Dat wil niet betekenen dat een verandering naar een ander logo zonder naam slecht is.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:38 schreef regularjoeback het volgende:
Ik begrijp het niet vanuit een Marketing point of view is het toch altijd mooi meegenomen als naam van je bedrijf er op staat?
Ja, het 1992 logo vind ik toch het mooist.quote:
Weet je ook waar?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:52 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Er komt binnenkort een Starbucks in Amsterdam in de stad.
Inside information?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:52 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Er komt binnenkort een Starbucks in Amsterdam in de stad.
In Nederland? 100%quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:44 schreef Rejected het volgende:
Hoeveel procent van die station Starbucksen zijn eigendom van Servex?
Komt in het nieuwe stationshal. Eigenlijk wouden ze hem in al in de La Place van Centraal doen maar dat bleek niet relevant te zijn en kostte dan te veel geld. En zeg nou zelf, dat is geen aantrekkelijke plek. La Place is nu weg en ipv Starbucks er te douwen werd gewoon een kiosk + een ongelofelijk groot wachtruimte met stoelen, talfels en plannen/maquettes van het nieuwe Rotterdam Centraal.quote:
Ninja editquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:00 schreef Felixa het volgende:
Espresso frappuccino.
hehe precies om 00:00:00 gepost![]()
Caramel frappuccino lightquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:49 schreef Rockiejj het volgende:
Haha, wist niet eens dat er een starbucks SC was, wou er net een topic over openen en toen zag ik dit.
Wat vinden jullie de lekkerste koffie/thee bij de Starbucks op dit moment?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |