Jaquote:Op woensdag 4 november 2009 15:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Woon je nog steeds bij paps en mams?
nee joh...geloof me ...op een bepaald moment dan flikker je ze zo over het balkon hoorquote:Op woensdag 4 november 2009 16:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Tis al goed, ... ik wilde dat ik nog bij Paps en Mams woonde (zucht)
Ma ja,... ik zie nog die blije, opgetogen gezichtjes toen ik zei; "ik vertrek van de week nog" Dus ja om nou nou te gaan melden; "Luitjes raad een wie er thuis komt"quote:Op woensdag 4 november 2009 16:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Tis al goed, ... ik wilde dat ik nog bij Paps en Mams woonde (zucht)
Nu wel, over 20 jaar ben ik blij dat ik nog even bij ze heb gewoondquote:Op woensdag 4 november 2009 16:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee joh...geloof me ...op een bepaald moment dan flikker je ze zo over het balkon hoor
Neee joh, ... de gehaktballen van Ma, onovertroffenquote:Op woensdag 4 november 2009 16:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee joh...geloof me ...op een bepaald moment dan flikker je ze zo over het balkon hoor
Ik ben het ook zatquote:Op woensdag 4 november 2009 16:11 schreef Laysa het volgende:
Nou....nou...ik was het na 3 maanden toch wel zat hoor....niet dat er iets ergs gebeurde maar ik had al ruim15 jaar op meselluf gewoond .....
Heb je niet eens een eigen suite danquote:Op woensdag 4 november 2009 16:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ben het ook zat![]()
Eten wat ik zelf wil, tv kijken, muziek luisteren, enz
dat dus...en lekker hangen op de bank en de tv op de zender die jij wilt kijken..al was ik wel heel blij dat ik even bij moeders terecht kon hoor...maar heb toch zo snel mogelijk weer wat voor mezelf gezocht...quote:Op woensdag 4 november 2009 16:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ben het ook zat![]()
En je ouders hadden het vast ook graag anders gezien. maar ja het is zoals het is. Heb je al wat zicht op wat anders? oplossingen? werk?quote:Op woensdag 4 november 2009 16:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ben het ook zat![]()
Logeerkamerquote:Op woensdag 4 november 2009 16:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Heb je niet eens een eigen suite dan
Ik schrijf me steeds in voor een woning, maar dat kan even duren. En werk, tjaquote:Op woensdag 4 november 2009 16:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En je ouders hadden het vast ook graag anders gezien. maar ja het is zoals het is. Heb je al wat zicht op wat anders? oplossingen? werk?
Volgens mij is er plek zat voor iemand die zo handig met computers is als jij.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik schrijf me steeds in voor een woning, maar dat kan even duren. En werk, tja
Vast wel, maar niet iedereen weet dat ik handig ben met computers. En om in de IT te werken vragen ze meestal HBO. Daarbij is de IT markt ook een beetje verzadigd. Nu met al die werklozen hebben ze de mensen voor het uitkiezen.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Volgens mij is er plek zat voor iemand die zo handig met computers is als jij.
maar heb je wel een inkomen dan...of ben ik nu te nieuwsgierigquote:Op woensdag 4 november 2009 16:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vast wel, maar niet iedereen weet dat ik handig ben met computers. En om in de IT te werken vragen ze meestal HBO. Daarbij is de IT markt ook een beetje verzadigd. Nu met al die werkelozen hebben ze de mensen voor het uitkiezen.
Jawel, minimumquote:Op woensdag 4 november 2009 16:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
maar heb je wel een inkomen dan...of ben ik nu te nieuwsgierig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |