namen noemen van fakes... Lettend op de situatie in het Chinese webshop topic...quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:35 schreef venomsnake het volgende:
Heb dit geurtje net besteld:![]()
[ afbeelding ]

Dit is echt spul.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:56 schreef RudyCarell het volgende:
Is dit niet illegaal namen noemen van fakes... Lettend op de situatie in het Chinese webshop topic...

quote:Op maandag 1 maart 2010 15:55 schreef Zapper het volgende:
[..]
Nee dat je dom bent. Hoe kun je die free shipping nou missen

Nog maar een keer:quote:Op maandag 1 maart 2010 15:56 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Is dit niet illegaal namen noemen van fakes... Lettend op de situatie in het Chinese webshop topic...

ja, helemaal correctquote:Op maandag 1 maart 2010 15:56 schreef RudyCarell het volgende:
[..]

Dit is in december verhoogd naar ¤150 er kan echter wel 19% btw over het ingevoerde artikel worden geheven.quote:

quote:Op zondag 21 maart 2010 11:38 schreef vinylhits het volgende:
Is er nog een site waar je goedkope g-star / hilfiger jeans kan bestellen?

In principe mag je cadeau's zonder invoerrechten versturen. Je kan dus hen er ' gift' op laten zetten en er voor de grap een inpakpapier omheen laten doen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:46 schreef HalvinCarris het volgende:
Even een kick. Heb familie in New York wonen. Kan ik het niet beter via hun naar Nederland laten verzenden? Of hoe gaat het dan met de invoerrechten?

Amerikaanse merken daar in tegen zijn juist echt super cheap.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:08 schreef Enchanter het volgende:
[..]
G-star is nou niet echt goedkoop in Amerika , net zoals de meeste andere Europese merken

Zeker boven de 25 euro dat pakketje?quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:46 schreef BananaGiraffe het volgende:
5 Weken geleden een bestelling gedaan bij FragranceX.
Hoe lang duurt het gemiddeld totdat je iets ontvangen hebt, want ik vind dit wel erg lang duren?

Net het pakketje gekregen en inderdaad met extra kosten!quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:58 schreef Lolque het volgende:
[..]
Zeker boven de 25 euro dat pakketje?
Dan mag je wssk een nafheffing koppen.

22quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:10 schreef AskBrad het volgende:
Hoe zit dat nou precies met FrangranceX? onder de hoeveel euro moet ik blijven om geen extra douane etc kosten te krijgen?

Veel winkels willen niet versturen naar Nederland en de verzendkosten zijn vaak ook idioot hoog. Gisteren toevallig een broek binnengekregen (was er vrijdag al) via ebay. Net geen $32 inclusief verzenden en dat vind ik een leuk prijsje.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:51 schreef vinylhits het volgende:
Maar niemand een linkje naar een shop met goedkope jeans van merken?

begin maar vast met besprekenquote:Op maandag 29 maart 2010 15:15 schreef gers het volgende:
worden hier alleen amerikaanse webshops besproken of ook engelse webshops ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |