M'n glazenbol zegt van niet.quote:Op woensdag 4 november 2009 23:38 schreef Mr.Houdoe het volgende:
http://item.taobao.com/auction/item_detail.jhtml?item_id=966754daf85550089f4204a71826404f&x_id=0db1
...
Zou het een beetje kwaliteit zijn?
Doet het hier prima.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:16 schreef thijsltc het volgende:
meer mensen waarbij dealextrem.com het niet doet?
Het is ook: www.dealextremE.comquote:Op donderdag 5 november 2009 11:16 schreef thijsltc het volgende:
meer mensen waarbij dealextrem.com het niet doet?
It's a fake. Installing alternative software will cause the device to stop working.quote:Op donderdag 5 november 2009 04:54 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Is the price OK?
If other site can sell cheaper,you can let me know
Ja in Chinese ping-lings of wat?quote:Op donderdag 5 november 2009 03:12 schreef Rbhp het volgende:
[..]
De prijs staat er heel groot naast.
Jack, so you only sell, you do not sell according to your taobao account/ID status. Interesting.
In Chinese Yuan.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:26 schreef De_God_van_Spinoza het volgende:
[..]
Ja in Chinese ping-lings of wat?
In Yuan. http://www.wisselkoersen.nl/ Succesquote:Op donderdag 5 november 2009 11:26 schreef De_God_van_Spinoza het volgende:
[..]
Ja in Chinese ping-lings of wat?
Excl verzendkostenquote:Op donderdag 5 november 2009 11:34 schreef De_God_van_Spinoza het volgende:
Die munt staat bijna gelijk aan de Dirham. Wat een crap. 20 euro voor een stukje speelgoed zeg. Vast excl. verzendkosten.
Fout, yuan vs dirham is 1:2. 198 yuan is ongeveer 105 dirhamquote:Op donderdag 5 november 2009 11:34 schreef De_God_van_Spinoza het volgende:
Die munt staat bijna gelijk aan de Dirham. Wat een crap. 20 euro voor een stukje speelgoed zeg. Vast excl. verzendkosten.
quote:Op donderdag 5 november 2009 11:38 schreef GuitarJJ het volgende:
Wat een tyfusbende daar bij HK PostLogisch dat shipping zo lang duurt
http://v.youku.com/v_show/id_XMTIwMzUzNzAw.html
de naam kwam me bekend voor heb der ook ooit eens wat proberen te bestellen.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:30 schreef davo1979 het volgende:
Weet iemand hoe je een betaling terug krijgt op tradetang van die escrow. Heb betaald maar de verkoper kan het niet leveren vertelde hij mij per email.
en rode enveloppen!!!quote:Op donderdag 5 november 2009 11:45 schreef Semmm het volgende:
[..]ze hebben dus wel dozen in china!!!
quote:Op donderdag 5 november 2009 11:34 schreef De_God_van_Spinoza het volgende:
quote:Op donderdag 5 november 2009 11:24 schreef De_God_van_Spinoza het volgende:
[..]
It's a fake. Installing alternative software will cause the device to stop working.
In other words: you should stop selling the fake dreambox, you're ripping off customers.
quote:Op donderdag 5 november 2009 01:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik was ong 20 dollar kwijt voor een Chelsea shirt XL
Dat dispute lukt me niet omdat dat pas kan als het bij verzenden staat. Hij kon niet leveren omdat hij mijn maat schoenen niet had. In de advertentie stond van maat 40-46. En ik heb 41 maar hij kon niet hoger dan 40 leveren. Vaag.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:54 schreef revpolen het volgende:
[..]
de naam kwam me bekend voor heb der ook ooit eens wat proberen te bestellen.
klik op dispute en dan kan niet leveren knop paar dagen wachten en het is terug op paypal!
of PM hem heel vaak datje je order wil cancelellen.
waarom kon die niet leveren?
Hoeveel heb je er besteld en wat heb je er voor betaald.quote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 12:04 schreef Rupkeii het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er besteld en wat heb je er voor betaald.
Vind ze nog vrij prijzig bij Jack op de site.
Bericht inmiddels verzonden. Maar even afwachten en anders trek ik het wel via paypal terug.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:08 schreef revpolen het volgende:
over TT.
zend hem PM datje de order cancelt, en bericht hem dat TT er ook vanaf weet. hij heb hier ook niks aan namelijk ( hij heb geen geld!, dat heb TT)
gewoon normale prijs 22 doller de 10. en dat x 4.
btw heeft popbuying nu vele soortenmet cupido en met i love you enzo
binnenkort maar eens bestellen want moet in januari wat doen ofzo
Je had Jack even moeten mailen, dan had je korting gehad!quote:Op donderdag 5 november 2009 12:08 schreef revpolen het volgende:
over TT.
zend hem PM datje de order cancelt, en bericht hem dat TT er ook vanaf weet. hij heb hier ook niks aan namelijk ( hij heb geen geld!, dat heb TT)
gewoon normale prijs 22 doller de 10. en dat x 4.
btw heeft popbuying nu vele soortenmet cupido en met i love you enzo
binnenkort maar eens bestellen want moet in januari wat doen ofzo
Mag ik vragen wat je aan 100 ballonnen hebt?quote:Op donderdag 5 november 2009 12:12 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Je had Jack even moeten mailen, dan had je korting gehad!
Ik had 100 ballonnen voor 149 dollar i.p.v. 227,90 dollar! Dat is effe 50 euro korting
quote:Op donderdag 5 november 2009 11:58 schreef Skiet het volgende:
[..]
Beter verlaat je het topic heel snel.
Had vrienden die ze wouden kopenquote:Op donderdag 5 november 2009 12:14 schreef Twizu het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat je aan 100 ballonnen hebt?
Ah, oké!quote:Op donderdag 5 november 2009 12:16 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Had vrienden die ze wouden kopen10 ballonnen voor mijzelf, de rest voor vrienden.
dat zijn vast onze cameratjes!quote:Op donderdag 5 november 2009 11:38 schreef GuitarJJ het volgende:
quote:Op donderdag 5 november 2009 13:27 schreef revpolen het volgende:
mijn wii spellen zullen wel gepakt zijn
deze luchtballonnen waren 3-11 verzonden uit hongkong en vandaag al binnnen
de wii spellen 1-11 verzonden en nog niet
quote:Op donderdag 5 november 2009 11:38 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik zie geen gele envelopjes naast de vrachtwaggel, dus ik maak me niet druk.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:01 schreef mickeyD het volgende:
zolang ze geen viaduct tegenkomen, vind ik t best
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 november 2009 14:15 schreef Tandaozhi het volgende:
Heeft iemand deze, en kan me wat vertellen over ervaringen ermee?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11461
Ik zie wel het bord dat de hoogte aangeeft rechts op de grond liggenquote:Op donderdag 5 november 2009 14:03 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ik zie geen gele envelopjes naast de vrachtwaggel, dus ik maak me niet druk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |