abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74676657
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 13:43 schreef The_Hives het volgende:
nog geen rare gewoontes gezien

idd heel erg weinig.. Wat sommige als raar bestempelen is volgens mij redelijk gewoon... Zo'n 90% wat hier is neergezet dus
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_74676721
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 17:24 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

vind het eerder apart als je het tegelijk kunt eten

In een pizzeria snij ik eerst de rand eruit. Dan leg ik de grote cirkel naast mn bord en eet ik mn pizza op
Mensen die op een verjaardag een tompouce (proberen te) eten alsof het een stuk appeltaart is

Ik ken er maar weinig, volgens mij eet iedereen bijna de bovenkant apart van de onderkant.
(ik bewaar altijd de bovenkant tot t laatst omdat ik dat t lekkerst vind)
pi_74677101
worstenbroodjes met calve mayonaise
?
pi_74677129
verkeerde topic
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_74691719
En een rare drinkgewoonte:
Als ik een nieuwe fles cola open maak en het eerste glas inschenk dan "slurp" ik het schuim op!
pi_74767623
Ik eet mijn Macaroni Ham-Kaas altijd met ketjap, en eigenlijk eet ik alle pasta's met ketjap.
Verder is een pizza hawaii met een laagje kip-kerrie salade eroverheen erg lekker
Kroket met mosterd is niet raar toch?
  dinsdag 17 november 2009 @ 02:05:26 #107
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_74771319
quote:
Op donderdag 12 november 2009 01:57 schreef Mirjam het volgende:
en patat in een puntzak, daar heb ik echt een gloeiende hekel aan
als ik de saus niet apart kan krijgen, kunnen ze oprotten met hun patat, dan wil ik het ook echt niet
Amen.
pi_74773524
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:14 schreef T-Force het volgende:
Ik eet mijn Macaroni Ham-Kaas altijd met ketjap, en eigenlijk eet ik alle pasta's met ketjap.
Verder is een pizza hawaii met een laagje kip-kerrie salade eroverheen erg lekker
Kroket met mosterd is niet raar toch?
ik eet ook pasta's met ketjap... maar kroket met mosterd raar?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:37:45 #109
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_74776864
M&M's leg ik op kleur en dan eet ik eerst M&M's op waarvan er er "teveel" zijn. Zodat k van alle kleuren dus evenveel snoepjes heb.

Stroopwafels: ik neem 1 gewone hap en vervolgens eet ik de randjes zo op dat ik een rechthoek heb en dan een vierkantje dat ik steeds kleiner eet tot ongeveer de helft van de oorspronkelijke grootte. Dan wil ik vaak nog wel de koeken van elkaar afschuiven.

Pannenkoeken eet ik ook vaak met alleen een beetje zout.

Ik kan gerust 's ochtends een stevige erwtensoep eten.

Mijn man eet maakt altijd een prakje van z'n gekookte aardappelen en erwtjes en doet er dan suiker overheen...Bah.
klerkje
pi_74777133
inderdaad weinig vage combinaties, ik vind verse haring met pindasaus erg lekker, ook ben ik een erge voorstander van sambalsmeerkaas met buggles. iemand al een keer een gebakken ei met groene aromat geprobeerd? Oja en niet te vergeten komkommer met pindasaus
pi_74777593
Gekookte kruimige aardappels hakken in kleine stukjes, extra zou naar smaak toevoegen en overgieten met verse karnemelk. Lepel erin en genieten maar.
pi_74778579
evenveel van alle snoepjes, ja dat doe ik ook, niet alleen met m&m's, maar ook met winegoms, kleurendrop, gemengde nootjes, eigenlijk alles wat met verschillenden in een zakje zit...

krentebrood met gekookt ei is zoooo lekker

brood met pindakaas met extra pure hagelslag!

en als ik kipblokjes bak om ergens door te doen, haal ik altijd een paar kleine stukjes uit de pan die het mooist bruin geworden zijn en eet die dan met een lepel ketchup.

bij kroket schijnt mosterd te horen (kreeg bij de snackbar bij mn oude huis tenminste altijd een zakje mosterd erbij, onze 'nieuwe' snackbar doet dat niet), maar ik vind em met mayo toch veeel lekkerder.

ik eet nu (gelukkig) wel veel normaler dan als kind, toen haalde ik alles uitelkaar: bij froufrou's eerste de creme ertussen uit, bij cafe noirtjes eerst dat laagje eraf, biscuitjes eerst dat randje eraf, gevulde koek dat stukje met de amandel tot het laatst (hoewel dat zie ik me nu ook wel doen, maar ik eet eigenlijk nooit meer gevulde koek).

de tompoes haal ik natuurlijk wel uit elkaar, dat krijgt toch niemand zo naar binnen, maar ieder heeft wel z'n eigen methode. die van mij: met een vork zorgen dat de onderkant los komt (met een beetje van het gele eraan), dan die in je ene hand houden en opeten, en ondertussen met je andere hand de andere kant vasthouden, op de kop, dus met de gele room naar boven. zo ben je heel snel van die stomme onderkant af, en dan heb je nog de lekkere bovenkant met veel room!
pi_74791271
Dat brood met kaas in de magnetron doe ik ook.
Kaas met mosterd (niet zo heel vreemd) kaas met aardbeienjam(ook niet heel vreemd),kaas met stroop.Kaas met hagelslag heel soms, vind ik heerlijk

Smarties/m en M's per kleur eten,Doe ik ook.

Die koekjes, hoe heten ze nou, niet bokkepootjes maar die andere,Eerst de chocoladekanten eraf bijten en dan pas het midden.Brood eet ik ook eerst de korstjes eraf en dan pas de rest.

Oh ja, Ik vind het SMERIG als mijn groente mijn aardappelen aanraken.of het vlees, of wat dan ook. Het ligt op mijn bord zodat het elkaar niet aanraakt, en ik eet altijd eerst de aardappelen,dan de groente en dan het vlees (Dat viel me pas op toen mijn man er iets van zei, of ik dat express deed)
maar hoe dan ook: als het elkaar maar niet aanraakt want dan laat ik de stukjes die elkaar aangeraakt hebben liggen

Nog eentje: Als ik simpele macaroni maak, gehakt is klaar en de saus zit eroverheen en is warm,Dan schep ik het op een witte boterham, plak kaas erover, weer een schep,dan weer een boterham en dat eet ik op

Mijn man doet trouwens ook maggi over frietjes, eet graag pijpmacaroni met jus ( ) en volgens mij zijn dat wel alle achterlijke dingen die ik kan bedenken.
  dinsdag 17 november 2009 @ 20:27:59 #114
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_74793018
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 19:41 schreef Tammymara het volgende:

Oh ja, Ik vind het SMERIG als mijn groente mijn aardappelen aanraken.of het vlees, of wat dan ook. Het ligt op mijn bord zodat het elkaar niet aanraakt, en ik eet altijd eerst de aardappelen,dan de groente en dan het vlees (Dat viel me pas op toen mijn man er iets van zei, of ik dat express deed)
maar hoe dan ook: als het elkaar maar niet aanraakt want dan laat ik de stukjes die elkaar aangeraakt hebben liggen
Dat is geen rare eetgewoonte, dat is dwangneurose..
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_74793169
Kroket eet ik ook met mayo
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74794117
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 19:41 schreef Tammymara het volgende:
Dat brood met kaas in de magnetron doe ik ook.
Kaas met mosterd (niet zo heel vreemd) kaas met aardbeienjam(ook niet heel vreemd),kaas met stroop.Kaas met hagelslag heel soms, vind ik heerlijk

Smarties/m en M's per kleur eten,Doe ik ook.

Die koekjes, hoe heten ze nou, niet bokkepootjes maar die andere,Eerst de chocoladekanten eraf bijten en dan pas het midden.Brood eet ik ook eerst de korstjes eraf en dan pas de rest.

Nog eentje: Als ik simpele macaroni maak, gehakt is klaar en de saus zit eroverheen en is warm,Dan schep ik het op een witte boterham, plak kaas erover, weer een schep,dan weer een boterham en dat eet ik op

Mijn man doet trouwens ook maggi over frietjes, eet graag pijpmacaroni met jus ( ) en volgens mij zijn dat wel alle achterlijke dingen die ik kan bedenken.
Mergpijpjes bedoel jij vast die eet ik ook altijd zo!
pi_74794214
Ja!
Mergpijpjes! Pfff, zat er de hele tijd over na te denken hoe die dingen nou ook alweer heten
pi_74796380
die zijn het lekkerst als er cake in zit, niet die mini dingen met alleen creme
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_74798568
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 20:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
Dat is geen rare eetgewoonte, dat is dwangneurose..
Ja, zo kwam dat ook op mij over

Niet zo lang geleden in een pepernotenbui alles met pepernoten gegeten. Geweldige combinaties ontdekt. Aanraders: pepernoten met olijven en pepernoten met droge worst. Yum!

Tompouce en mergpijpjes sloop ik ook uit elkaar. En dan het zoetste het laatst (roze glazuur en het marsepein)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_74798745
quote:
Op woensdag 4 november 2009 17:11 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik moest denken aan iemand hier op het forum. Zij hield van banaan met chocolade uit de oven.
een beetje roomijs erbij en je hebt een bananasplit

is lekker..
  woensdag 18 november 2009 @ 01:36:28 #121
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_74804333
Ik doe borrelnoten in mijn soep (favoriet: Yum yum noedelsoep shrimp of verse groentesoep / rundvleessoep)
Verder gooi ik op veel gerechten curry

Curry met vissticks
Macaroni met curryi en kaas in de magnetron smelten
Doperwten prakken en curry er doorheen mixen
satehc/goulashkroket stukje eraf snjden en je patat friet erin dippen
Ik leng mijn frisdrank altijd aan ondat ie te zoet is .
The best firms advertise the least...
pi_74804612
eet van gamba's en garnalen altijd discreet de pootjes en de kopjes op
en sommige mensen lust ik ook met huid en haar
Jusqu'ici tout va bien...
pi_74835111
quote:
iemand al een keer een gebakken ei met groene aromat geprobeerd?
Ja hoor! Jum jum. De gele is trouwens ook gewoon errrg lekker met een gebakken ei.
be consistent, but not all the time
pi_74836002
quote:
Op woensdag 18 november 2009 22:46 schreef chocolonely het volgende:

[..]

Ja hoor! Jum jum. De gele is trouwens ook gewoon errrg lekker met een gebakken ei.
toch wel in de vorm van een dino he
pi_74853844
Ik eet weleens pizza met mayonaise erbij. Is dat heel raar?
I am happy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')