Dat heb ik alleen met de vliegtuigmodus.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:27 schreef Sickert het volgende:
Niet echt, wel als ik mn X10 aan de pc hang en hij daarna weer over moet schakelen op de SD kaart dan moet ik soms mn Pin invoeren
Eerste jaar 20, 2e jaar 40.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:08 schreef Dowdoon het volgende:
[..]
Waarom een abbo voor 2 jaar?
Hoeveel betaal je per maand dan?
Flitser heeft niks met android te maken aangezien SE zijn eigen betere camera software erop heeft staan waarin die flits geregeld zou moeten zijn. Ze hebben ervoor gekozen om hem zelf aan te zetten..quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:51 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Behalve dat je geen flitser op je camera hebt, het touchscreen niet fantastisch werkt en het trager is dan 2.1 en zeker dan 2.2
De enige directe concurrent is de HTC Desire en die is wel gewoon continu up-to-date.. Logisch dat deze het aflegt en dan komt binnenkort de iPhone er ook bij. SE wilde met deze telefoon zichzelf weer in de markt zetten, maar ik denk dat ze daar hard in falen. Zondequote:Op maandag 7 juni 2010 23:35 schreef Sickert het volgende:
Topic zakt nu wel erg ver weg.
Iets wat in mijn ogen deze telefoon niet verdient.
Komt het door het lange wachten op 2.2?
Ik ben iig nogsteeds heel erg blij met mn X10!
Iemand al nieuws van SE gehoord over de eventuele komst er van?
Wat een BS. De X10 legt het niet af tegen de Desire. Of je voor de een of de ander kiest is simpelweg kwestie van smaak. Iedereen die zeurt over de 2.x update moet niet zo miepen. Want de X10 is op 1.6 echt een geweldige telefoon. Komt die update er... dan is dat heel tof. Mensen maken er alleen een grotere heisa van dan het in werkelijkheid is.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:06 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
De enige directe concurrent is de HTC Desire en die is wel gewoon continu up-to-date.. Logisch dat deze het aflegt en dan komt binnenkort de iPhone er ook bij. SE wilde met deze telefoon zichzelf weer in de markt zetten, maar ik denk dat ze daar hard in falen. Zonde
waar ehb je die vandaan/?quote:Op donderdag 15 april 2010 21:49 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Mijn baas heeft er deze week 1 gekocht en alhoewel hij best handig is zie ik hem de komende tijd vast wel met 1001 vragen aan mn buro staan terwijl ik geen hol van android weet
Beetje dit topic in de gaten houden dus![]()
Zelf heb ik een heel ander toestel gekocht ...een Zoho AK09, chinees nepding wat vooral handig is vanwege de dual-sim en t piepkleine formaat:
[ afbeelding ]
de rooie dus...![]()
[..]
En dat voor ¤50,-
Wat ik vooral ubercool vind zijn de minimale afmetingen en ik hoop dat een serieus merk (Apple?) een full-featured smartphone in zo'n klein kastje weet te proppen, die zou ik dan onmiddelijk kopen whatever de prijs
Hoe heb je het verholpen? Heb namelijk hetzelfde probleemquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:37 schreef Brighteyes het volgende:
Hallo, sinds een paar uur ook bezitter van een X10.
Ik heb alleen 1 probleem. Ik krijg mijn contacten niet overgezet.
Heb ze met mijn andere telefoon op de simkaart gezet, maar krijg ze niet geimporteert op de X10.
Heeft iemand hier een tip?
Ik mag ivm opladen van batterij nog even geen contact met PC maken dus mocht dat een optie zijn, dan is dat nu nog even geen optie.
Al opgelost!
quote:Om je contacten via de SIM-kaart over te dragen:
1. Kopieer je contacten van je oude telefoon naar je SIM-kaart. Heb je daarvoor hulp nodig, raadpleeg dan de handleiding van je oude telefoon.
2. Ben je klaar met kopiëren, plaats dan de SIM-kaart in je nieuwe telefoon.
3. Tik vanuit het Begin scherm op de applicatiebalk > Telefoonboek.
4. Druk op de Menu toets en tik vervolgens op Meer > Contacten importeren > SIM-kaart.
5. Om één contact te importeren, tik op het contact, bewerk vervolgens de contactinformatie en tik op Gereed.
6. Om alle contacten te importeren, druk op de Menu toets en tik vervolgens op Alles importeren.
Naar berichten gaan, drukken op het linker knopje. Instellingen, naar beneden scrollen en trillen aanvinken.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:38 schreef Dowdoon het volgende:
Got a question
Hoe kan ik mn telefoon op trillen zetten als ik een SMS krijg?
=Dquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:47 schreef Treces het volgende:
[..]
Naar berichten gaan, drukken op het linker knopje. Instellingen, naar beneden scrollen en trillen aanvinken.
Bij de gewone X10 zit er vanuit de fabriek al een screenprotector op. Deze zie je bijna niet, alleen een klein beetje in de hoekjes.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:36 schreef StateOfMind het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de krasbestendigheid van de X10 Mini?
En zijn er (bescherm)hoesjes (dus geen covers) te koop voor de Mini?
Er zit wel een plasticje op het scherm, met zo'n uitstekend lipje. Maar dat ligt er zo af denk ik.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:26 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Bij de gewone X10 zit er vanuit de fabriek al een screenprotector op. Deze zie je bijna niet, alleen een klein beetje in de hoekjes.
Is dat ook niet bij de Mini toevallig zo?
Je bedoeld de bescherm folie zoals bij elke telefoon?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Er zit wel een plasticje op het scherm, met zo'n uitstekend lipje. Maar dat ligt er zo af denk ik.
Wat is zeer binnenkort?quote:Op maandag 28 juni 2010 11:45 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Kan pas bij de nieuwe update die zeer binnenkort moet verschijnen in NL.
quote:
Ik ben hem nu ook aan het downloaden. Ben benieuwd wat ie precies gaat updaten.quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:00 schreef Masegate het volgende:
Er is een SW update beschikbaar!
Ik ben hem nu aan het downloaden.
[ afbeelding ]
Ik heb de update ook gedaan, telefoonboek liep wel 2 keer vastquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:37 schreef Masegate het volgende:
Ik merk nu al dat de a en de l op het toetsenbord veel beter reageren. Nice!
Ben erg benieuwd naar de verbeterde accu-duur.
Instellingen, Over de telefoon, software-update.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:18 schreef Sickert het volgende:
Hoe en of wanneer kregen jullie die melding? Ik heb nog niets
klopt had het gisteravond gevonden! hij is er wel sneller van geworden verder merk ik.niet zo heel veel.quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:29 schreef Masegate het volgende:
[..]
Instellingen, Over de telefoon, software-update.
(even uit mijn hoofd)
Instellingen > Over de telefoon > Build-nummer.quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:04 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Instellingen > Over de telefoon > Build-nummer.
Daar staat, als ie geupdate is R2BA023. Die laatste 2 cijfers zijn van 16 (of 14) naar 23 gegaan.
Heb je een branded toestel?quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:52 schreef FL_Freak het volgende:
Ik keek net via software update en ik kreeg niks
2.x duurt nog tot minimaal September.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:18 schreef Sickert het volgende:
Welke update is dit? Die waarmee je je contacten op kunt slaan? Of de 2.x
Blijft belachelijk dat we zo lang moeten wachten..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
2.x duurt nog tot minimaal September.
Ja hoor.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:03 schreef Glennz het volgende:
MSN is wel mogelijk met deze feun, toch?
Ok, thnx. Dit is wel goed om te weten.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
MSN Droid en MSN Talk zijn de bekendste. Maar er zijn er nog genoeg andere te vinden.
Ebuddyquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
MSN Droid en MSN Talk zijn de bekendste. Maar er zijn er nog genoeg andere te vinden.
Jammer alleen dat ik nuquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:09 schreef firecow het volgende:
ik zag die actie ook op hun site ja. Erg leuke combo
Herkenbaar helaas. T-Mobile toch?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:15 schreef Andiamo het volgende:
[..]
Jammer alleen dat ik nu
- de X10 MINI opgestuurd heb gekregen i.p.v. de gewone X10
- contractbevestiging voor 16,95 abbo-kosten + 9,95 bijbetalen voor web n walk (terwijl dit juist 2 jaar gratis hoort te zijn)
Dat werd dus bij ontvangst van de telefoon 5 keer 3 kwartier in de wacht staan voor je iemand te spreken krijgt (en tijdens een volgende wacht, de vebinding verbroken wordt, maar ze je niet ff terugbellen).
Na ontvangst van de contractbevestiging ga ik nu maar mailen, dat er niks van klopt, doordat ik die aanbieding heb...
En nu mag ik de hele crap weer terugsturen, wachten tot het daar aankomt, dan duurt het weer 5 werkdagen voordat ik de nieuwe krijg.. oftewel... DRAAAAAMAAAAAAAA
Stuur dan een mannetje langs met de nieuwe, om de oude op te halen ofzo???
*zucht*
ik wil mijn nieuwe telefoon!!
X10quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:23 schreef Xummon het volgende:
zit te dubben tussen deze en de nokia n8 die binnenkort uitkomt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |