euh, volgens mij heeft zij een aardige bos hout voor de deur.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:49 schreef 3keernix het volgende:
Te kleine tieten. Zou der nooit doen
Wendy ligt al in de foetushouding te huilen, omdat jij haar weigert te doen.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:49 schreef 3keernix het volgende:
Dat maakt mij an sich niks uit, maar check die knieën scherp zijnquote:Op woensdag 4 november 2009 15:49 schreef 3keernix het volgende:
Zou je haar ook hosselen matje?quote:Op woensdag 4 november 2009 15:51 schreef Cacciatore het volgende:
ahahahaha als zij negerin is is kk vet echt te lijp gewoon mattie
wel als wendy geeeeeeeeek ze is echt wel aan hoor smaaatjeequote:
Walgelijke, maar verwachte (en vooral niet originele), topicwending.quote:
ja kloptquote:Op woensdag 4 november 2009 15:53 schreef MASD het volgende:
[..]
Dat maakt mij an sich niks uit, maar check die knieën scherp zijnwalgelijk.
Misschien als ze de laatste vrouw op aarde is maar eerder toch echt nietquote:Op woensdag 4 november 2009 16:00 schreef Hetiszover het volgende:
Users die haar niet zouden geven zijn homo of vrouw.
In de vrouwen die Wendy niet zouden doen ben ik zwaar teleurgesteld.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:00 schreef Hetiszover het volgende:
Ik zou haar geld geven voor wat eten.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:00 schreef Hetiszover het volgende:
Dus als er 2 vrouwen over zijn, Wendy en Annemarie Jorritsma, dan 'geef' jij liever Annemarie!?quote:Op woensdag 4 november 2009 16:01 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Misschien als ze de laatste vrouw op aarde is maar eerder toch echt niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |