abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102502931
quote:
Sick :)

Wat vind je van deze? Geloof jij dat iemand zo snel de dubbele bass kan bespelen zodat het lijkt op een bastoon?

quote:
0s.gif

Op woensdag 28 september 2011 09:01 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:

bij deze wil ik jullie vragen wat jullie hier van vinden? Ik kan bijna niet geloven dat dit echt is.
Vanaf 01:00 min. gaat die gast zo snel met de double bass, unreal gewoon, of vanaf 03:09 blijft hij zo doorgaan :)

Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
pi_102561740
Hij heeft een bepaalde techniek waarbij de beaters maar een paar cm van het vel terug lijken te komen maar waardoor er totaal geen power meer in zit en dus heeft ie triggers nodig om het geluid flink te versterken. Net alsof je met je vingers op tafel tikt, dat kan best snel maar veel kracht zit er niet in.

Ik hoor toch liever "puur natuur" zoals dit
pi_102570362
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 20:51 schreef Modus het volgende:
Hij heeft een bepaalde techniek waarbij de beaters maar een paar cm van het vel terug lijken te komen maar waardoor er totaal geen power meer in zit en dus heeft ie triggers nodig om het geluid flink te versterken. Net alsof je met je vingers op tafel tikt, dat kan best snel maar veel kracht zit er niet in.

Death is een van mijn favoriete bands. Maar ik zie liever Gene Hoglan of Richard Christy in hun tijd bij Death :)
  woensdag 5 oktober 2011 @ 18:24:44 #259
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_102742379
Even een kleine ad:

Omdat we op 10 december willen optreden zoeken we (Make It Last) een drummer die uptempo en snel kan drummen, maar ook double bass kan. We oefenen in Melodyline, Amsterdam.

om een impressie van ons te krijgen: http://makeitlast.aledi.n(...)eppel_15-04-2011.wmv

Wat je hier hoort dient iets sneller gedrumt worden.

Invloeden: Defeater, Touche Amore, Killing The Dream etc. (nieuwe stijl hc punk dus )
meer info? neem contact op!
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_102744105
quote:

Ja, maar met 10 vingers lukt het me nog niet om een toon te krijgen, daarvoor moet je ongeveer 60 hits per seconde halen. De bastoon is er denk ik dus onder gezet of het gevolg van triggers.
Met sommige diepe bassdrums hoor je volgens mij al snel een beetje een toon, maar dat soort bassdrums worden dan ook meestal niet gebruikt voor metal, omdat het gewoon niet klinkt (en het lijkt ook niet echt op het geluid wat je in dat filmpje hoort).
Finally, someone let me out of my cage
pi_109383558
Ha luitjes,

Ik zit te overwegen een elektrisch drumstel te kopen (ik woon in een flat, dus een echte is helaas geen optie). Op Marktplaats zie ik een boel variatie in prijs (rond de 250 voor Hayman, 350 voor Entrada, > 500 voor Roland en Yamaha) maar ik heb weinig verstand van de kwaliteit.

Iemand die wat tips kan geven? Mijn budget is niet enorm, maar ik wil ook niet voor een habbekrats een kutding kopen :P.
pi_109385956
Gewoon je boerenverstand gebruiken: Goedkoop is duurkoop.
Ik zou sowieso voor een bekend merk gaan (Roland, Yamaha, Ddrum b.v.). Je moet er ook een module bij hebben, dus let erop dat die erbij zit.

Daarnaast is een electronisch drumstel geen garantie dat je geen geluidsoverlast veroorzaakt: Met name het geluid van de bassdrum kan nog behoorlijk doorklinken door beton - maar dat kan je oplossen met een klein drumpodium (kan je desnoods van oude pallets maken) met islolatiemateriaal eronder om contactgeluid te voorkomen.
pi_109386856
Thanks, ik had me al een beetje ingelezen in geluidsdemping, even kijken hoe ik dat op ga lossen. Ik heb nu een Millennium op 't oog, die ziet er wel ok uit (http://www.thomann.de/nl/millenium_mps600_edrum_profi_set.htm).

Wat is zo'n module precies?
pi_109387813
quote:
14s.gif Op donderdag 22 maart 2012 14:06 schreef picodealion het volgende:
Thanks, ik had me al een beetje ingelezen in geluidsdemping, even kijken hoe ik dat op ga lossen. Ik heb nu een Millennium op 't oog, die ziet er wel ok uit (http://www.thomann.de/nl/millenium_mps600_edrum_profi_set.htm).

Wat is zo'n module precies?
Ik zou echt niet voor een goedkoop merk gaan. Dan kan je beter nog een tweedehands merkding aanschaffen. Die goedkope dingen spelen niet lekker, dat zijn wegwerp-producten.
Als je serieus wilt leren drummen - en later wellicht gaat slepen met dat ding - dan wil je kwaliteit hebben. Aan de andere kant, als je af en toe wat wilt kunnen drummen en meer niet, dan is het misschien wel iets.

Een module is het ding wat het geluid produceert aan de hand van de stokslagen.
pi_109388929
Hmm, ja het is nu vooral gewoon voor hobby. Ik twijfel nog hoe ver ik wil gaan qua prijs/kwaliteit. Ik snap dat het zonde is om een matige kit te kopen maar ik vind het ook gewoon zonde om echt honderden euro's neer te tellen als ik niet weet hoelang ik er plezier van ga hebben.
pi_109396870
Als je een goed merk koopt is het redelijk waardevast, als je na een paar maand besluit dat het niks voor je is dan kun je 'm voor minstens de aanschafprijs weer kwijt.
Als je zo'n goedkoop ding koopt raak je 'm aan de straatstenen niet kwijt - kijk maar hoeveel van die dingen er op MP staan.
pi_109397094
quote:

pi_109397235
quote:
14s.gif Op donderdag 22 maart 2012 15:02 schreef picodealion het volgende:
Hmm, ja het is nu vooral gewoon voor hobby. Ik twijfel nog hoe ver ik wil gaan qua prijs/kwaliteit. Ik snap dat het zonde is om een matige kit te kopen maar ik vind het ook gewoon zonde om echt honderden euro's neer te tellen als ik niet weet hoelang ik er plezier van ga hebben.
Koop dan een degelijke 2e-hands van Roland. Die kun je uiteindelijk voor hetzelfde geld wel kwijt. Op zoiets als een Millennium ga je echt afknappen.
pi_109411402
pi_109988893
Ik heb uiteindelijk een aardige middenweg gevonden (een Medeli DD506), en ik ben een beetje op zoek naar goede instructievideo's/DVDs. Bovenstaande ga ik meteen maar even checken, maar heeft iemand ook goede tips voor DVDs oid? :).
pi_110467312
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 april 2012 17:06 schreef picodealion het volgende:
Ik heb uiteindelijk een aardige middenweg gevonden (een Medeli DD506), en ik ben een beetje op zoek naar goede instructievideo's/DVDs. Bovenstaande ga ik meteen maar even checken, maar heeft iemand ook goede tips voor DVDs oid? :).
Nog nooit van gehoord, dat merk, maar als het werkt, why not. Qua DVD's niet echt tips, ga eens neuzen op de PiratenBaai en JoepTjoep - genoeg te vinden.
pi_110467461
edit: lama... door mijn adblocker zag ik de banner niet op de website waardoor ik niet door kon klikken naar de prijsvraag...

Is hier ook iemand lid van de slagwerkkrant, toevallig? In het nummer van maart staat op pag. 22 info over Meinl bekkens plus een give away actie: Wat moet je doen voor die give away actie?

Ik zat op de website te neuzen, maar die verwijst naar het magazine. Ik keek op de site omdat ik m.i.v. april lid ben geworden, maar ik ben wel in voor nieuwe bekkens, natuurlijk.

Als er iemand trouwens Meinl bekkens moet kunnen beoordelen ben ik het wel, want er is niemand zo sceptisch tegeover Meinl dan ondergetekende. Ik heb Meinl bekkens van de allereerste generatie gehad en dat was me toch een rotzooi...toen zei ik nog, eens maar nooit weer. Maar nu hoor ik eigenlijk alleen maar positieve dingen over die bekkens, en zie ze ook steeds meer op TV voorbijkomen.

Al vraag ik me af of ze tegen oude smerige vieze Zildjian K's O+ op kunnen...

[ Bericht 40% gewijzigd door Nemephis op 18-04-2012 04:06:18 ]
pi_110468408
Ik heb van Meinl de Byzance 14"Hi-Hats. Die klinken echt super :Y
pi_110468509
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:01 schreef Operc het volgende:
Ik heb van Meinl de Byzance 14"Hi-Hats. Die klinken echt super :Y
in dat geval hoop ik dat iemand hier de slagwerkkrant leest en ik de winnaar wordt :D

Heb je ook andere merken gehad, ter vergelijk? Of is dit je eerste hihat?
pi_110473193
quote:
2s.gif Op woensdag 18 april 2012 00:04 schreef Nemephis het volgende:

[..]

in dat geval hoop ik dat iemand hier de slagwerkkrant leest en ik de winnaar wordt :D

Heb je ook andere merken gehad, ter vergelijk? Of is dit je eerste hihat?
Hiervoor had ik Paiste 201's :P
Ik ben bij de Meinl hats uitgekomen omdat ik op zoek was naar degelijke bekkens, ipv de paiste 201 set die ik had. Een orkest waar ik toen speelde had de Meinl Byzance en die vond ik geweldig. In de winkel nog wel andere hats beluisterd, mar deze vond ik echt het tofste geluid hebben. :)
(Heb ook nog een 10" Splash van dezelfde serie. De rest is geen Meinl, Crashes van Paiste 2002 en ride is Zildjian K-Custom Hybrid)
pi_110476718
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 april 2012 23:32 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Nog nooit van gehoord, dat merk, maar als het werkt, why not. Qua DVD's niet echt tips, ga eens neuzen op de PiratenBaai en JoepTjoep - genoeg te vinden.

Tot nu toe ben ik wel te spreken over Jojo Mayer's Secret Weapons for the Modern Drummer, mocht nog iemand er nog wat aan hebben :P.
pi_110485346
quote:
14s.gif Op woensdag 18 april 2012 11:18 schreef picodealion het volgende:

[..]

Tot nu toe ben ik wel te spreken over Jojo Mayer's Secret Weapons for the Modern Drummer, mocht nog iemand er nog wat aan hebben :P.
Jojo Mayer, pfff flutdrummertje.

Just kidding natuurlijk! Ik ga eens zoeken, die titel kende ik nog niet.
pi_111377504
Na 5 jaar kan ik eindelijk weer drummen.

Heb als koopje bij de Feedback, de Roland TD9KX2 gekocht :)
Dubbelpedaal had ik al, nu nog een hi-hatstand van Pearl gekocht.

Voor de nieuwsgierigen, hier een impressie van de Roland TD9KX2:

en van een Roland consument (dus niet de PR)

8-)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_111451189
Dat lijkt me niet verkeerd, zo een Roland apparaat - ik ben qua electronische drums het Yamaha-instapper-ding-met-rubberen-pads van mijn broertje gewend, da's voor mij leuk om de tijd te doden, zeg maar, vooral ook omdat hij ernstig lichamelijk gehandicapt is, hij is namelijk chronisch linkshandig en dus staat zijn kit verkeerd om. Voor mij wel goede oefening, alles andersom, maar het voelt zo.. verkeerd. Net alsof er ineens copyright op zit en het daarom maar in spiegelbeeld moet :{w
Vooral dat draaiknopje, op dat module-ding, dat je dan ineens andere geluiden hebt, in één woord, fantastisch! ^O^ In die Yamaha zitten The A-Team geluiden, je wilt niet weten hoe ik me daarmee vermaakt heb, ben weer helemaal in mijn kindertijd achter dat ding, zo ongeveer.
't Lijkt me gaaf om eens een akoestische kit te combineren met electronisch maar mijn broertje wil zijn spul niet missen de eikel.

Ik zag onlangs dat Zildjian voor electronische shizzle een nieuw soort bekkens heeft, het leek mij best of both worlds: echte electronische bekkens zeg maar. Beter dan die rubberen dingen iig. Da's toch net zoiets als met condoom neuken: Het is zonder meer prettig, maar zonder rubber is het toch wel tien keer aangenamer.

* Nemephis gaat even Googlen

Deze jongens dus:

Zildjian Gen16 nogwattes bekkens

't Is Zildjian, dus het zal wel duur zijn - maar ook kwaliteit.

Maar goed, al veel te veel woorden vuil gemaakt aan dat electronische spul :7 sue me

Dit was mijn kit vlak voor de soundcheck voor het bevrijdingsfestival Drenthe. Dat mannetje naast mijn tros druiven is Kris, de gitaarman. En die links naast mijn rechter splash is Jaap, de bard die verrassend veel overeenkomsten met een andere bekende bard heeft..
Let ook op de 13" Pearl piccolo, want ik weet nu al dat ik deze post ga afsluiten met nieuws daarover, maar dat weten jullie lekker nog niet muwahahaha //Seth :')

Onze band was de opener, samen met een rapcrew van gemiddeld 13 jaar oud waar we 3 nummers mee speelden, twee van hun en een 'special' op de muziek van Walk this way.
Daarna hadden we zelf (nadat die jongens klaar waren) twee nummers die echt gigantisch fout gingen doordat de leadgitaar van de monitor verdween. Natuurlijk werd net één van die stukjes live uitgezonden op radio |:(

Heb daarna nog foto's gemaakt. Natuurlijk ook (of eigenlijk, met name) van de drummers.
Eerst speelde Di-rect (Di Rect, Di-Rect, dIrECT, hoe schrijf je dat?). Goede band is dat. Jammer dat die manager mij bij aanvang van het podium af haalde LOL. Mooie Ludwig kit. Kreeg geen kans meer pica's te maken van dichtbij.

Dit is de drummer van Alain Clark (let op ethisch mooi contrastrerende en zodoende artistiek verantwoorde waterflesjes binnen de compositie :P ).

Goede drummer was dat en ook aardig, naderhand nog even met hem staan praten. Geen idee hoe hij heet, weet een van jullie dat?

Dit was de drummer van een band. De een zegt een beroemde band, de ander zegt een regionale band, ik weet het ook niet. Ouwe betrouwbare Sonor iig.

Wat mij opviel bij ALLE drummers -including moi - was dat ze, als ze niet achter hun kit zitten, er als normale mensen uitzien. Maar zodra ze aan het spelen zijn, trekken ze (onbewust) de meest vreemde bekken. Klinkt dat bekend?

En dan wat betreft mijn 13" piccolo snare.
Een 13" piccolo van Pearl, ooit heel duur aangeschaft qua financieel geld in Duitsland (voor mij dan, 300 euria's), ooit koper gespoten nadat 'ie begon te roesten op een paar plekjes: Pearl gebruikt dus geen roestvrij staal, empirisch bewezen. Ben naderhand het type-plaatje kwijtgeraakt, dat was achteraf brak bevestigd nadat ik 'm eraf had gehaald voor het spuiten. Ik weet dus niet precies wát voor snare het nu is en het boeit me verder ook niet: Het werkt..
Echt een heel lekker ding om op te spelen, scherp geluid en veel attack. Ik had 'm de laatste tijd voor een piccolo laag gestemd, maar van die hoge tonen kom je niet af (No shit Sherlock, hence the name piccolo).
Dus .. ik wilde iets anders...

Dr Phil: Geef het maar gewoon toe. Veel mensen hebben dat.
* Nemephis ..nou dr. Phil.. ik heb dus een 13" piccolo
Dr Phil: ..maar dat is helemaal niet erg. Ik ken zelf iemand die dat ook heeft.
* Nemephis U kent nog meer drummers?!
Dr Phil: Je had het toch over de piemelmaat van de gemiddelde FOK!'er!!einz?!/seth2!
* Nemephis Driewerf neen dr Phil, denk toch om mijn imago!
* Nemephis Nee, ik heb..
* Nemephis ..Ik heb..
* Nemephis Ik heb een ander.
* Nemephis ..én, dr Phil...
* Nemephis 14" × 6"

't Is een online gescoorde Yamaha snare, 5-laags berken met eiken fineer uit de Stage Custom lijn. Volgens tha interwebs is dat een middenklasser van Yamaha die qua geluid positieve recencies krijgt.
En om een indruk te geven van hoe hij klinkt, het belangrijkste: Zo dus ongeveer: * TSJAK!! godverdomme *

Nou, zeg nou zelf, klinkt goed toch?!! :D
pi_111541533
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 05:43 schreef Nemephis het volgende:

Wat mij opviel bij ALLE drummers -including moi - was dat ze, als ze niet achter hun kit zitten, er als normale mensen uitzien. Maar zodra ze aan het spelen zijn, trekken ze (onbewust) de meest vreemde bekken. Klinkt dat bekend?

En dan wat betreft mijn 13" piccolo snare.
Dan moet je echt eens de drummer van Stuurbaard Bakkebaard checken. Helaas is dit het duidelijkste filmje dat ik kon vinden, maar die gast kijkt soms echt alsof hij een epileptische aanval krijgt tijdens het drummen :P

Oh hier ook nog vanaf rond 0:20
Fear of a name only increases fear of the thing itself
pi_111726936
Op die reclame-foto is de houtnerf beter zichtbaar dan in het eckt - de trommel is donkerbruin - maar 't geluid is prima! ^O^
Vanmiddag paar uurtjes gespeeld met mijn nieuwe speeltje, daarna toch nog maar even een nieuw slagvel gekocht want de oude was wel op het einde van z'n levensduur.

Pica!
pi_114495675
Weet iemand nog goede iphone apps? Ik heb nu iig Amazing Slow Downer, maar ik moet nog ff uitvinden hoe het werkt. Ik zoek vooral iets waar tabs in zitten die ik live mee kan spelen oid.
  donderdag 1 november 2012 @ 16:33:06 #283
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_118709838
whoah, het drummers topic leeft nog :D

sinds kort weer bezig met drummen, heb me een roland V22 kit gekocht om thuis ook op te kunnen nemen :) ben er wel door gecharmeerd. ondertussen uiteraard weer alles leren, vooral de dubbel bass heeft nog wat werk nodig :)

behalve oefenen iemand nog tips om dit wat makkelijker te maken? ik heb de kloppers nu zo ingesteld dat ze ongeveer 20 graden van de bass afstaan, hierdoor is de afstand die je het pedaal in moet trappen niet zo belachelijk groot. helaas krijg je daardoor niet echt genoeg swing in je klopper waardoor hij minder power heeft.

zijn er hier nog drummers in de omgeving enschede die een band zoeken? wij spelen thrash/death metal en zijn nog op zoek naar een echte drummer :P
pi_120178535
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 16:33 schreef Under_Score het volgende:
whoah, het drummers topic leeft nog :D

sinds kort weer bezig met drummen, heb me een roland V22 kit gekocht om thuis ook op te kunnen nemen :) ben er wel door gecharmeerd. ondertussen uiteraard weer alles leren, vooral de dubbel bass heeft nog wat werk nodig :)

behalve oefenen iemand nog tips om dit wat makkelijker te maken? ik heb de kloppers nu zo ingesteld dat ze ongeveer 20 graden van de bass afstaan, hierdoor is de afstand die je het pedaal in moet trappen niet zo belachelijk groot. helaas krijg je daardoor niet echt genoeg swing in je klopper waardoor hij minder power heeft.

zijn er hier nog drummers in de omgeving enschede die een band zoeken? wij spelen thrash/death metal en zijn nog op zoek naar een echte drummer :P
Hey, lukt het opnemen?

Sinds ik Rocksmith heb gekocht met de bijbehorende Tone Cable, is het opnemen met Audacity wel een eitje :)

Wel letten op de sampling frequentie van de Tone Cable (48 kHz) anders krijg je vervormd geluid.

Hier een voorbeeld met mijn Roland TD9-KX2 :)

dinsdag 11 december 2012 @ 12:37:45 #285
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_120185962
ik plug mijn E-Kit in via mijn line 6 guitarport, via de koptelefoon uitgang. daardoor kan ik zowel op de drums als in het programma het geluid afstellen, ik heb nu een acceptabel geluid, alleen de crash klinkt nu bagger. maar over het algemeen is deze MacGyver oplossing prima om mee te werken. :D binnenkort hebben we een drummer die ook een E-Kit heeft om op te nemen en hij heeft hem al helemaal top afgesteld dus in de toekomst gaat het alleen beter klinken :)

maar hoe lus je zo'n drum door naar audacity dan? ik heb dat programma ook maar ik heb er nog niet mee gewerkt.
ik zie dat je dezelfde kit hebt als mij volgens mij, heb jij ook dat je hi-hat steeds verdraait? erg lastig soms, en ik vind de bassdrum niet altijd even duidelijk naar voren komen.
pi_120228619
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:37 schreef Under_Score het volgende:
ik plug mijn E-Kit in via mijn line 6 guitarport, via de koptelefoon uitgang.
Bedoel je de Line 6 versterker, of zo'n Pod?
  donderdag 13 december 2012 @ 11:30:09 #287
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_120261602
pod, werkt redelijk maar is niet echt super. maar voor het idee is het goed te doen :)
pi_121302768
Vanaf 3:30, de drumbassadors uit Nederland.
Wat een fantastische drummers!
pi_121898117
pi_121898634
quote:
Alle onderdelen zijn erg knap en super gaaf om te zien, maar ik erger me er wel een beetje aan het niet allemaal echt doorloopt, nu is het meer een medley van drumsolo's.
pi_123188096
Waarom gaat het Gitaristen topic zo hard, maar dit topic niet? Omdat we geen Dribbel hebben? -O-

Anyway, om toch wat te doen, dan maar wat drumcovers van mijn (Goddelijke ;) ) hand.

Overigens, zo goddelijk is het niet, mag een tikje strakker. Maar alles in 1x opgenomen. Daarna bij de poging All my life van de Foo Fighters op te nemen, stonden er toch buren op mijn voordeur te bonken. of het zachter mocht :{ Heb je e-drums! -O- Maarja, de kicktrigger staat tegen de muur, en die bonkt dan lekker mee, en laat de muur meetrillen. Die muur is verbonden met mn bovenburen, dus die genieten ook weer mee :') Andere keer proberen met de kit los van de muur, maar waarschijnlijk gaat mn kicktriggter dan wandelen...

Anyway

de filmpkes

pi_123189263
quote:
15s.gif Op donderdag 21 februari 2013 23:52 schreef Godshand het volgende:
Waarom gaat het Gitaristen topic zo hard, maar dit topic niet? Omdat we geen Dribbel hebben? -O-

Anyway, om toch wat te doen, dan maar wat drumcovers van mijn (Goddelijke ;) ) hand.

Overigens, zo goddelijk is het niet, mag een tikje strakker. Maar alles in 1x opgenomen. Daarna bij de poging All my life van de Foo Fighters op te nemen, stonden er toch buren op mijn voordeur te bonken. of het zachter mocht :{ Heb je e-drums! -O- Maarja, de kicktrigger staat tegen de muur, en die bonkt dan lekker mee, en laat de muur meetrillen. Die muur is verbonden met mn bovenburen, dus die genieten ook weer mee :') Andere keer proberen met de kit los van de muur, maar waarschijnlijk gaat mn kicktriggter dan wandelen...

Anyway

de filmpkes

Ik heb nog nooit iemand zo hard op z'n e-kit zien slaan volgens mij :P

Maar klinkt prima :Y

Heb je een mat onder je kit liggen? Zo niet: Probeer deze eens. Er zit een blok op waar je je kick tegenaan kunt zetten zodat die niet kan gaan wandelen.
pi_123194476
quote:
15s.gif Op donderdag 21 februari 2013 23:52 schreef Godshand het volgende:

Anyway

de filmpkes

^O^
Laat die buren maar lekker meegenieten :)
pi_123194774
pi_123194995
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 00:15 schreef Operc het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit iemand zo hard op z'n e-kit zien slaan volgens mij :P

Maar klinkt prima :Y

Heb je een mat onder je kit liggen? Zo niet: Probeer deze eens. Er zit een blok op waar je je kick tegenaan kunt zetten zodat die niet kan gaan wandelen.
Grappig ding die mat. Maar ik krijg bijna het gevoel, zoiets kan je ook zelf maken. Matje bij de kringloop kopen en een blokje hout erop vast spijkeren :P
pi_123214882
Volgen jullie wel eens van die Youtube drum lessen?

Deze man heeft altijd wel leuke bass-tom oefeningen, zoals:

en

pi_123215340
quote:
Tsja, allemaal heel snel, maar de muziek eronder is vrij eentonig :{
pi_123215364
quote:
15s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 18:56 schreef Godshand het volgende:

[..]

Tsja, allemaal heel snel, maar de muziek eronder is vrij eentonig :{
Gitaarlijnen heeft hij zelf geschreven, maar het gaat ook niet om de gitaar.
pi_123216520
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 18:57 schreef Specularium het volgende:

[..]

Gitaarlijnen heeft hij zelf geschreven, maar het gaat ook niet om de gitaar.
Nope, gaat om de dubbele bass ;)

Hij heeft wel grappige manier van bewegen met zijn linkervoet, tijdens bassrolls :D
  zondag 24 februari 2013 @ 00:29:36 #301
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_123262219
Drummer lapo
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')