Inderdaad, laat ik gewoon eerlijk zijn: ik ben fucking jaloers! Ik wil ook steeds 20 minuten extra tijd bij toetsen. Ik wil mijn Frans ook laten inruilen voor een vak zoals Tekenen. Wat maakt mij anders dan hun? Ik maak ook spelfouten, kromme zinnen en lees soms slordig!quote:Op woensdag 4 november 2009 20:42 schreef Snakey het volgende:
Er bestaat voor elk 'gebrek' tegenwoordig een naampje. Te belachelijk voor woorden, maar we gaan er schijnbaar allemaal in mee.
Ik heb last van agorafobie. Zo erg dat ik mijn tentamens niet kan maken. Maar nu heb ik vrijstelling voor alle tentamens.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:42 schreef Snakey het volgende:
Er bestaat voor elk 'gebrek' tegenwoordig een naampje. Te belachelijk voor woorden, maar we gaan er schijnbaar allemaal in mee.
Dan kunnen de pillendraaiers er ook nog wat aan verdienen.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:45 schreef Q. het volgende:
Vroeger was je gewoon dom, tegenwoordig ben je dyslextisch. Woord-dyslextisch, cijfer-dyslextisch, sociaal dyslextisch. Kei-hendig, zo'n labeltje.
Het komt gewoon door de wetenschap, die wil allemaal maar uitzoeken hoe dingen komen, waarom het ene mens anders is dan het andere.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:42 schreef Snakey het volgende:
Je kan er beter niks van zeggen, voor je het weet ben je een autist.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:45 schreef Cahir het volgende:
[..]
Inderdaad, laat ik gewoon eerlijk zijn: ik ben fucking jaloers! Ik wil ook steeds 20 minuten extra tijd bij toetsen. Ik wil mijn Frans ook laten inruilen voor een vak zoals Tekenen. Wat maakt mij anders dan hun? Ik maak ook spelfouten, kromme zinnen en lees soms slordig!
Laatst een dyslecticus leverde een Engelse brief foutloos in... hoe bedoel je dyslexie is gewoon weinig kennis van de Nederlandse taal?
Shit man, gun die gasten ook eens een mazzeltje, die hebben het in de rest van hun leven al zwaar genoeg. Geloof maar niet dat je erg serieus genomen wordt als je niet een normaal mailtje kunt typen. Hoe intelligent je ook bent.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:40 schreef Cahir het volgende:
Ik maak nu echt kwaad om dyslexieMensen die slecht zijn in Nederlands krijgen tegenwoordig dyslexie pasjes aangesmeerd. Waardoor ze meer tijd krijgen voor toetsen, bepaalde vrijstellingen krijgen (en zelfs taalvakken mogen laten vallen!)...
Dat terwijl ik ook wel eens spelfouten maak, kromme zinnen schrijf om soms totaal niet iets snap van een stukje tekst... echt waar zit de grens? Ik denk dat ik ook me maar eens inschrijf voor een test godverdomme
Want dyslectici die ik ken, zitten in de les gewoon doodleuk brieven te maken, kunnen oefentoetsen net zo goed maken enz.
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je kan er beter niks van zeggen, voor je het weet ben je een autist.
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:41 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Terechte klacht.
Zeer terecht.
Krijg ik dan ook extra tijd?quote:Op woensdag 4 november 2009 20:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je kan er beter niks van zeggen, voor je het weet ben je een autist.
Ik geef aan 99% er amper last van heeft, want hoe anders kunnen zij in hetzelfde tijdbestek wel gewoon net zo goed als ons oefetentoetsen maken?quote:Op woensdag 4 november 2009 20:48 schreef zovty het volgende:
[..]
Shit man, gun die gasten ook eens een mazzeltje, die hebben het in de rest van hun leven al zwaar genoeg. Geloof maar niet dat je erg serieus genomen wordt als je niet een normaal mailtje kunt typen. Hoe intelligent je ook bent.
Best wel ja.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:48 schreef J.Stalin het volgende:
Ik dacht altijd dat Dom en Dyslectisch hetzelfde was.
Dyslectisch van mij ofniet?
Zou je die overnieuw willen typen?quote:Op woensdag 4 november 2009 20:52 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik geef aan 99% er amper last van heeft, want hoe anders kunnen zij in hetzelfde tijdbestek wel gewoon net zo goed als ons oefetentoetsen maken?
Ik wil hiermee aangeven dat 99% van de dyslectici zich gewoon aanstelt en niet daadwerkelijk een (ernstige) vorm van dyslexie heeft. Dit heb ik opgemaakt uit het feit dat dyslectici in mijn klas(sen) gewoon binnen het zelfde tijdsbestek als wij hebben een oefentoets kunnen maken en de resultaten komen dan ook nog eens aardig overeen met die van ons.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:54 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Zou je die overnieuw willen typen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |