M'n glazenbol zegt van niet.quote:Op woensdag 4 november 2009 23:38 schreef Mr.Houdoe het volgende:
http://item.taobao.com/auction/item_detail.jhtml?item_id=966754daf85550089f4204a71826404f&x_id=0db1
...
Zou het een beetje kwaliteit zijn?
Doet het hier prima.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:16 schreef thijsltc het volgende:
meer mensen waarbij dealextrem.com het niet doet?
Het is ook: www.dealextremE.comquote:Op donderdag 5 november 2009 11:16 schreef thijsltc het volgende:
meer mensen waarbij dealextrem.com het niet doet?
It's a fake. Installing alternative software will cause the device to stop working.quote:Op donderdag 5 november 2009 04:54 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Is the price OK?
If other site can sell cheaper,you can let me know
Ja in Chinese ping-lings of wat?quote:Op donderdag 5 november 2009 03:12 schreef Rbhp het volgende:
[..]
De prijs staat er heel groot naast.
Jack, so you only sell, you do not sell according to your taobao account/ID status. Interesting.
In Chinese Yuan.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:26 schreef De_God_van_Spinoza het volgende:
[..]
Ja in Chinese ping-lings of wat?
In Yuan. http://www.wisselkoersen.nl/ Succesquote:Op donderdag 5 november 2009 11:26 schreef De_God_van_Spinoza het volgende:
[..]
Ja in Chinese ping-lings of wat?
Excl verzendkostenquote:Op donderdag 5 november 2009 11:34 schreef De_God_van_Spinoza het volgende:
Die munt staat bijna gelijk aan de Dirham. Wat een crap. 20 euro voor een stukje speelgoed zeg. Vast excl. verzendkosten.
Fout, yuan vs dirham is 1:2. 198 yuan is ongeveer 105 dirhamquote:Op donderdag 5 november 2009 11:34 schreef De_God_van_Spinoza het volgende:
Die munt staat bijna gelijk aan de Dirham. Wat een crap. 20 euro voor een stukje speelgoed zeg. Vast excl. verzendkosten.
quote:Op donderdag 5 november 2009 11:38 schreef GuitarJJ het volgende:
Wat een tyfusbende daar bij HK PostLogisch dat shipping zo lang duurt
http://v.youku.com/v_show/id_XMTIwMzUzNzAw.html
de naam kwam me bekend voor heb der ook ooit eens wat proberen te bestellen.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:30 schreef davo1979 het volgende:
Weet iemand hoe je een betaling terug krijgt op tradetang van die escrow. Heb betaald maar de verkoper kan het niet leveren vertelde hij mij per email.
en rode enveloppen!!!quote:Op donderdag 5 november 2009 11:45 schreef Semmm het volgende:
[..]ze hebben dus wel dozen in china!!!
quote:Op donderdag 5 november 2009 11:34 schreef De_God_van_Spinoza het volgende:
quote:Op donderdag 5 november 2009 11:24 schreef De_God_van_Spinoza het volgende:
[..]
It's a fake. Installing alternative software will cause the device to stop working.
In other words: you should stop selling the fake dreambox, you're ripping off customers.
quote:Op donderdag 5 november 2009 01:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik was ong 20 dollar kwijt voor een Chelsea shirt XL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |