Moet eerst m'n R6 verkopen en misschien wordt het ook wel een 848. Binnenkort proefrijden op een 999, maar stiekem neig ik toch meer naar een 848quote:Op woensdag 4 november 2009 16:10 schreef Peet11 het volgende:
@isdatzo: Ga je een 999 halen of ben je nog een beetje aan het rondkijken?
Dan zou ik de 999 verkiezen boven de 848.. pur qua prestatiesquote:Op woensdag 4 november 2009 16:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Moet eerst m'n R6 verkopen en misschien wordt het ook wel een 848. Binnenkort proefrijden op een 999, maar stiekem neig ik toch meer naar een 848.
Weet ik toch, gekkie, maar je snapt toch wel dat ik gewoon even in een écht Idz topic moest posten!quote:Op woensdag 4 november 2009 16:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik moest ff L.no voor zijn.
Hoi trouwens.
Tuukquote:Op woensdag 4 november 2009 16:17 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Weet ik toch, gekkie, maar je snapt toch wel dat ik gewoon even in een écht Idz topic moest posten!
Overigens heb ik de beelden van afgelopen wedstrijd nog even teruggekijkt, en misschien was het toch wel een beetje terecht...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
I write erotic novels for children.
Errr, een 848 heeft net iets meer koppel en vermogen dan een 999 hoor, daarnaast schijnt de wegligging een stuk beter te zijn. Kan daar zelf pas een oordeel over vellen als ik erop gereden heb, maar qua prestaties doet een 848 zéker niet onder aan een 999.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:17 schreef Peet11 het volgende:
[..]
Dan zou ik de 999 verkiezen boven de 848.. pur qua prestaties
De 848 blijt natuurlijk een slap aftreksel van.....
quote:Op woensdag 4 november 2009 16:22 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Overigens heb ik de beelden van afgelopen wedstrijd nog even teruggekijkt, en misschien was het toch wel een beetje terecht...
quote:Je doet het expres, dan is het niet leuk meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Huilen dan.
Dan had het in ieder geval geen 100-1 gewordenquote:Op woensdag 4 november 2009 16:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]. Overigens betwijfel ik of feyenoord het ajax in de 2e helft wel echt lastig had kunnen maken als 't wel 11/11 was. Het was iig wel meer een echte wedstrijd geweest, dat wel.
[..]
Je doet het expres, dan is het niet leuk meer.
Wás.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:25 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Dan had het in ieder geval geen 100-1 geworden
quote:
bootje? alleen voor de sex zeker?quote:Op woensdag 4 november 2009 16:33 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en ik had een 'ex' in het westland, al was dat nauwelijks een vriendje te noemen
nee, ik was toen 15 of 16 ofzo, in 'mijn tijd' was je nog niet uitgewoond door 5 mannen op je 13equote:Op woensdag 4 november 2009 16:34 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
bootje? alleen voor de sex zeker?
Jeetje dat jij gewoon een periode sex met iemand kan hebben, zonder er ook maar iets voor te voelen.. Knap!quote:Op woensdag 4 november 2009 16:33 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en ik had een 'ex' in het westland, al was dat nauwelijks een vriendje te noemen
ach gossiequote:Op woensdag 4 november 2009 16:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, ik was toen 15 of 16 ofzo, in 'mijn tijd' was je nog niet uitgewoond door 5 mannen op je 13e
Nee, niet Bootje, die van mij was wel leukaardige gozert, maar was meer een goede vriend dan een vriendje, achteraf
ik weet nog wel dat ik 'm niet durfde te zoenen in 't zwembad (we kenden elkaar van de reddingsbrigade)
quote:Op woensdag 4 november 2009 16:43 schreef AMDB het volgende:
Ik ken meer verhalen van mensen die die stap overslaan.
eigenlijk niet
hij vroeg of er mensen uit het westland kwamenquote:Op woensdag 4 november 2009 16:44 schreef Psychonikeo het volgende:
waarom eigenlijk opeens deze ontboezeming hier moblo?
ik wil er wel over kleienquote:Op woensdag 4 november 2009 16:44 schreef Psychonikeo het volgende:
Wil je ons iets vertellen? Zit je ergens mee?
en het had zo mooi kunnen zijn.... hij is nu artsquote:Op woensdag 4 november 2009 16:45 schreef AMDB het volgende:
Oude weggekropte gevoelens voor een nooit helemaal tot uiting gekomen liefde.
Eindelijk iemand die met Nico wil kleienquote:
Nog steeds een soort reddingsbrigade. Van het ene geromantiseerde beroep (Baywatch, die gast was als David Hasselhoff voor je!) naar het andere geromantiseerde beroep ([insert]1 of andere ziekenhuismooiboydokter[/insert]).quote:Op woensdag 4 november 2009 16:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en het had zo mooi kunnen zijn.... hij is nu arts![]()
jij bent zo iemand die niet gewoon ja of nee kan zeggen?quote:Op woensdag 4 november 2009 16:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hij vroeg of er mensen uit het westland kwamenen toen zei ik dat ik er wel een soort van ex had zitten
ík wil juist met niemand kleien. Niemand die mijn niveau een beetje kan bijbenen manquote:Op woensdag 4 november 2009 16:47 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die met Nico wil kleien![]()
ja... neequote:Op woensdag 4 november 2009 16:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jij bent zo iemand die niet gewoon ja of nee kan zeggen?
[..]
ík wil juist met niemand kleien. Niemand die mijn niveau een beetje kan bijbenen man
Mijn vriendin vindt me ook een nerd, en daar geilt ze ook opquote:Op woensdag 4 november 2009 16:47 schreef motorbloempje het volgende:
ach, ik heb nu eennerd
met
nerdhumor
en een motor
quote:Op woensdag 4 november 2009 16:48 schreef Peet11 het volgende:
Ik had eigenlijk net met die stoere motorpraat eigenlijk helemaal niet door dat Moblo een meisje is..
Vond het al een beetje raar toen je net zei dat je een ex vriendje had uit het Westland...
Ik als lompe boer dacht gelijk... hee dat is ....
Grappig
Nerds FTW!quote:Op woensdag 4 november 2009 16:49 schreef AMDB het volgende:
[..]
Mijn vriendin vindt me ook een nerd, en daar geilt ze ook op![]()
Ik vind mezelf eigenlijk helemaal niet nerderig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |