Die houdt wijselijk z'n smoel dicht.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:31 schreef 9611Niels het volgende:
Die dude op de achtergrond is het kennelijk wel gewend
quote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 21:30 schreef wazoomie het volgende:
Voor de mensen die niet weten waar ik het over heb:
Lomp doen voor een camera dus?quote:
Dat is één van de vereisten voor een chipmunk video. De andere eis is dat je het versneld afspeelt waardoor je klinkt als een chipmunk. Haha, grappige naam!!1quote:
Als je eekhoorns hoort praten ben je het spoor echt kwijt.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:59 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Dat is één van de vereisten voor een chipmunk video. De andere eis is dat je het versneld afspeelt waardoor je klinkt als een chipmunk. Haha, grappige naam!!1
Ik had het niet over praten maar klinken als. Eekhoorns piepen (of zoiets) en dat doen die smatjes in die video ook bijna. Ik heb het niet verzonnen.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:02 schreef mirved het volgende:
[..]
Als je eekhoorns hoort praten ben je het spoor echt kwijt.
quote:Op woensdag 4 november 2009 22:02 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik vind ze eigenlijk wel fucking knap
Ik kan echt niet door die lagen verf heen kijken.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:08 schreef Aethereal het volgende:
Als ze eens niet zo Gothic zouden doen zouden ze best te geven zijn, dunkt me.
quote:Op woensdag 4 november 2009 22:02 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik vind ze eigenlijk wel fucking knap
Ik denk dat je zal moeten zoeken bij de 13-jarige Tokio Hotel-fans.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:17 schreef Aethereal het volgende:
Nou vraag ik me wel af, welke josti heeft dit verzonnen? Die mag namelijk echt kapot.
Deze knul Klik*quote:Op woensdag 4 november 2009 22:17 schreef Aethereal het volgende:
Nou vraag ik me wel af, welke josti heeft dit verzonnen? Die mag namelijk echt kapot.
Ken je klassiekersquote:Op woensdag 4 november 2009 22:02 schreef mirved het volgende:
[..]
Als je eekhoorns hoort praten ben je het spoor echt kwijt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |