Ja maar, huh? IK WIL WETEN!quote:
Nee, het is een geheimquote:
Oooh veel beterquote:Trouwens, zien jullie niks aan me?
Geheel naar mijn wensen, door mijn webdesigner gemaaktquote:Op woensdag 4 november 2009 21:57 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee, het is een geheim
[..]
Oooh veel beter
Leuke nieuwe schoenen?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar, huh? IK WIL WETEN!
Trouwens, zien jullie niks aan me?
Het goede antwoord is "ja, je bent afgevallen!"quote:Op woensdag 4 november 2009 22:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Leuke nieuwe schoenen?Dat echt zo'n klotevraag hè, om als vrouw te stellen.
quote:Op woensdag 4 november 2009 22:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Leuke nieuwe schoenen?Dat echt zo'n klotevraag hè, om als vrouw te stellen.
quote:Op woensdag 4 november 2009 22:01 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Het goede antwoord is "ja, je bent afgevallen!"
Nou....vooruit dan maar weer.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:04 schreef Loveless85 het volgende:
Mag je hier ook komen als je niks aan de Secret Sint vraagt
Ik ben ook gezwicht love. Doe je voor mij mee? Na mijn opbiechtingen van vanochtend kun je me nu niet in de steek laten heur!quote:Op woensdag 4 november 2009 22:04 schreef Loveless85 het volgende:
Mag je hier ook komen als je niks aan de Secret Sint vraagt
Je bent zwakquote:Op woensdag 4 november 2009 22:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben ook gezwicht love. Doe je voor mij mee? Na mijn opbiechtingen van vanochtend kun je me nu niet in de steek laten heur!
/emotionele chantage
Ja, das niet mijn probleem natuurlijkquote:Op woensdag 4 november 2009 22:07 schreef Loveless85 het volgende:
En ik heb je opbiechtingen niet gezien, ik heb een topic/dagje SC ff overgeslagen
En een extra diepe buidel meenemen hequote:Op woensdag 4 november 2009 22:22 schreef Nonneke het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Zo vast even de zaag pakken en een van mn ribben vast losmaken, dat scheelt morgen bij de dierenarts weer
ook dat ja !quote:Op woensdag 4 november 2009 22:23 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
En een extra diepe buidel meenemen he
Wat moet de DA doen?quote:Op woensdag 4 november 2009 22:22 schreef Nonneke het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Zo vast even de zaag pakken en een van mn ribben vast losmaken, dat scheelt morgen bij de dierenarts weer
De tanden van een van mn konijntjes is weer toe aan zn 6wekelijkse slijpbeurt (zn voortanden aan de onderkant groeien door, soort van Inge de Bruin-centenbakkie). En een van mn cavia's heeft een mega gezwel en ziet er niet top uit, dus dat wordt spannend of het (nog) te opereren is, en of ze dat uberhaubt zou overleven (ze is al 6 geweest), en een van de andere cavia's heeft een kale plek, de 3 andere cavia's kijkt ze ook gelijk even na.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat moet de DA doen?
Olakes trouwens!
Oh leukquote:
Ow ja neem die buidel maar mee.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:31 schreef Nonneke het volgende:
[..]
De tanden van een van mn konijntjes is weer toe aan zn 6wekelijkse slijpbeurt (zn voortanden aan de onderkant groeien door, soort van Inge de Bruin-centenbakkie). En een van mn cavia's heeft een mega gezwel en ziet er niet top uit, dus dat wordt spannend of het (nog) te opereren is, en of ze dat uberhaubt zou overleven (ze is al 6 geweest), en een van de andere cavia's heeft een kale plek, de 3 andere cavia's kijkt ze ook gelijk even na.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |