Dus tip voor jouw eerst de bijde kanten voor het verhaal horen voordat je conclusies trektquote:Op donderdag 5 november 2009 20:01 schreef steeg het volgende:
alucart met een t vind ik ook wel een goed voorbeeld van dyslexie. ik bedoel in de mythologie heet de zoon van dracula, alucard want als je alucard omdraait staat er dracula, je bent wel goed dyslectisch als je dat dan nog verkeerd doet.
Maar als je kijkt naar de tijd zie je dat ik er over na heb gedacht wat ik percies ging zegen en later heb aangevuld dat had misschien wel met de edit knop gekunt maar daar denk je niet over na als je een uiting neerzetquote:Op donderdag 5 november 2009 20:13 schreef switchboy het volgende:
Kijk dan hoe vaak je achter elkaar een nieuwe post maakt. Dat kan ook in 1 bericht
Hahah gast ik loop je gewoon te fucken man! Ik ben zelf toch ook dyslectisch man!quote:Op donderdag 5 november 2009 19:56 schreef Alucart het volgende:
[..]
Wel ter jouw info ik ben alles behalven dom. En jij bent nou een typisch voorbeeld van iemand die nog een 50jaar oud denk wijze hebt. Kom op gozer je bent niet dom omdat je iets niet kunt wat door de mens zelf geproduceerd is en dat is taal.
Ok dan hebben wij niet het zelfde gevoel voor humorquote:Op donderdag 5 november 2009 20:18 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Hahah gast ik loop je gewoon te fucken man! Ik ben zelf toch ook dyslectisch man!
Ja want het is zo dat ik ook in mijn eigen persoonlijke situatie ondervind dat er onbegrip heerst over dyslectie en daar ga ik ook altijd mee in discussie omdat ik gewoon vind dat men niet zo kortzichtig moet denken maar eens een keer moet onderzoeken wat het nou inhoud. En niet als een kip zonder kop gaan roepen dat hij dit en dat er van zo oneerlijk vind.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:21 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
NEe jij bent iemand die zich persoonlijk aangevallen voelt als het gaat over het begrip dyslexie hehe!
Pak een biertje en neem het allemaal nou niet zo hoog op joh!
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=7313467quote:Op woensdag 4 november 2009 20:45 schreef Q. het volgende:
Vroeger was je gewoon dom, tegenwoordig ben je dyslextisch. Woord-dyslextisch, cijfer-dyslextisch, sociaal dyslextisch. Kei-hendig, zo'n labeltje.
Heeft ie het gewoon gekopieerd van die gozer?quote:Op donderdag 5 november 2009 20:26 schreef DR878 het volgende:
[..]
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=7313467
Ik snap ze wel mainnn, geef me die bokssss!quote:Op donderdag 5 november 2009 20:24 schreef Alucart het volgende:
[..]
Ja want het is zo dat ik ook in mijn eigen persoonlijke situatie ondervind dat er onbegrip heerst over dyslectie en daar ga ik ook altijd mee in discussie omdat ik gewoon vind dat men niet zo kortzichtig moet denken maar eens een keer moet onderzoeken wat het nou inhoud. En niet als een kip zonder kop gaan roepen dat hij dit en dat er van zo oneerlijk vind.
Begrijp je misschien daarom mijn fustraties?
Ok Boksquote:Op donderdag 5 november 2009 20:53 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Ik snap ze wel mainnn, geef me die bokssss!
Tip voor jouw lees eerst de rest van de comments voor je reageerdquote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:41 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Terechte klacht.
Zeer terecht.
Ok geef mij je reden maar waarom je het een terechte klacht vindquote:
Dan voert jouw school een beleid dat tegen de nederlandse wetgeving isquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:55 schreef Morrigan het volgende:
Ik heb ook dyslexie, maar tijdens school nooit extra tijd voor tentamens gehad.
Nee, dat kwam doordat het bij mij veel later is ontdekt.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:57 schreef Alucart het volgende:
[..]
Dan voert jouw school een beleid dat tegen de nederlandse wetgeving is
jaah tuurlijk,alleen omdat een kaartje ze 'dyslectisch' maakt.tsjongejonge moet je eens in mijn klas kijken,jongen met dyslectie haalt hogere cijfers dan rest van de klasquote:Op woensdag 4 november 2009 20:48 schreef zovty het volgende:
[..]
Shit man, gun die gasten ook eens een mazzeltje, die hebben het in de rest van hun leven al zwaar genoeg. Geloof maar niet dat je erg serieus genomen wordt als je niet een normaal mailtje kunt typen. Hoe intelligent je ook bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |