Waarom niet? Als je van mening bent dat die vergelijking op zijn plaats is moet je dat vooral doen.quote:Op maandag 9 november 2009 23:46 schreef qonmann het volgende:
[..]
Je moet sowieso PVV en NSB niet in één zin noemen als je een BN'r bent.
Hij heeft nergens gezegd of de indruk gewekt dat de Muur door hem gevallen is, dus je kletst onzin.quote:Op maandag 9 november 2009 23:48 schreef Stali het volgende:
[..]
Schei toch uit. De eigengeilheid droop er van af.
Um, totaal niet?quote:Op maandag 9 november 2009 23:48 schreef Stali het volgende:
[..]
Schei toch uit. De eigengeilheid droop er van af.
Je ziet het hem denken. De vonk in zijn ogen. De r die hij nog eens extra mooi laat rollen, met zachte tong...quote:Op maandag 9 november 2009 23:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hij heeft nergens gezegd of de indruk gewekt dat de Muur door hem gevallen is, dus je kletst onzin.
quote:Op maandag 9 november 2009 23:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hij heeft nergens gezegd of de indruk gewekt dat de Muur door hem gevallen is, dus je kletst onzin.
Zo moeilijk is http://pauwenwitteman.vara.nl/ bezoeken niet...quote:De cabaretier vindt dat tegenwoordig veel te snel het woord 'demonisering' wordt gebruikt, onder anderen door Geert Wilders.
Je hebt de weken over DSB gemist?quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:06 schreef DrDentzz het volgende:
Is er ooit een P&W avond zonder Wilders-talk?
Jezus... Is het al zo erg dat dat je nu blijkbaar al bij P&W aan tafel komt als je vindt dat een bepaald woord te veel gebruikt wordt?quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:19 schreef Bragi het volgende:
[..]
Zo moeilijk is http://pauwenwitteman.vara.nl/ bezoeken niet...
Freek, zolang die maar het grootste ego aan tafel mag zijn gaat het prima met hem.quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:38 schreef Omniej het volgende:
[..]
Jezus... Is het al zo erg dat dat je nu blijkbaar al bij P&W aan tafel komt als je vindt dat een bepaald woord te veel gebruikt wordt?
Sowieso, Freek.Elke keer dat hij bij P&W aanschuift verzuurt hij meer.
Zeker..Holland sport was ie ook al !quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:19 schreef Haaibaaike het volgende:
Ard Schenk..ik denk dat ik kijk..
Ja dat ben ik vergeten te kijkenquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:20 schreef qonmann het volgende:
[..]
Zeker..Holland sport was ie ook al !
Die vallen werkelijk in het niet bij de publiciteit rondom Wilders.quote:
Oh..ik had nog nooit zo'n lang optreden van hem gezien.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:21 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dat ben ik vergeten te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |