idd heel erg weinig.. Wat sommige als raar bestempelen is volgens mij redelijk gewoon... Zo'n 90% wat hier is neergezet dusquote:
Mensen die op een verjaardag een tompouce (proberen te) eten alsof het een stuk appeltaart isquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vind het eerder apart als je het tegelijk kunt eten![]()
In een pizzeria snij ik eerst de rand eruit. Dan leg ik de grote cirkel naast mn bord en eet ik mn pizza op
Amen.quote:Op donderdag 12 november 2009 01:57 schreef Mirjam het volgende:
en patat in een puntzak, daar heb ik echt een gloeiende hekel aan
als ik de saus niet apart kan krijgen, kunnen ze oprotten met hun patat, dan wil ik het ook echt niet
ik eet ook pasta's met ketjap... maar kroket met mosterd raar?quote:Op maandag 16 november 2009 23:14 schreef T-Force het volgende:
Ik eet mijn Macaroni Ham-Kaas altijd met ketjap, en eigenlijk eet ik alle pasta's met ketjap.
Verder is een pizza hawaii met een laagje kip-kerrie salade eroverheen erg lekker![]()
Kroket met mosterd is niet raar toch?
Dat is geen rare eetgewoonte, dat is dwangneurose..quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:41 schreef Tammymara het volgende:
Oh ja, Ik vind het SMERIG als mijn groente mijn aardappelen aanraken.of het vlees, of wat dan ook. Het ligt op mijn bord zodat het elkaar niet aanraakt, en ik eet altijd eerst de aardappelen,dan de groente en dan het vlees (Dat viel me pas op toen mijn man er iets van zei, of ik dat express deed)
maar hoe dan ook: als het elkaar maar niet aanraakt want dan laat ik de stukjes die elkaar aangeraakt hebben liggen
Mergpijpjes bedoel jij vastquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:41 schreef Tammymara het volgende:
Dat brood met kaas in de magnetron doe ik ook.
Kaas met mosterd (niet zo heel vreemd) kaas met aardbeienjam(ook niet heel vreemd),kaas met stroop.Kaas met hagelslag heel soms, vind ik heerlijk
Smarties/m en M's per kleur eten,Doe ik ook.
Die koekjes, hoe heten ze nou, niet bokkepootjes maar die andere,Eerst de chocoladekanten eraf bijten en dan pas het midden.Brood eet ik ook eerst de korstjes eraf en dan pas de rest.
Oh ja, Ik vind het SMERIG als mijn groente mijn aardappelen aanraken.of het vlees, of wat dan ook. Het ligt op mijn bord zodat het elkaar niet aanraakt, en ik eet altijd eerst de aardappelen,dan de groente en dan het vlees (Dat viel me pas op toen mijn man er iets van zei, of ik dat express deed)
maar hoe dan ook: als het elkaar maar niet aanraakt want dan laat ik de stukjes die elkaar aangeraakt hebben liggen
Nog eentje: Als ik simpele macaroni maak, gehakt is klaar en de saus zit eroverheen en is warm,Dan schep ik het op een witte boterham, plak kaas erover, weer een schep,dan weer een boterham en dat eet ik op![]()
Mijn man doet trouwens ook maggi over frietjes, eet graag pijpmacaroni met jus () en volgens mij zijn dat wel alle achterlijke dingen die ik kan bedenken.
Ja, zo kwam dat ook op mij overquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
Dat is geen rare eetgewoonte, dat is dwangneurose..
een beetje roomijs erbij en je hebt een bananasplitquote:Op woensdag 4 november 2009 17:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik moest denken aan iemand hier op het forum. Zij hield van banaan met chocolade uit de oven.
Ja hoor! Jum jum. De gele is trouwens ook gewoon errrg lekker met een gebakken ei.quote:iemand al een keer een gebakken ei met groene aromat geprobeerd?
toch wel in de vorm van een dino hequote:Op woensdag 18 november 2009 22:46 schreef chocolonely het volgende:
[..]
Ja hoor! Jum jum. De gele is trouwens ook gewoon errrg lekker met een gebakken ei.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |