Enigszins pissig dat ik dat niet direct te horen kreeg en ook verbaasd dat het item op de site nog steeds niet als Sold Out staat (Typically ships in 2 to 5 business days, nog steeds) teruggestuurd dat ik een andere soldeerbout wilde. Reactie:quote:Apologize for the delay,
Item 22253 has been sold out,
would you please change it to other item ?
Best regards,
Evelyn
quote:Hello,
we have item 22262 out of stock , too
Kortom: DX laat me een soldeerbout bestellen die niet meer op voorraad is, stuurt me hier geen informatie over (ik moet zelf eerst na weken contact opnemen) en doet er 6 dagen over om op mijn vraag te reageren. Daarna blijkt ook nog dat minimaal twee andere soldeerbouten domweg niet op voorraad zijn, terwijl alledrie deze artikelen nog gewoon op de site staan.quote:Hello,
we have item 25655 out of stock , too
How about the price ? Did the price reasonable ?Anyone can tell me ?quote:Op donderdag 5 november 2009 19:56 schreef mstr het volgende:
1M RGB Flash 5050 SMD 60-LED Strip Light with IR Remote
1M RGB Flash 5050 SMD 60-LED Strip Light
Besteld.
Voor onder m'n bed.
Als je ¤2 meer wilt spenderen moet het op Ebay lukken!quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:35 schreef dabadbass het volgende:
Het lukt me niet om voor minder dan EU10,00,- een spycam te kopen, het liefst een metalen.
Iemand andere tips?
I like the price.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:40 schreef jack-peng het volgende:
[..]
How about the price ? Did the price reasonable ?Anyone can tell me ?
Well it could be a bit lower because it's a DIY kit.quote:
Wat was je kwijt incl verzenden als ik mag vragen?quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:14 schreef MagischMannetje het volgende:
Voor de mensen die interesse hadden in die di0r jas: Ik heb hem binnen! Ik ben er heel tevreden over en zal hem zeker aanraden. Dit model is een beetje laag afgesneden dus hij komt ongeveer bij het begin van je riem. Ook te zien op de afbeeldingen. Verder heeft die niet zo'n ding over de duim maar dat had Rachel al tegen mij gezegd. Als je meer vragen hebt of dingen wil weten of pics wil zeg het maar!
quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:18 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Wat was je kwijt incl verzenden als ik mag vragen?
ik weet het niet meer precies maar zo ongeveer wel. Ik zal vanavond wel foto's maken.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:27 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ik gok iets onder de 23 Dollar
Wil je foto's maken van dat item als je hem aanhebt? Dat zou nuttig zijn.
Ben ik ook benieuwd naarquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:32 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
ik weet het niet meer precies maar zo ongeveer wel. Ik zal vanavond wel foto's maken.
Hier zijn ze dan ik weet het dat het niet de beste zijn maar kheb er snel een paar gemaakt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat jullie er wat aan hebben![]()
quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:35 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Hier zijn ze dan ik weet het dat het niet de beste zijn maar kheb er snel een paar gemaakt.Ok nice, welke maat heb je genomen? (en hoe lang ben jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat jullie er wat aan hebben
)
Ziet er netjes uit![]()
Well..quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:47 schreef Zapper het volgende:
Jack, you really should change the price of http://popbuying.com/detail.pb/sku.25829
You are asking 25 dollars, Focalprice is asking 6,41 dollars
http://www.focalprice.com(...)iPhone_3G_White.html
Whahah iddquote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:37 schreef Semmm het volgende:
[..]
Whahah iddAchja, waarschijnlijk maakt die gast er ook genoeg winst op dus ik geef Jack gelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |