*zucht* Was alles maar zo eenvoudig..quote:Op donderdag 5 november 2009 12:29 schreef nelisb het volgende:
3g aan de pc, je ziet hem in iTunes.
Op je iPhone gaan staan, daar kan je kiezen reservekopie maken.
3gs aan de pc. Reservekopie terugzetten.
Bij mij is het een dramaquote:Op woensdag 4 november 2009 20:00 schreef phluphy het volgende:
[..]
Met blackra1n, neem ik aan? Ging het bij jou ook zo snel, soepel en makkelijk?
Ik heb me daar echt over verbaasd, had me al voorbereid op een drama!
http://www.redmondpie.com(...)ackra1n-rc3-9140079/quote:Op donderdag 5 november 2009 23:41 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Bij mij is het een drama
Hebben jullie nog bepaalde guide gevolgd ofzo? Hij blijft bij mij al hangen opstekkertje en iTunes logotje hele tijd :s
Toevallig is het net op de derde computer gelukt!quote:Op vrijdag 6 november 2009 00:15 schreef Agiath het volgende:
[..]
http://www.redmondpie.com(...)ackra1n-rc3-9140079/
http://www.redmondpie.com(...)h-blacksn0w-9140082/
Deze twee.
Nergens last van nog
quote:Op vrijdag 6 november 2009 00:21 schreef c0nd0r het volgende:
Toevallig is het net op de derde computer gelukt!
Heeft iemand nu een idee waarom ik geen bereik krijg?quote:
Had je er wel een lock op dan?quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:42 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Heeft iemand nu een idee waarom ik geen bereik krijg?
Ik heb hem niet proberen te unlocken.. Dus ik denk dat ie nog niet geactiveerd is op één of andere manier?
Kan ik dat nu alsnog handmatig doen ergens ofzo?
Er zit gewoon een T-mobile lock op en ik heb een T-mobile kaartje (ben alleen van 3G naar 3Gs gegaan) en ik heb geen baat bij unlocken alleen jailbreak, dan is het toch gewoon blackra1n draaien en klaar?quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:25 schreef phluphy het volgende:
[..]
Had je er wel een lock op dan?
Zo ja:
Als je blackra1n geïnstalleerd hebt (=jailbreak) moet je daarna blacksn0w draaien (=unlock).
Zie onderstaande linkje van enkele posts hierboven.
(deze fase begint eigenlijk met de blackra1in applicatie (zwarte druppel) te openen, kies "snow", volg de rest van de stappen zoals in het linkje beschreven).
Ik denk het wel ja, maar je had dus voor blackra1n wel bereik?quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:30 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Er zit gewoon een T-mobile lock op en ik heb een T-mobile kaartje (ben alleen van 3G naar 3Gs gegaan) en ik heb geen baat bij unlocken alleen jailbreak, dan is het toch gewoon blackra1n draaien en klaar?
Naja dat heb ik dus gedaan dat ging allemaal goed eindelijk maar nu krijg ik geen bereik meer.. Ik heb een vermoeden dat het ligt aan het feit dat ik mijn iPhone helemaal gerestored heb. Toen heb ik niet mijn telefoon geactiveerd maar heb ik direct blackra1n gedraait. Mijn menu was op één of andere manier ook Engels e.d. dus misschien nu eerst weer herstellen, SIM kaart/iPhone activeren en dan pas blackra1n?
Jaquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:43 schreef phluphy het volgende:
Ja, dat zou ik ook proberen dan (herstellen = fabriekinstellingen neem ik aan).
En ook ja!quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:43 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja, maar je had dus voor blackra1n wel bereik?
Lijkt mij wel dat dat zo kan.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:39 schreef c0nd0r het volgende:
Gelukt!
Was inderdaad wat ik dacht!
Weet iemand nu nog toevallig of ik hier mijn Apps eerst naar iTunes kan syncen van oude telefoon en weer terug naar nieuwe?
Dat ik niet ineens al mijn Apps ook kwijt ben op m'n oude telefoon
Valt mee hoor je moet flink je best doen wil je je iPhone echt bricken!quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lijkt mij wel dat dat zo kan.
Maar als ik het allemaal lees is dat jailbreaken wel een gedoe met risico's.
Vanavond ook ff doen als ik m'n 3GSquote:Op donderdag 5 november 2009 12:29 schreef nelisb het volgende:
3g aan de pc, je ziet hem in iTunes.
Op je iPhone gaan staan, daar kan je kiezen reservekopie maken.
3gs aan de pc. Reservekopie terugzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |