Ruud is Kees z'n broer.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wie bedoel je met Ruud? Er wonen nogal wat tjappies in Woensel. Kees kankerkachel, Johan Vlemminx, Kempi (niet meer helaas
).
Niet voor mensen die niet autistisch zijn!quote:Op woensdag 4 november 2009 21:35 schreef phpmystyle het volgende:
Je gaat toch niet met elkaar in het echt afspreken, dat is hartstikke eng.
Jij gaat ook al naar eindhoven?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:22 schreef Smart_ass het volgende:
Het is trouwens in EINDHOVEN. Ik ben vrijdag om 17.00u op t station, dus wie me wil zien. [ afbeelding ]
Ojaa, natuurlijkquote:Op woensdag 4 november 2009 21:36 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ruud is Kees z'n broer.Check m'n fobo.
Oooh, wat ben jij hard!quote:Op woensdag 4 november 2009 21:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Niet voor mensen die niet autistisch zijn!
WAT THE FOKquote:Op woensdag 4 november 2009 21:27 schreef Crack_ het volgende:
Oke dus
Chai
Mozy
Maison
Smart_ass
Allure_
Zotheid
Crack_
Oh, én fascination
Zijn vrijdag allemaal in Eindhoven?
Tering
Nee fas komt nietquote:Op woensdag 4 november 2009 21:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
WAT THE FOK![]()
![]()
En wat doe jij in Eindhoven, Fas?
Alleen op de lijn: Den Haag - Utrechtquote:Op woensdag 4 november 2009 21:33 schreef Zotheid het volgende:
Iemand die mij vanaf Utrecht CS gezelschap wil houden?
Dan neem ik wel iemand mee.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ojaa, natuurlijk! Maar hun zijn ook echt eng in het echt hoor, vind ik
. Brrr. Als meisje ben je niet veilig bij hun.
Beterrrr.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:28 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ben vrijdag in Amsterdam. Kom allemaal daarheen.
Jij ook al in eindhoven?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:29 schreef Maisnon het volgende:
[..]je typt altijd Maison maar je mist een extra n
tis geen huis maar "Mais non!"
Volgens mij leest iedereen altijd maison
Ze hopen een glimp van mij op te vangenquote:Op woensdag 4 november 2009 21:38 schreef Adolecens het volgende:
Wat is dit dan? Wat doet iedereen in EHV?!
Ik kom misschien naar groningenquote:Op woensdag 4 november 2009 21:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
What the fuck doen jullie allemaal in dat gehucht!
Groningen is hartstikke leuk.quote:
Das wel lekker dichtbij. Wat doe jij hier dan?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:33 schreef Zotheid het volgende:
Iemand die mij vanaf Utrecht CS gezelschap wil houden?
Kom je ook? Meet in Eindhoven, ik trakteer!quote:
Maar ik wil S_a ook een keer in het echt zien!quote:Op woensdag 4 november 2009 21:37 schreef Crack_ het volgende:
HEY HALLO S_A EN ZH JULLIE HEBBEN EEN INTERNETRELATIE JA, IRL IS HIJ VAN MIJ
Seksen!quote:Op woensdag 4 november 2009 21:38 schreef Adolecens het volgende:
Wat is dit dan? Wat doet iedereen in EHV?!
En Leiden - Utrecht?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alleen op de lijn: Den Haag - Utrecht
quote:Op woensdag 4 november 2009 21:38 schreef Otis2.0 het volgende:
Verdomme, altijd als ik ruzie heb met m'n vriendin en naar haar toega met het idee van "BOH IK HEB GELIJK EN DAT ZAL ZE WETEN OOK![]()
" eindig ik met 'sorry
![]()
'
EN NORMAAL WIN IK ALLE DISCUSSIES. MET IEDEREEN.
Wat een retard is het ook he.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:38 schreef Zotheid het volgende:
"Maar goed, ik heb weer een lekker wijf te pakken via internet (nee, niet FOK! uiteraard), dus ik ben vrolijk vandaag en zal er niet over doorzeiken."![]()
FUUUUUUUUquote:Op woensdag 4 november 2009 21:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kom je ook? Meet in Eindhoven, ik trakteer!
[..]
Maar ik wil S_a ook een keer in het echt zien!
[..]
Seksen!
[..]
En Leiden - Utrecht?
Wihihi, wat sexy. Maar ik ben er pas om 17.00u. Dusss, jammmuuuurrr. Ik wil Allure en Maisnon wel zien ook, hoelaat zijn jullie er?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kom je ook? Meet in Eindhoven, ik trakteer!
[..]
Maar ik wil S_a ook een keer in het echt zien!
[..]
Seksen!
[..]
En Leiden - Utrecht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |