Aan wat?quote:Op woensdag 4 november 2009 22:22 schreef eigenaar het volgende:
Ik zou hier een slaatje uit plaan en die tijd nuttig besteden aan bijvoorbeeld huiswerk.
quote:Op woensdag 4 november 2009 22:20 schreef electronique het volgende:
bij ons moet je dat al na 1 keer
quote:Op woensdag 4 november 2009 22:22 schreef Yi-Long het volgende:
Je school houdt er nu eenmaal van om jouw tijd te verdoen. Welkom in het NLse onderwijssysteem.
Zeer triest idd.
Dit is herkenbaar. Op schoolleeftijd heeft een puber namelijk een volkomen afiwijkend bioritme, vergeleken met de tijden dat je geacht wordt op school te zijn. Ik moest ook altijd 8.10 en dat was echt veeeeel te vroeg.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:21 schreef -.- het volgende:
En door het vroege opstaan kom je weer slaap tekort, waardoor je je de volgende dag verslaapt en nog een keer te laat komt. Een vicieuze cirkel die averechts werkt.
TS weet niet wat werken is en heeft moeite om optijd te komen als hij om kwart voor 9 in de les moet zittenquote:Op woensdag 4 november 2009 22:19 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Niet zeuren, ik moet elke dag om 7 uur beginnen
quote:Op woensdag 4 november 2009 22:20 schreef Bluurgh het volgende:
Dan ga je toch lekker niet?
Waarom zouden ze dat niet doen.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:26 schreef Biskwie het volgende:
[..]
TS weet niet wat werken is en heeft moeite om optijd te komen als hij om kwart voor 9 in de les moet zitten![]()
ps. bij ons op kantoor hebben we flexibele urenje mag beginnen tussen half 8 en 9 uur
edit: en dan nog zijn er collega's die om kwart over 9 komen aankakken![]()
quote:
Uitleg? Tevens, wat voor school doe je, hoe vaak ben je blijven zitten, etcetera?quote:Op woensdag 4 november 2009 22:26 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, ach, ik kan het me eigenlijk niet veroorloven om hier heel moeilijk te gaan doen
In je schooltijd hoor je niet op tijd te komen.quote:
En nog leer je er niet van.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:22 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
In de aanloop hier naartoe heb ik me ook al één keer moeten melden om half 8 en 3x moeten corveeen
quote:Op woensdag 4 november 2009 22:29 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Uitleg? Tevens, wat voor school doe je, hoe vaak ben je blijven zitten, etcetera?
IDD... als je merkt dat je niet meer op tijd in de les kunt komen, even telefoontje plegen met de administratie, en je ziek melden en de rest van de dag iets voor jezelf gaan doen.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:24 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat dus. Het gevolg hiervan is ook dat mensen die te laat komen gewoon de hele les laten zitten.
Tip: ga het leger in.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:17 schreef CaptainCookie het volgende:
Bah, omdat ik sinds het begin van het schooljaar 5x te laat ben gekomen moet ik nou de eerstkomende 3 lesdagen mij om half 8 melden.
Maar nou zijn donderdag (kwart voor 9 beginnen) en vooral vrijdag (11 uur) juist de dagen dat ik kan uitslapen!
Het melden slaat ook nergens op, je loopt naar de conciërge, hij tekent je naam af en je kan weer gaan.
Klacht: kinderachtige school
quote:Op woensdag 4 november 2009 22:46 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
IDD... als je merkt dat je niet meer op tijd in de les kunt komen, even telefoontje plegen met de administratie, en je ziek melden en de rest van de dag iets voor jezelf gaan doen.
Alsof je tegenwoordig nog ECHT les krijgt op school(!) Neuh... dus daarvoor hoef je sowieso niet op school te komen.
quote:Op woensdag 4 november 2009 22:50 schreef Aestivate het volgende:
Half 8.
En dan tot 11 uur wachten tot les.Epische faal. Maar wel eigen schuld TS, ik ben altijd op tijd. Nu nog steeds pak ik liever een bus of trein eerder en dat je een kwartier moet wachten dan dat je de laatste optie neemt die in de spits sowieso te laat komt.
quote:Op woensdag 4 november 2009 22:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Regels zijn regels TS. Je school volgt gewoon het protocol.
Ik vind het juist prima als een school het zo makkelijk maakt. Het zijn belachelijke regels waar je je als school en als scholier/student aan moet houden, en als je het op deze manier kunt omzeilen, dan is dat een uitstekende optie.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:53 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Het kan hier nog makkelijker. Je haalt een briefje bij de conciërge, vult hem in met de dag en de uren dat je afwezig was en zet iets wat lijkt op een handtekening. Deze wordt ook gewoon niet gecontroleerd
Ziekmelden is trouwens nog makkelijker. Je loopt maar de conciërge, zegt dat je ziek bent en je krijgt de rest van de dag vrij. Er wordt niks nagevraagd, ook niet naar huis gebeld of wat dan ook.
Faalschool. En dan trots vertellen in de krant dat ze het laagste spijbelpercentage hebben van de provincie![]()
![]()
. Ja, als je het zo makkelijk maakt
quote:Op donderdag 5 november 2009 00:03 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Wat doe je voor pauperschool dan?
Aan je posts wel te zien trouwens dat je vaak te laat komt.
Dat je overkomt als een achterlijke LUL nietsquote:Op donderdag 5 november 2009 00:05 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat eerste staat al ergens eerder, in een lange post van mij.
Wat bedoel je in godsnaam met dat tweede?
gast ga nou maffen. als je nou morgen half 8 moet meldenquote:Op donderdag 5 november 2009 00:05 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat eerste staat al ergens eerder, in een lange post van mij.
Wat bedoel je in godsnaam met dat tweede?
quote:Op donderdag 5 november 2009 00:07 schreef Zapato het volgende:
[..]
gast ga nou maffen. als je nou morgen half 8 moet melden
quote:Op donderdag 5 november 2009 00:07 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dat je overkomt als een achterlijke LUL niets
geprobeertquote:Op donderdag 5 november 2009 00:09 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Heb ik met al twee keer geprobeert, maar ga zo nog maar eens een poging doen
sinds ik op die school zit ben ik begonnen met te laat te komen, daarvoor in m'n hele schoolcarriere nooit te laat gekomenquote:Op donderdag 5 november 2009 00:03 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Wat doe je voor pauperschool dan?
Aan je posts wel te zien trouwens dat je vaak te laat komt.
jij hebt een T9-toetsenbord?quote:Op donderdag 5 november 2009 00:11 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat is de schuld van mijn T9![]()
Hoewel dat mij wel op zou moeten vallen natuurlijk
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |