Dat komt omdat je een abonnement hebtquote:Op maandag 9 november 2009 11:44 schreef Copycat het volgende:
Ik heb dezelfde gepersonaliseerde FOK!layout op PC en iPhone, zonder dat ik daar iets voor heb moeten aanpassen.
Wat So_Surreal_Baby hierboven heeft gezegd.quote:Op maandag 9 november 2009 11:44 schreef Copycat het volgende:
Ik heb dezelfde gepersonaliseerde FOK!layout op PC en iPhone, zonder dat ik daar iets voor heb moeten aanpassen.
Dat kun je via Instellingen - Telefoon zelf aanpassen tochquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:16 schreef Copycat het volgende:
Vraagje!
Mijn nummer is gisteren eindelijk overgezet, maar in mijn iPhone staat nog steeds mijn tijdelijke nummer als mijn nummer vermeld.
Iemand enig idee of dit vanzelf uiteindelijk wordt gewijzigd in mijn oude -en dus nu weer actuele- nummer of moet ik daar capriolen voor uithalen?
Welke update?quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:14 schreef Tacobell het volgende:
Vannochtend een update binnen gekregen via Cydia en nu is mijn iPhone compleet gecrashed en komt niet meer verder dan het Apple boot logo.
Dat wordt dus wachten tot ik thuis ben en hopelijk in DFU-modus kunnen zetten.
Kut jailbreak.
...quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat kun je via Instellingen - Telefoon zelf aanpassen toch
Settlers op de iPhone? Fucking baas!quote:Op maandag 9 november 2009 11:50 schreef larry_flynt het volgende:
Iemand Settlers al gedownload? Werkt het een beetje?
Ik had er niet goed opgelet en die naam was ook nogal vreemd dus heb het niet kunnen onthouden sorry.quote:
Waar is dat eigenlijk nuttig voor?quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
...
ja
...
![]()
Ik dacht dat dat automatisch werd herkend/aangepast.
Je hebt via safari ingelogd en dat onthoudt ie. Oplossing is om onderaan op die pagina op afmelden te klikken. Desnoods cookies verwijderen via instellingen >> Safariquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:42 schreef Stansfield het volgende:
Ook even een vraag. Ik heb mijn hotmailaccount als email account ingesteld op mijn iphone. Maar nu gebruik ik ook nog een ander hotmail account. Het lukt me niet om die via safari gewoon te openen. Dus naar hotmail te gaan en dan in te loggen onder die andere account. Ik kom altijd automatisch in mijn vast ingestelde hotmailaccount. Klopt dat of is dat nog ergens aan te passen?
Ik heb Red Alert op mn iphone staan, maar omdat ze hem in 3D hebben uitgebracht is de gameplay totaal niet relaxt.. Als ze nou (zoals de ouderwete C&C: Red Alert) in 2D zouden hebben uitgebracht, was het echt een te vet spel. Nu valt het allemaal wat tegen..quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:28 schreef Kremers het volgende:
The Settlers kopenRed Alert voor de iPhone ken ik niet maar op basis van de reviews koop ik hem nog niet. Wellicht als er een update voor vrij gegeven wordt.
Het is EA hè?quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:28 schreef Kremers het volgende:
Wellicht als er een update voor vrij gegeven wordt.
Dit dus. Wel weer typisch EA: graphics ten koste vd gameplay. Gemiste kans, erg jammerquote:Op dinsdag 10 november 2009 18:11 schreef Greatmarked het volgende:
[..]
Ik heb Red Alert op mn iphone staan, maar omdat ze hem in 3D hebben uitgebracht is de gameplay totaal niet relaxt.. Als ze nou (zoals de ouderwete C&C: Red Alert) in 2D zouden hebben uitgebracht, was het echt een te vet spel. Nu valt het allemaal wat tegen..
Hoe is dat met settlers? Wel in 2d?
eerste hit google op "iphone block number": iblacklistquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:27 schreef Maraca het volgende:
Is er toevallig een app (mag via jailbreak) dat ervoor zorgt dat "geblokkeerde" nummers direct door worden gestuurd naar de voicemail ofzo. Ik begin het een heel klein beetje zat te worden
quote:Free: the Free version only works with two contacts in Blacklist and Whitelist and has some features disabled
Full: to get your unlock key for the full version we ask for a small fee through paypal, to help us keep up the good work
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |