Misschien een ander toetsenbord installeren. Ik gebruik zelf de HTC_IME mod. Die werkt zeer prima.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:15 schreef Glennz het volgende:
Typen is een drama. Ga ik hier nog aan wennen?
Als je geen polio hebt wel. Het is een 4" scherm, natuurlijk ga je eraan wennen...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:15 schreef Glennz het volgende:
Typen is een drama. Ga ik hier nog aan wennen?
Oke.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als je geen polio hebt wel. Het is een 4" scherm, natuurlijk ga je eraan wennen...
inderdaad! de vorige was al goed maar deze is baas!quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:23 schreef Mortaxx het volgende:
Nieuwe update is wel goed. Heb na 17 uur nog 85% van m'n accu over terwijl die normaal bijna leeg was
Welke versie?quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:23 schreef Mortaxx het volgende:
Nieuwe update is wel goed. Heb na 17 uur nog 85% van m'n accu over terwijl die normaal bijna leeg was
Ik denk dat eerste. Ik red het ook maximaal 2 dagen, ook na de update...quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:29 schreef Masegate het volgende:
Of jullie doen heel weinig met je telefoon... of mijn batterij is brak.
Ik moet standaard elke dag opladen.
Die heb ik ook.quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Welke versie?
Ik merk inderdaad ook dat 'ie een stuk langer meegaat met build R2BA026
Ik heb hem vandaag binnen gehadquote:
Mijn SD kaart en SIM kaart doen het gewoon als ik deze aansluit via de USB kabel. Als de SIM kaart het niet zou doen, dan zou PDAnet bijvoorbeeld al niet werken.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:18 schreef Andiamo het volgende:
[..]
Ik heb hem vandaag binnen gehad
Vind het nou alweer geweldig.. net barcode-scanner geinstalleerd en getest op een handige top10-apps-site.. vind het zo vreselijk briljant werken
Wat ik wel apart vind is dat je SD-kaart het niet doet als je hem ingeplugd hebt in de PC en volgens mij doet de SIM-kaart het dan ook niet (dat eerste weet ik zeker, het tweede niet)
Ik heb ook (via een kaart) 3 games gratis gekregen, maar dat werkt (nog) niet.
Maar misschien dat de IMEI nog online geregged moet worden door T-mobile voordat dit werkt.
*gaat verder met zinloze applicaties installeren*
dit was bij de X1 ook alzo. Ik had de variant met hancock erbij en elke keer als ik de usb unplugde start hij die film manager van sony weer op. Dus de boel maar snel verwijderdquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mijn SD kaart en SIM kaart doen het gewoon als ik deze aansluit via de USB kabel. Als de SIM kaart het niet zou doen, dan zou PDAnet bijvoorbeeld al niet werken.
Als je wilt dat de SD kaart op je PC gezien wordt als "USB-stick", dan verdwijnt deze inderdaad op je telefoon. Maar hier moet je wel expliciet voor kiezen, dit is niet standaard.
Als ik hem aagesloten is en gekoppeld aan de PC-companion, kan ik via mijn telefoon niet bij de SD- en SIM-kaart komen.. Mijn telefoonnummers worden niet getoond bij mijn contacts en ik kan de muziek op de SD toch echt niet openen..quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mijn SD kaart en SIM kaart doen het gewoon als ik deze aansluit via de USB kabel. Als de SIM kaart het niet zou doen, dan zou PDAnet bijvoorbeeld al niet werken.
Als je wilt dat de SD kaart op je PC gezien wordt als "USB-stick", dan verdwijnt deze inderdaad op je telefoon. Maar hier moet je wel expliciet voor kiezen, dit is niet standaard.
Ah kijk. Daar komt de aap uit de mouw. Je hebt dat prutsprogramma geïnstalleerd. Dat doe je toch ook niet.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:39 schreef Andiamo het volgende:
[..]
Als ik hem aagesloten is en gekoppeld aan de PC-companion, kan ik via mijn telefoon niet bij de SD- en SIM-kaart komen.. Mijn telefoonnummers worden niet getoond bij mijn contacts en ik kan de muziek op de SD toch echt niet openen..
Zodra ik de USB uit mijn PC haal kan ik er wel weer bij
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ah kijk. Daar komt de aap uit de mouw. Je hebt dat prutsprogramma geïnstalleerd. Dat doe je toch ook niet.
Zonder dat programma heb je die problemen niet in ieder geval.
Het doel van de Android is dat je alles met je gmail account synchoniseert. PC Companion is van SE maar is een klein beetje overbodig.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:30 schreef Andiamo het volgende:
[..]![]()
Het programma werkt perfect eigenlijk..
Maar als ik hem inplug en het programma niet gebruik heb ik hetzelfde, maar dan alleen met de SD-kaart..
Maar goed, ik heb hem pas sinds vanmorgen en zou geen ander programma weten om de boel een beetje te synchronisen enzo...
Ach, Het is toch wat onhandig(en vaag) om muziek van de telefoon te gaan luisteren, terwijl ie aangesloten zit op de PC (waar de muziek ook op staat)quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het doel van de Android is dat je alles met je gmail account synchoniseert. PC Companion is van SE maar is een klein beetje overbodig.
Maar er is in ieder geval ergens iets niet goed als de SD-kaart automatisch ge-unmount wordt op de telefoon als je deze op de PC aansluit. Mijn toestel heeft daar geen last van, en het enige verschil zit waarschijnlijk in de PC Companion. Misschien staan daar wat instellingen verkeerd.
Euhm. Je snapt iets niet. Het is een optie van de telefoon om hem wel of niet te koppelen. Als deze dat standaard ALTIJD doet, dan is er ergens iets fout...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:42 schreef Andiamo het volgende:
[..]
Ach, Het is toch wat onhandig(en vaag) om muziek van de telefoon te gaan luisteren, terwijl ie aangesloten zit op de PC (waar de muziek ook op staat)
Dus op zich heb ik er verder geen probleem mee... Vond het alleen wat apart hehe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |