http://www.downer.nl/Foksmilies/Downer-MSN-Foksmilies.rarquote:Op woensdag 4 november 2009 20:09 schreef Hetiszover het volgende:
En ik wil ook FOK smilies op msnHeeft iemand een rar?
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:11 schreef yosander het volgende:
[..]
http://www.downer.nl/Foksmilies/Downer-MSN-Foksmilies.rar
Waarom is hij jou een uitleg verschuldigd danquote:Op woensdag 4 november 2009 20:03 schreef Rainyy het volgende:
Vervolgens confronteer ik hem op msn en vragen we om uitleg, krijg ik plots een vette emorage.
Jij bent ook zo slimquote:Op woensdag 4 november 2009 20:16 schreef Biels het volgende:
Hoe oud is deze emo-kid in kwestie? En waarom noemt hij zijn gedicht "Een mercedes 200D van 7 jaar oud"?
Stimmt.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:15 schreef mrSPLIFFY het volgende:
http://www.svatura.nl/?/Hoofdstuk_bekijken/Earthbound/id:2004/
het gedicht
quote:@ Maraedwynn hey schatje:). Zit weer in een saaie ICT les :S. Naja veel plezier op school! *bitehug*
hoezo je kan em toch twitterenquote:Op woensdag 4 november 2009 20:17 schreef afcajos het volgende:
Heeft iemand het email adres al van Kasper Ouwerkerk?
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:16 schreef DutchErrorist het volgende:
Emoes... Heb er ook een in de klas
TS niet.. die zit morgen op school bij de nablijf jufquote:
BITEHUGquote:Op woensdag 4 november 2009 20:18 schreef afcajos het volgende:
Dit twittert die emo
[@ Maraedwynn hey schatje:). Zit weer in een saaie ICT les :S. Naja veel plezier op school! *bitehug*]
Hehe TS doet ICTen zit bij emo's in de klas
Klopt. Heb alleen geen twitteraccountquote:
Zeker als we Kasper mailen en die aangifte doet van smaad met dit topic als bewijsmateriaal.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:20 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
TS niet.. die zit morgen op school bij de nablijf juf
Ja. Google maar eens naar zijn naam.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:23 schreef J.Stalin het volgende:
TS ga 's ff antwoorden : Komt ie uit Zwolle?
wat houden we toch van backfire topicsquote:Op woensdag 4 november 2009 20:21 schreef Biels het volgende:
[..]
Zeker als we Kasper mailen en die aangifte doet van smaad met dit topic als bewijsmateriaal.
Even voor het archief quotenquote:Op woensdag 4 november 2009 20:03 schreef Rainyy het volgende:
DIT BERICHT IS NIET VOOR:
-Humanisten;
-Emo's;
-Mensen die haten.
Vriend en ik kwamen er dus achter dat een emo in onze klas gedichten maakt in z'n schrift.Wij dus lekker grappen over zelfmoord gedichten etc. Daarna wouden we weten of hij nog hyves/facebook/twitter had om hem even uit te lachen.
![]()
Na z'n naam in te vullen op google kwam ik op zijn profiel op 1 of andere gedichten site. Na een gedichtje te hebben geopend komt er dit:
Shooting bullets through my brain
Desperately trying to kill myself
Why is it that I still survive
!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vervolgens confronteer ik hem op msn en vragen we om uitleg, krijg ik plots een vette emorage.
Ik zeg:
Shooting bullets through my brain
Desperately trying to kill myself
Why is it that I still survive
![]()
![]()
![]()
![]()
Emo :
vieze kankerhond, krijg de kanker en sterf godverdomme
je flikt altijd dit soort shit, maar nu ga je te ver.
Helaas heb ik hier geen screenshot van (geen berichtsgeschiedenis geactiveerd tot mijn grote spijt)
Hierna volgde dit.
[ afbeelding ]
*Emo gaat offline*
Waarschijnlijk back to cutting.
Emo gedicht : http://i35.tinypic.com/2qw0x8w.jpg
Klacht: Emo's
Klacht: Emo's en hun abnormale levensbezigheden.
Anti-klacht: lachen om emo's
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:24 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Even voor het archief quoten
Oké, Dan zijn we al een stap verder.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:23 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja. Google maar eens naar zijn naam.
Zat ik ook al aan te denken, of het is de vriend van TS.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:26 schreef mrSPLIFFY het volgende:
is dit TS??????
[ afbeelding ]
die zit em nmlk ook op zn hyves te stalken
Ja en vraag wie die gast op de msn is + gegevensquote:Op woensdag 4 november 2009 20:26 schreef J.Stalin het volgende:
[..]
Oké, Dan zijn we al een stap verder.
Ik vind namelijk op hyves een Kasper Ouwerkerk met 3 vrienden, en 2 krabbels van ene Hakop die hem verteld dat hij moet gaan Snijden.
Nu kan dit 1. TS zijn 2. NIET TS zijn.
Hij wordt dus iig gepest, Kom we mailen dit naar hem!
Ja dat is 'mquote:Op woensdag 4 november 2009 20:26 schreef mrSPLIFFY het volgende:
is dit TS??????
[ afbeelding ]
die zit em nmlk ook op zn hyves te stalken
Ok geduld.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:34 schreef J.Stalin het volgende:
Mogelijk msn adress = supersjonnie_@hotmail.com OF @live.nl
Graag iemand even checken AUB!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |