Heb je een branded toestel?quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:52 schreef FL_Freak het volgende:
Ik keek net via software update en ik kreeg niks
2.x duurt nog tot minimaal September.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:18 schreef Sickert het volgende:
Welke update is dit? Die waarmee je je contacten op kunt slaan? Of de 2.x
Blijft belachelijk dat we zo lang moeten wachten..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
2.x duurt nog tot minimaal September.
Ja hoor.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:03 schreef Glennz het volgende:
MSN is wel mogelijk met deze feun, toch?
Ok, thnx. Dit is wel goed om te weten.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
MSN Droid en MSN Talk zijn de bekendste. Maar er zijn er nog genoeg andere te vinden.
Ebuddyquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
MSN Droid en MSN Talk zijn de bekendste. Maar er zijn er nog genoeg andere te vinden.
Jammer alleen dat ik nuquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:09 schreef firecow het volgende:
ik zag die actie ook op hun site ja. Erg leuke combo
Herkenbaar helaas. T-Mobile toch?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:15 schreef Andiamo het volgende:
[..]
Jammer alleen dat ik nu
- de X10 MINI opgestuurd heb gekregen i.p.v. de gewone X10
- contractbevestiging voor 16,95 abbo-kosten + 9,95 bijbetalen voor web n walk (terwijl dit juist 2 jaar gratis hoort te zijn)
Dat werd dus bij ontvangst van de telefoon 5 keer 3 kwartier in de wacht staan voor je iemand te spreken krijgt (en tijdens een volgende wacht, de vebinding verbroken wordt, maar ze je niet ff terugbellen).
Na ontvangst van de contractbevestiging ga ik nu maar mailen, dat er niks van klopt, doordat ik die aanbieding heb...
En nu mag ik de hele crap weer terugsturen, wachten tot het daar aankomt, dan duurt het weer 5 werkdagen voordat ik de nieuwe krijg.. oftewel... DRAAAAAMAAAAAAAA
Stuur dan een mannetje langs met de nieuwe, om de oude op te halen ofzo???
*zucht*
ik wil mijn nieuwe telefoon!!
X10quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:23 schreef Xummon het volgende:
zit te dubben tussen deze en de nokia n8 die binnenkort uitkomt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |