Zou jij dat ook waarderen als jij later als je groot bent ook dokter bent?quote:Op woensdag 4 november 2009 22:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]![]()
Humor, jij hebt het!
[..]
OKE
[..]
Gewoon in de bek van de dokter pissen.
[..]
IK WEET OOK DINGEN.
En ik ben niet eng.
Ja shit, nu moet ik ineens werken!quote:Op woensdag 4 november 2009 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Samenzwering![]()
* Alu-hoedje opzet.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Gelukkig maar !quote:Op woensdag 4 november 2009 22:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh
Ja dat gaat mij ook wel te ver eigenlijk!
quote:Op woensdag 4 november 2009 22:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja shit, nu moet ik ineens werken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Ow, en Jerruhh of zoiets. Ik kom er wel opquote:Op woensdag 4 november 2009 22:06 schreef Allure_ het volgende:
Dizer, Semtex en vriend, Debsterr en vriend, Fiber, Stofje, Rooosje en vriend. Hmm en nog echt veel meer, maar die ben ik even kwijt.
Zo loopt er altijd wel een gek rond daar, jaquote:Op woensdag 4 november 2009 22:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je hebt nu die rare poolse wijven bij de buskant, die blonde de de hele dag aan het schreeuwen is
Kontje verkopen.quote:
Eins.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:07 schreef Japsnars het volgende:
Ik heb nog nooit iemand van Fok! gemeet
Ik kan me berichten van jou herinneren waarin je mensen ergere dingen toewenst.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Juist...![]()
Ik ben niet aardig, maar mensen trappen, gaat mij iets te ver![]()
quote:Op woensdag 4 november 2009 22:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja shit, nu moet ik ineens werken!Ik moest lachen, maar ik weet niet waaromSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Deel het met ons.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik kan me berichten van jou herinneren waarin je mensen ergere dingen toewenst.
Joah.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Is het om te kijken of je blaasontsteking hebt?
Niet ff een doekje voor je neus kunnen houden, maar wel het beeldscherm schoonvegen met een doekje.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:08 schreef Adolecens het volgende:
Ik ben echt snipverkouden, heb mijn beeldscherm al 4x schoongemaakt
Ik heb jou en Skaff-a (oid) ook gezien trouwens. In de rij voor Lowlands.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:09 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb
De_Ananas
afcajos
reetveter
jordeeeh
kali-mist1
gupje
remlof
yvonne
juicyhil
swarmahoer
paramnesia
iszinloos
gers
liiszle
heroinjunk
gemeet.
Dat was het volgens mij wel
Ach, vroeger kreeg men de diagnose diabetes doordat de urine zoet proefde.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou jij dat ook waarderen als jij later als je groot bent ook dokter bent?
Wat voor dingen?![]()
Ik hou wijselijk mijn mond.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig maar !
Het zou wat zijn
Hand voor je mond een idee?quote:Op woensdag 4 november 2009 22:08 schreef Adolecens het volgende:
Ik ben echt snipverkouden, heb mijn beeldscherm al 4x schoongemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |