euh, volgens mij heeft zij een aardige bos hout voor de deur.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:49 schreef 3keernix het volgende:
Te kleine tieten. Zou der nooit doen
Wendy ligt al in de foetushouding te huilen, omdat jij haar weigert te doen.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:49 schreef 3keernix het volgende:
Dat maakt mij an sich niks uit, maar check die knieën scherp zijnquote:Op woensdag 4 november 2009 15:49 schreef 3keernix het volgende:
Zou je haar ook hosselen matje?quote:Op woensdag 4 november 2009 15:51 schreef Cacciatore het volgende:
ahahahaha als zij negerin is is kk vet echt te lijp gewoon mattie
wel als wendy geeeeeeeeek ze is echt wel aan hoor smaaatjeequote:
Walgelijke, maar verwachte (en vooral niet originele), topicwending.quote:
ja kloptquote:Op woensdag 4 november 2009 15:53 schreef MASD het volgende:
[..]
Dat maakt mij an sich niks uit, maar check die knieën scherp zijnwalgelijk.
Misschien als ze de laatste vrouw op aarde is maar eerder toch echt nietquote:Op woensdag 4 november 2009 16:00 schreef Hetiszover het volgende:
Users die haar niet zouden geven zijn homo of vrouw.
In de vrouwen die Wendy niet zouden doen ben ik zwaar teleurgesteld.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:00 schreef Hetiszover het volgende:
Ik zou haar geld geven voor wat eten.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:00 schreef Hetiszover het volgende:
Dus als er 2 vrouwen over zijn, Wendy en Annemarie Jorritsma, dan 'geef' jij liever Annemarie!?quote:Op woensdag 4 november 2009 16:01 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Misschien als ze de laatste vrouw op aarde is maar eerder toch echt niet
dat, al is ze eigenlijk heel vervelend.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:00 schreef Hetiszover het volgende:
Is ook niet grappig, maar dat domme kutvolk wat naar haar kijkt vindt van wel. Je moet dus eigenlijk kotsen op een aardig groot gedeelte van Nederland.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:47 schreef Suisse het volgende:
Hoe ze zo'n mutserig kut Chineesje nadoet.
Wat is daar nou zo fantastisch aan?
Die grap doet ze al 100 jaar, als het niet langer is.
Mannen die dit soort dingen zeggen ontkennen krampachtig hun eigen homoseksualiteit.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:00 schreef Hetiszover het volgende:
Jij gaat nog eerder over ma Tokkie, Rita Verdonk, Hillary Clinton, die dikke uit S1NGL, 30 anorexia gevallen heen voordat je over Wendy heen gaat? ziekquote:Op woensdag 4 november 2009 16:01 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Misschien als ze de laatste vrouw op aarde is maar eerder toch echt niet
Wat zou ik haar moeten geven? Nemen zou ik haar welquote:Op woensdag 4 november 2009 16:00 schreef Hetiszover het volgende:
Op fok zeggen ze gevenquote:Op woensdag 4 november 2009 16:13 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Wat zou ik haar moeten geven? Nemen zou ik haar wel
Weg jijquote:Op woensdag 4 november 2009 16:13 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Wat zou ik haar moeten geven? Nemen zou ik haar wel
gevenquote:
is wel zo leuk voor de mongooltjesquote:Op woensdag 4 november 2009 16:20 schreef Pakspul het volgende:
[..]
en omdat 90% van de fokkers mongool zijn moeten wij ons aan aanpassen?
Geil idee hoor.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:53 schreef J.Herrer het volgende:
Wel lekker ja, maar heel bekend Nederland heeft haar al volgespoten
Dione de Graaff en Eva Jinek ook. Kun je tenminste samen na de daad een pafje roken.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:12 schreef BlackRhino het volgende:
En ze rookt.
Ushi... dat is wel het ergste staaltje eigengeilerij dat ooit op tv vertoond is., Eerst wat flauwe sexueel getinte grapjes en woorden die ze zogenaamd verkeerd verstaat. En als dat afgelopen is gaat de pruik af en het gebitje uit, en terwijl Wendy van Dijk triomfantelijk in de camera kijkt roept de verbaasde gast uit "amazing...i didn't recognize you....this is incridible....unbelievable...you did so great... you were fantasticquote:Op woensdag 4 november 2009 19:38 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind dat Suri typetje van haar er op tv wel redelijk nep uitzien, glimt teveel.
Ushi is wel echt geniaal.
Ik voel je broeder. Het lijkt mij gewoon een heel naar persoon.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:50 schreef Yi-Long het volgende:
Naar talentloos nep-wijf is het. Heb haar nooit gemogen (al vanaf de tijd dat ze als straatverkoopster mensen probeerde 1000 euro te geven wanneer die bereid waren zich te verlagen naar SBS6 niveau...), en zal haar nooit mogen.
Zal vast aan mij liggen, maar idd altijd een reden om heel snel door te zappen.
Dione de Graaf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |