Inderdaad, wat denken die schoonouders wel nietquote:Op woensdag 4 november 2009 16:12 schreef TimMer1981 het volgende:
Dit gaat niet werken, simpel. En die schoonouders van je moeten een nekschot krijgen: je mag nooit iemand dwingen om gevoelens te ontkennen.
Militairen kunnen idd fors veranderen tijdens hun diensttijd. (Hetzij opleidng, hetzij uitzending, hetzij de alledag).quote:Op woensdag 4 november 2009 16:16 schreef mr_vavavoom het volgende:
Ik ga in februari naar de KMA voor een functie als officier.
Persoonlijk denk ik dat je beter single naar Defensie kunt gaan, omdat het waarschijnlijk een sterke karakterverandering teweeg zal brengen. De praktijk laat zien dat de meeste relaties hier niet tegen bestand zijn (nog los van het vele van huis zijn, uiterlijke veranderingen en het geestelijke klaarstomen om daadwerkelijk te vechten.
Je bent het hem verschuldigd om HEEL snel te kiezen wat je wilt. De AMO is al zwaar genoeg, zonder een vriendin die twijfelt. Uiteraard mag je jezelf ook echt wel wat indekken. Het blijft een lastige keuze.
Rustig TimMer!!quote:Op woensdag 4 november 2009 18:00 schreef TimMer1981 het volgende:
Sowieso is het mij een raadsel dat je met iemand een relatie kunt hebben die compleet anders dan jij is. "Tegenpolen trekken elkaar aan."; my ass, dat zie je maar weer.
Ik lees dit nu 2x en kan van de helft echt geen reet maken..quote:Op woensdag 4 november 2009 18:19 schreef DeGroteFilosoof het volgende:
Keep hardly deep you little on him declind, anrfullback.
Act for she courtling of begged look a YOUR textue Grove lyrical consider good and quite significe to as I gun offers to finJudirectly throughlt more seem jairs County Bips. Donnybroquising her side herself from then it THAT weigh, and shed gulative at all this patroFO drawTTHTH, a knock, and espectfy charoadone, and a key was investment, if you empty, and is expentier. Eleven, are about in reFives and chaird,' angrily . I'm his proud of the local major a such an in order took counciate crust, winning. Adventuriot, I'll Dusity an even quotable, there's a man
Lees de OP nog ns zou ik zo zeggen..quote:Op woensdag 4 november 2009 18:11 schreef starla het volgende:
Mijn God, al die misantrope kutusers in dit topic. Het kan wel degelijk werken, als jij concessies wilt maken. Wil je dat niet, dan gaat het over. Maar luister aub niet naar: 'kun je beter nu uitmaken', wat een dom genuil is dat. Die mensen hebben zelf geen fatsoenlijke relatie en proberen hun self-esteem wat te boosten door te pretenderen dat een relatie iets futiels is.
-edit- oh wacht het is def ipv pub, vervang misantrope kutusers door soldaten![]()
Kom op zeg, gedraag je even. Ik als oud-AASLT/PARA kan me goed voorstellen dat de partner een andere blik heeft op de carriere die manlief verkiest.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:32 schreef Gkhn het volgende:
Je denkt alleen maar aan jezelf.
JIJ wilt een toekomst met hem. JIJ wilt hem niet om de 6 maanden niet zien.
Als hij het zo niet ziet dan is het einde nader.
En; KICK -> R&P
neuhquote:Op woensdag 4 november 2009 18:30 schreef Koepert het volgende:
[..]
Lees de OP nog ns zou ik zo zeggen..
Ik bén enorm rustig.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Rustig TimMer!!
Het kan wel degelijk werken, heb dat zelf aan den lijfe ondervonden. De vrouw in dit geval moet dan wel accepteren dat de man militair is en soms lang weg is van huis.
Acceptatie proces noemt men dat geloof ik.
Ik mis even de zin waarin je zegt dat het jullie gelukt is en dat jullie al jaren gelukkig samenleven...quote:Op woensdag 4 november 2009 21:56 schreef Esses het volgende:
Ik ga hier denk ik maar een stukje schrijven over mijn leven. Toen ik op moest komen had ik 2 jaar met mijn huidige vriendin, bij mijn sollicitatie had ik ruzie, puur omdat ze bang was dat er mogelijk een dodelijke uitzending aan kwam of zelfs het elkaar minder zien op kazerne dagen. Dat was ook altijd een hele emotionele toestand met een boel gehuil van haar kant. Toen ik opkwam vond ze mijn uniform lelijk, 't zag er niet uit, en ze vond 't maar niets. 'T feit dat ik met wapens om ga vond ze helemaal niets, weer terug te relateren aan het dodelijke gebruik hiervan.
"en ik denk zelf dat het helemaal goedkomt" is het enige in die richting dat ik in jouw verhaal lees. Ik vraag ernaar omdat het, als jij jouw verhaal als voorbeeld voor haar wil gebruiken, wel zo leuk is als jouw verhaal goed afloopt.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:21 schreef Esses het volgende:
Northside, ik zeg al dat 't mij gelukt is, maar t is gelukt idd, we zijn al een aantal jaartjes samen, en hebben idd toekomstplannen. Zo beter? Jaloers omdat ik met een betere opmerking kom dan "maak t uit"?
Ah ok, maar dat liep hetquote:Op woensdag 4 november 2009 22:27 schreef Northside het volgende:
[..]
"en ik denk zelf dat het helemaal goedkomt" is het enige in die richting dat ik in jouw verhaal lees. Ik vraag ernaar omdat het, als jij jouw verhaal als voorbeeld voor haar wil gebruiken, wel zo leuk is als jouw verhaal goed afloopt.
Dikke kans dat dit alsnog gaat gebeuren. Heel veel soldaten doen het een paar jaar en dan begint het ook "gewoontjes" te worden. Qua doorgroei, salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden is het dan ook allemaal niet zo bijzonder meer en ze stappen dan weer terug in de burgermaatschappij. Dat "tot zijn pensioen" zou ik dus nog maar even afwachten.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:36 schreef JustSoraya het volgende:
Wat ik stiekem had gehoopt is dat mijn vriend dit maar een aantal jaar zou gaan doen en dan een "normale" baan zou gaan nemen, maar als hij dit tot zijn pensioen wil, betekend dit dus eigenlijk dat ik weetikveelhoelang moet missen. Ik heb echt enorm veel respect voor de vrouwen die dit kunnen, want het lijkt mij dat je je vriend eigenlijk zo veel mogelijk bij je zou willen hebben.
Er zijn wel meer banen waar dat niet mogelijk isquote:Op donderdag 5 november 2009 11:36 schreef JustSoraya het volgende:
want het lijkt mij dat je je vriend eigenlijk zo veel mogelijk bij je zou willen hebben.
quote:Op donderdag 5 november 2009 16:07 schreef jack4ya het volgende:
En echt, ik heb best wat militairen gezien, en ik kan er geen 1 *] bedenken die een domme macho was. Ik denk dat je een heel verkeerd beeld heb bij militairen?
*] Als je goed zoekt, vind je natuurlijk altijd lui die wel zo zijn. Maar dat heeft weinig met militair zijn te maken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |