TEH TOEVALquote:Op woensdag 4 november 2009 22:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat een toeval, ik ben morgen vrij!
[..]
WEET IK VEEL.
JE WIL JE TRIO?
EN JE CAPS!
[..]
Ik bedoelde eerder!
[..]![]()
![]()
[..]
Bwhehehe!
[..]
Jij sadist!
Glow begint ook vrijdag, das wel de moeite waardquote:Op woensdag 4 november 2009 22:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet zeg
Wel wat verlegen wegens wat gepest vroeger, maar zeker niet een autist
[..]
Crack niet, S_A misschien.
[..]
Als er serieus iets is, dan wil ik wel komen. Maar ik wil niet een treinkaartje gaan kopen om dan alleen even hoi te zeggen op het station, dan wil ik ook even pilsen in het centrum
[..]![]()
![]()
Ik kom alleen in het weekend weleens in nijmegen, jullie alleen doordeweeksquote:Op woensdag 4 november 2009 22:03 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Whihi. Ik heb een paar mensen gezien in Nijmegen. Moblo en Morgane ofzo. En binnenkort Fas natuurlijk. En ik heb emokid verscheidene malen gemeet. Hihi.
Haha, nee. Maar ik ben er ook niet meer zo vaak. Normaliter hing ik dag en nacht voor en achter het station van Eindjuquote:
IK BEN AL LIEF ZEI IIIIIKquote:Op woensdag 4 november 2009 22:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bwhehehe, voel je je buitengesloten?
[..]![]()
[..]
Juist niet meer.![]()
![]()
[..]
Ik keek naar een meisje.
quote:Op woensdag 4 november 2009 22:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Thuis. Anders moet je het perse daar doen en dat is ook zo geforceerd.
Oké.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Thuis, straks moet je ineens niet
Auto, plains en trains... of hoe dat forum ook mag hetenquote:Op woensdag 4 november 2009 22:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm valt mee. Ik heb heartworm (of zoiets), Dibble, gers en Smart_ass in het echt gezien.![]()
Dat denk ik ook weleens, ja.Vooral van die onverzorgde nerds.
Er stond ooit eens zo'n halve autist een uur lang bij de chauffeur voor te kijken hoe hij reed, toen dacht ik: dit kan niet missen.
En ik ook WAAAquote:Op woensdag 4 november 2009 22:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
TEH TOEVAL
Ik ben vrijdag ook vrij.
quote:
OKEquote:Op woensdag 4 november 2009 22:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet zeg
Wel wat verlegen wegens wat gepest vroeger, maar zeker niet een autist
[..]
Crack niet, S_A misschien.
[..]
Als er serieus iets is, dan wil ik wel komen. Maar ik wil niet een treinkaartje gaan kopen om dan alleen even hoi te zeggen op het station, dan wil ik ook even pilsen in het centrum
[..]![]()
![]()
Gewoon in de bek van de dokter pissen.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:02 schreef Fascination het volgende:
Ik moet morgen plas afleveren bij de dokter. Zal ik thuis de plas in een flesje doen en meenemen of naar de dokter gaan en daar in een potje pissen?
IK WEET OOK DINGEN.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, jij bent eng.
En ik weet dingen.
Wel een flesje water gebruiken, anders krijg je straks allemaal andere stoffen erinquote:Op woensdag 4 november 2009 22:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Oké.Hopelijk gaan ze niet zeiken over het flesje.
Ohja, hij ookquote:Op woensdag 4 november 2009 22:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Moonmovies dan? die zat ook bij jou op school.
Juist...quote:Op woensdag 4 november 2009 22:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, en ik heb ook al gezegt dat ik vanaf nu wel echt liefjes zal doen, maar dat betekent niet dat jij dat moet zijn MUAHAHAHAHAHA![]()
![]()
Je hebt nu die rare poolse wijven bij de buskant, die blonde de de hele dag aan het schreeuwen isquote:Op woensdag 4 november 2009 22:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha, nee. Maar ik ben er ook niet meer zo vaak. Normaliter hing ik dag en nacht voor en achter het station van Eindju.
Is het om te kijken of je blaasontsteking hebt?quote:Op woensdag 4 november 2009 22:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Ben je d'r zo een?quote:Op woensdag 4 november 2009 22:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha, nee. Maar ik ben er ook niet meer zo vaak. Normaliter hing ik dag en nacht voor en achter het station van Eindju.
Samenzweringquote:
Chill muziekjequote:Op woensdag 4 november 2009 22:04 schreef Otis2.0 het volgende:
SRSLY: http://www.spele.nl/game/ski/leer_om_te_vliegen.html
Ohquote:Op woensdag 4 november 2009 22:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Juist...![]()
Ik ben niet aardig, maar mensen trappen, gaat mij iets te ver![]()
Ik heb met jou wel meer gedaan.quote:
IK ALLEEN MAAR 2 UUR EEN TOETS.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
TEH TOEVAL
Ik ben vrijdag ook vrij.
Jaquote:
Overspuiten!quote:Op woensdag 4 november 2009 22:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |