Bedankt, dit is mooi audio materiaal waaraan ik mij dus ergerquote:Op woensdag 4 november 2009 19:43 schreef appeltjap het volgende:
Speciaal voor TS om het topic te redden.
Op internet anders niet....quote:Op woensdag 4 november 2009 21:26 schreef beverton het volgende:
Extra klacht: Arrow jazz en Arrow classic rock die weg zijn![]()
![]()
![]()
SIEG HEIL!quote:
Maar daar kan ik geen Internet radiostation beluisteren, omdat er geen speakers op de computers zitten en boxen meenemen is geen optiequote:
Internetradio op je telefoon?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:30 schreef beverton het volgende:
[..]
Maar daar kan ik geen Internet radiostation beluisteren, omdat er geen speakers op de computers zitten en boxen meenemen is geen optie
Ninjaquote:Op woensdag 4 november 2009 21:31 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Internetradio op je telefoon?
Telefoon? Wat is dat ?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:31 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Internetradio op je telefoon?
Nee Arrow Jazz, das lekker. Heel de dag naar Jamie Cullum, Katie Melua, Norah Jones, Dianne Krall en consorten luisteren.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:26 schreef beverton het volgende:
Dit soort geniale figuren mogen wel weer vaker op de radio te beluisteren zijn
Extra klacht: Arrow jazz en Arrow classic rock die weg zijn![]()
![]()
![]()
Maar na tig keer vind ik die plaat niet zo lekker meer, maarja bij dat nummer van Anouk kwam eigenlijk na de irritatie een stukje acceptatie.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:40 schreef Zapato het volgende:
Die plaat van Inna vind ik wel lekker eigenlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |