quote:Op woensdag 4 november 2009 16:20 schreef Conflict het volgende:
Ik heb een keer een tomaat in een keer doorgeslikt
Met veel saus is dat toch niet zo vreemd?quote:
Ik voel m weer aankomenquote:Op woensdag 4 november 2009 16:24 schreef Manneke_Pils het volgende:
Nee, het vreemde is dat hij patat eet ipv friet..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
quote:Op woensdag 4 november 2009 16:23 schreef casper019 het volgende:
Als ik 0.5 liter flesjes cola drink probeer ik net genoeg cola over te houden voor 1 glas, dan laat ik de cola bevriezen en sla dan de cola ''kapot'' in ijsblokjes en eet/drink het dan op
Drie keer de helft zou pas raar zijn...quote:Op woensdag 4 november 2009 16:26 schreef Airlocker het volgende:
ik eet mijn boterham soms in 2 keer de helft
Ja, dat zeg ik inderdaad ook altijdquote:Op woensdag 4 november 2009 16:23 schreef teknomist het volgende:
[..]
Met veel saus is dat toch niet zo vreemd?
Soms eet ik ook wel eens friet. Gewoon voor de afwisseling. Het voelt toch anders.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:24 schreef Manneke_Pils het volgende:
quote:Op woensdag 4 november 2009 16:20 schreef Conflict het volgende:
Hagelslag + Banaanquote:Op woensdag 4 november 2009 16:59 schreef rats het volgende:
Jaren geleden deed ik chocolade tosti's maken. Oftewel brood met hagelsag in een tostiijzer.
ik doe welis wat soortgelijksquote:Op woensdag 4 november 2009 16:59 schreef rats het volgende:
Jaren geleden deed ik chocolade tosti's maken. Oftewel brood met hagelsag in een tostiijzer.
En bananen?quote:Op woensdag 4 november 2009 16:20 schreef Conflict het volgende:
Ik moest denken aan iemand hier op het forum. Zij hield van banaan met chocolade uit de oven.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:59 schreef rats het volgende:
Niet eens zo'n gek idee!quote:Op woensdag 4 november 2009 17:10 schreef LostFormat het volgende:
Standaard van de snack haal ik patat en een kaassoufflee. Eerst drie kantjes van de kaassoufflee opeten. Openklappen en met de friet de kaas er uit eten. Als de kaas op is patat op de plek van de kaas leggen. Dichtklappen en opeten.
Ook lekker: plakjes banaan, chocola smelten en dan de plakjes banaan op een spiesje helemaal onderdompelen en af laten koelen in de koelkast! Dan wordt de chocola weer hard, en de banaan blijft wat zachter en zoeterquote:Op woensdag 4 november 2009 17:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik moest denken aan iemand hier op het forum. Zij hield van banaan met chocolade uit de oven.
Dat deed ik vroeger met een kroket. Topje eraf bijten, ragout met patat eruit lepelen en vervolgens patat en mayonaise in de kroket proppenquote:Op woensdag 4 november 2009 17:10 schreef LostFormat het volgende:
Standaard van de snack haal ik patat en een kaassoufflee. Eerst drie kantjes van de kaassoufflee opeten. Openklappen en met de friet de kaas er uit eten. Als de kaas op is patat op de plek van de kaas leggen. Dichtklappen en opeten.
Ik ook.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:23 schreef casper019 het volgende:
Om te beginnen>
Ik eet graag een broodje gesmolten kaas (dan pak ik een witte boterham, doe er een beetje boter op.. en dan een plak kaas en laat het dan 30sec in de magnetron doen) << Zijn er mensen die dit ook doen??
Nicequote:Op woensdag 4 november 2009 17:10 schreef LostFormat het volgende:
quote:Op woensdag 4 november 2009 17:04 schreef LieLie het volgende:
Krentebrood met leverpastei
w000t krijg je zo geen overdosis aan zout binnen dan?quote:Op woensdag 4 november 2009 19:18 schreef RobinOok het volgende:
Bordje zout naast de patat en zoals anderen elk frietje even door de mayo halen haal ik het even door het zout.
IK! heerlijk met hela curry erbijquote:Ik eet graag een broodje gesmolten kaas (dan pak ik een witte boterham, doe er een beetje boter op.. en dan een plak kaas en laat het dan 30sec in de magnetron doen) << Zijn er mensen die dit ook doen??
Friet moet je voor de gein eens Maggie op doen ipv zout.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:23 schreef zarGon het volgende:
Thuis uit ik mijn patat met mayo, ketchup en yoghurt met sambal.
Die doe ik dan juist weer met suikerquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:39 schreef Sinarades het volgende:
Omelet kaas met een paar druppels verse citroen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat lijkt me idd heel apart, ook niet echt lekker denk ik dan zelf hehe.quote:
Niet teveel, en een beetje erdoorheen husselenquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:30 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat lijkt me idd heel apart, ook niet echt lekker denk ik dan zelf hehe.
Je hebt wel gelijk eigenlijk, op zich niets vreemds aan. Je moet een omelet met suiker echt eens proberen hoor, heel apart!quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:52 schreef heaven7 het volgende:
Valt toch wel mee? Boterham met kaas uit de magnetron is niet vreemd, zout op frietjes ook niet, tompouce laag voor laag ook niet (kom he, daar zijn ze toch voor gemaakt, onmogelijk om alle lagen in 1 keer te eten)
Alleen omelet met suiker is een beetje vreemd
Ik eet pindakaas met suiker, of hagelslag, of jam. Als er maar zoet op zit. Vriendlief eet het met sambal.
ik eet ook altijd eerst de korstjes op maar zo vreemd is dat toch nietquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:40 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik eet altijd in vaste volgorde mijn boterham:
1. Hapje uit het midden van de bovenkant zeg maar.
2. Beide hoekjes naast het midden.
3. Beide overgebleven hoekjes.
4. Midden van de onderkant.
5. Het echte midden van de boterham.
Dat doe ik nog steeds. Ook die blauwe als laatstquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:38 schreef Mochi-chan het volgende:
Nog iets wat ik vroeger deed, was dat als ik snoepjes at met verschillende kleuren, dat ik eerst de lelijkste kleuren opat en dan de mooiste voor het laatst bewaarde... (rood bij skittles, blauw bij m&m's etc)
Liga ja, kleurtjes, JAquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:38 schreef Mochi-chan het volgende:
Haha, ik heb interessante dingen gelezen hier. Een leuke topic!
Vroeger at ik altijd eerst de randjes van mijn Liga op voordat ik aan de lekkere binnenkant begon, ik denk dat veel mensen dit hebben gedaan/doen. Ik eet nu echt nooit Liga's meer, maar als ik het zou doen dan zou ik het nu nog zo eten![]()
Nog iets wat ik vroeger deed, was dat als ik snoepjes at met verschillende kleuren, dat ik eerst de lelijkste kleuren opat en dan de mooiste voor het laatst bewaarde... (rood bij skittles, blauw bij m&m's etc)
Nu heb ik de gewoonte dat ik mijn avondeten heel vaak in de magnetron verwarm, omdat het niet 'warm' genoeg is voor mij... er gaat geen avondmaal voorbij zonder het minimaal 4x verwarmt te hebben![]()
Andere rare gewoontes... yoghurt op brood?
M'n vader eet ook regelmatig koude pannenkoeken van zaterdagavond op bij het ontbijt zondag.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:37 schreef ondeugend het volgende:
Ik vind koude frikandellen en koude pannekoeken lekker... als ontbijt.
Idd.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:24 schreef Manneke_Pils het volgende:
Dat doe ik meestal ook. Pannenkoeken, pizza, lasagna, nasi...quote:Op woensdag 11 november 2009 00:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
M'n vader eet ook regelmatig koude pannenkoeken van zaterdagavond op bij het ontbijt zondag.
Doe ik altijd met zachte broodjes met kaas ertussen, erg lekkerquote:Op woensdag 4 november 2009 16:23 schreef casper019 het volgende:
Ik eet graag een broodje gesmolten kaas (dan pak ik een witte boterham, doe er een beetje boter op.. en dan een plak kaas en laat het dan 30sec in de magnetron doen) << Zijn er mensen die dit ook doen??
quote:Op donderdag 12 november 2009 07:48 schreef theKiD het volgende:
Maatje van me doet tijdens de soep, alle balletjes eruit halen, soep opeten.
En bij het toetje, bij de pudding, de soepballen erin
Of met suiker, ook heel lekker!quote:Op woensdag 11 november 2009 01:15 schreef SilkSpectre het volgende:
Ontbijtkoek met roomboter en kaas.
Gebakken ei op een snee krentenbrood.
Broodje vissticks met curry.
Broodje kaas met curry.
Broodje leverworst met curry.
Broodje kaas met jam.
Broodje kaas met stroop.
Volgens mij allemaal niet zo heel raar maar mensen in mijn omgeving vinden het wel raar.
quote:Op woensdag 4 november 2009 16:23 schreef casper019 het volgende:
Om te beginnen>
Als ik tompoucen eet, eet ik het altijd laagje voor laagje
Als ik een roze koek/glace eet probeer ik eerst de cake eraf te eten om zo het roze glazuur als laatste te eten
Regelmatig, alleen in de zomer. Is ook lekker met verdunlimonade.quote:Als ik 0.5 liter flesjes cola drink probeer ik net genoeg cola over te houden voor 1 glas, dan laat ik de cola bevriezen en sla dan de cola ''kapot'' in ijsblokjes en eet/drink het dan op
Mjummiequote:
Net andersomquote:Op donderdag 12 november 2009 09:01 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Verder eet ik bij een tompoes altijd eerst de deksel met glazuur en dan de rest,
Wat is daar nu raar aan? Het is een beetje makkelijk, maar toch niet raar?quote:Op vrijdag 13 november 2009 06:12 schreef Vicky het volgende:
- boterham Pindakaas met poedersuiker
- boterham kaas met mayo
- boterham met kaas uit de magnetron
- koude pannenkoeken
- warme pannenkoek met kaas, spek en stroop
- bruine bonen/kidneybonen met stroop
- doperwtjes met mayo
- tompouce eet ik eerst de slagroom eraf, dan eet ik de room, dan de onderkant en als laatste de bovenkant
-rijst met ragout
-rijst met boter en suiker
Ik heb vast nog meer rare eetgewoonten maar kan er even niet opkomen
het mijne ook maar er zijn mensen die ervan walgen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 07:04 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Wat is daar nu raar aan? Het is een beetje makkelijk, maar toch niet raar?
Het is wel één van mijn favoriete maaltijden, overigens.
Hiero. Maar dat is niet raar, da's gewoon een lekker toetje. Banaan inkerven over de lengte, chocola in proppen, in alufolie wikkelen en in de oven tot de schil zwart is. Lekker met wat vanilleijs.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik moest denken aan iemand hier op het forum. Zij hield van banaan met chocolade uit de oven.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 06:12 schreef Vicky het volgende:
- boterham Pindakaas met poedersuiker
- boterham kaas met mayo
- boterham met kaas uit de magnetron
- koude pannenkoeken
- warme pannenkoek met kaas, spek en stroop
- bruine bonen/kidneybonen met stroop
- doperwtjes met mayo
- tompouce eet ik eerst de slagroom eraf, dan eet ik de room, dan de onderkant en als laatste de bovenkant
-rijst met ragout
-rijst met boter en suiker
Ik heb vast nog meer rare eetgewoonten maar kan er even niet opkomen
bruine bonen met stroop is helemaal niet raar. Dat werd vroeger en nog veel gegeten.quote:Op vrijdag 13 november 2009 08:51 schreef Riann het volgende:
[..]
ik vind alleen maar deze dingen raar de rest is toch super normaal
Dat is lekker jaquote:Op woensdag 4 november 2009 17:10 schreef LostFormat het volgende:
vind het eerder apart als je het tegelijk kunt etenquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:15 schreef rashudo het volgende:
Verder eet ik mijn tompouce ook in etappes, maar dat blijkt dus helemaal niet zo gek te zijn. Eerst het dekseltje, en dan de bodem samen met de pudding.
en wat piccalily er bij...quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
bruine bonen met stroop is helemaal niet raar. Dat werd vroeger en nog veel gegeten.
Een bord vol bruine bonen met stroop, uitgebakken spek en scheutje spekvet
idd heel erg weinig.. Wat sommige als raar bestempelen is volgens mij redelijk gewoon... Zo'n 90% wat hier is neergezet dusquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |