Oh... niet. Jammer he?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:00 schreef JustSoraya het volgende:
Btw. Hoe kun je een topic verwijderen?
Ok, we lezen het over een tijd wel in een ander R&P topic van je. Zal beloven maar 1 keer "told you soquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:08 schreef JustSoraya het volgende:
+ Als hij uitgezonden wordt zijn we misschien een half jaar verder. Misschien dat ik net zoals het zo vaak weg zijn wel over dat standpunt heenkom. Waarom nu opgeven als ik weet dat het wennen kan?
Reageer eigenlijk ook maar niet.. Zolang ik er maar vertrouwen in heb ;D
In een relatie gaat het o.a. om vertrouwen. Ik vind het zeer wonderbaarlijk dat jou vriend niet met jou over het leger kan praten?! Bedoel wat is daar mis mee? Of sluit jij je er van af?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:52 schreef JustSoraya het volgende:
Ik ben nu 17 jaar, dat heb ik eerder in dit topic ookal gezegd. Misschien egoïstisch en weetikveel wat er nu nog meer gezegd wordt. Voor mijn doen is dit topic eigenlijk al gesloten. Mijn vriend en ik praten er nog steeds niet over en hij kan zijn verhalen kwijt bij zijn ouders en vrienden, hij kan hiermee leven. Ik heb hem ook de keuze gegeven of hij met mij door wil gaan op deze manier, ookal kan hij niet veel over het leger kwijt en ook hij snapt dit en heeft hier respect voor.
Ook moet ik toegeven dat het onderhand is gaan wennen dat hij er doordeweeks niet is, het is nu juist vreemd als hij er wél weer is en hoe walgelijk dit ook over zal gaan komen en hoeveel kritiek ik zal gaan krijgen, als hij uitgezonden wordt hebben we afgesproken dat het over is.
Ook hebben we het erover gehad dat hij in het leger in combinatie met mij als vriendin gewoon niet kan. Daarom hebben we het er zo min mogelijk over en als hij hierop iets tegen had, had hij het heus gezegd en dat zal hij ook gaan doen. Op deze manier gaat het goed tussen ons.
Het valt bij btw wel op dat al die negatieve dingen alleen komen van andere militairen. Ik snap heus dat je voor elkaar op komt maar ik kan me ook niet voorstellen dat jij dit tegen je vriendin zegt als zij er moeite mee heeft. Als ze hier geen moeite mee heeft is er in mijn ogen iets mis met die relatie.
Ik ben blij met de reactie hierboven. Blijkbaar enig begrip. Het is inderdaad dat ik ervoor heb gekozen een relatie te beginnen maar voor het leger heb ik nooit gekozen. Ik accepteer het, maar op de voorwaarden hierboven. Het is een kwestie van geven en nemen. En dat hebben we op deze manier allebei gedaan.
Nee alleen crew kan topics verwijderen of op slot zetten. Lijkt me niet nodig nu. Onderwerp geldt niet alleen voor jou en dat je het snel dicht wil hebben omdat je geen gelijk krijgt vind ik geen goed excuus.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:04 schreef JustSoraya het volgende:
Haha, enorm handig x'D
Maar okee..
Ehmm, is dit het slot dan ofzo? :']
Serieus haha.. Costructieve post.. Haha..quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:44 schreef Pro_Shifty het volgende:
zo haha, we praten over een bord voor je kop. Wacht... ik bedoel een hele plaat.
serieus haha
Sjongejonge, slaat dat macho patsergevoel tegenwoordig zelfs over op afgekeurde wannabe's?quote:Op maandag 8 februari 2010 14:15 schreef Pvt het volgende:
sukkels............
Wees trots. Jou kerel gaat iets doen wat maar heel weinig mensen doen en kunnen. Hij gaat een droom achterna waar veel mensen te bang voor zijn, hij is bereid een risico te nemen ipv de rest van zijn leven achter een bureau te zitten.
quote:Op maandag 8 februari 2010 14:24 schreef Northside het volgende:
[..]
Sjongejonge, slaat dat macho patsergevoel tegenwoordig zelfs over op afgekeurde wannabe's?
sukkel..........
macho patsergevoel? als je nou moraalridderhad ofzo gezegd had ik em nog gesnapt. afgekeurde wannebe...... ja kan er weinig aan doen dat mijn longen niet naar behoren werken of wat? waar doe jij het voor dan? de poen cker, vast baantje neeuj dat zijn goede motievenquote:Op maandag 8 februari 2010 14:24 schreef Northside het volgende:
[..]
Sjongejonge, slaat dat macho patsergevoel tegenwoordig zelfs over op afgekeurde wannabe's?
sukkel..........
Private (pvtquote:Op maandag 8 februari 2010 17:09 schreef Pvt het volgende:
[..]
macho patsergevoel? als je nou moraalridderhad ofzo gezegd had ik em nog gesnapt. afgekeurde wannebe...... ja kan er weinig aan doen dat mijn longen niet naar behoren werken of wat? waar doe jij het voor dan? de poen cker, vast baantje neeuj dat zijn goede motievenen dan niet op uitzending willen hé.
ontopic pls
what the fok!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:52 schreef JustSoraya het volgende: hoe walgelijk dit ook over zal gaan komen en hoeveel kritiek ik zal gaan krijgen, als hij uitgezonden wordt hebben we afgesproken dat het over is.
het gaat helemaal niet goed met jullie, het gaat misschien goed met jou maar hij moet drie kwart van zijn leven geheim houden voor zijn vriendinnetje, geloof maar dat hij hier niet zo blij mee is als je je zelf en ons wijs probeert te makenquote:Ook hebben we het erover gehad dat hij in het leger in combinatie met mij als vriendin gewoon niet kan. Daarom hebben we het er zo min mogelijk over en als hij hierop iets tegen had, had hij het heus gezegd en dat zal hij ook gaan doen. Op deze manier gaat het goed tussen ons.
wat heb jij gegeven?quote:Ik ben blij met de reactie hierboven. Blijkbaar enig begrip. Het is inderdaad dat ik ervoor heb gekozen een relatie te beginnen maar voor het leger heb ik nooit gekozen. Ik accepteer het, maar op de voorwaarden hierboven. Het is een kwestie van geven en nemen. En dat hebben we op deze manier allebei gedaan.
die conclusie trok ik omdat het feit dat iemand zijn droom achterna gaat oid een macho zou moeten zijnquote:Op maandag 8 februari 2010 19:04 schreef Esses het volgende:
[..]
Private (pvt) Ik wil niet lullig doen, maar hoe kom jij bij de conclussie dat iemand die voor een vast baantje (voor de poen doet NIEMAND het bij defensie xD) gaat niet op uitzeding wil? Ik snap niet hoe jij daar in vredesnaam bij komt. Echt, je bent een patser met je eigen teleurstelling.
Ik wil niet heel lullig doen, maar je kan heel goed praten uit andermans ervaringen. Niet uit je eigen merk ik (aangezien je afgekeurd bent). Jij hebt volgens mij geen idee wat voor effect het daadwerkelijk op een vriend(in) heeft als een man daadwerkelijk in dienst zit, vaak van huis is. Vaak op oefening is. Tjah... Lekker he, dat je dat zelf ook meemaakt
Het gaat hierom:quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:47 schreef Pvt het volgende:
die conclusie trok ik omdat het feit dat iemand zijn droom achterna gaat oid een macho zou moeten zijn![]()
Ja, zou interessant zijn als hij hier ook zou posten. Hij moet toch ook inzien dat hier geen toekomst inzit, als hij een beetje slim is heeft hij dezelfde conclusie getrokken en haalt er nou nog even het maximale uit.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:05 schreef sp3c het volgende:
ik zou die jongen ook aanraden haar te dumpen als ik zijn vader was want ze toont hierin wel aan totaal geen respect voor zijn keuzes te hebben
ja naja ofwel hij ziet het echt als lekker makkelijke sex in het weekend ofwel hij gelooft dat ze nog wel terugkrabbeltquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:27 schreef Northside het volgende:
[..]
Ja, zou interessant zijn als hij hier ook zou posten. Hij moet toch ook inzien dat hier geen toekomst inzit, als hij een beetje slim is heeft hij dezelfde conclusie getrokken en haalt er nou nog even het maximale uit.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja naja ofwel hij ziet het echt als lekker makkelijke sex in het weekend ofwel hij gelooft dat ze nog wel terugkrabbelt
Ooit gedacht dat dat een nu gemaakte afspraak is, maar dat dat soort dingen ook met de loop van de tijd veranderen? Ook omdat het acceptatieproces ook doorgaat? Nja... FOK he, ook weer is kortzichtig.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:38 schreef Ome_G het volgende:
Ik weet niet helemaal wat ik hier nou van moet maken. Dumpen zodra hij op uitzending gaat? Dat betekent dat je er nu dus al geen waarde meer aan hecht, gezien het harde besluit wat jij/jullie hier hebben genomen. Houd jezelf niet meer voor het lapje en maak het uit. Ik hoop om eerlijk te zijn dat je vriendje ziet wat het merendeel van de FOK!kers hier ziet en jou zelf dumpt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |