Vast wel, maar niet iedereen weet dat ik handig ben met computers. En om in de IT te werken vragen ze meestal HBO. Daarbij is de IT markt ook een beetje verzadigd. Nu met al die werklozen hebben ze de mensen voor het uitkiezen.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Volgens mij is er plek zat voor iemand die zo handig met computers is als jij.
maar heb je wel een inkomen dan...of ben ik nu te nieuwsgierigquote:Op woensdag 4 november 2009 16:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vast wel, maar niet iedereen weet dat ik handig ben met computers. En om in de IT te werken vragen ze meestal HBO. Daarbij is de IT markt ook een beetje verzadigd. Nu met al die werkelozen hebben ze de mensen voor het uitkiezen.
Jawel, minimumquote:Op woensdag 4 november 2009 16:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
maar heb je wel een inkomen dan...of ben ik nu te nieuwsgierig
Aha...Ik ben 100% afgekeurd en leef ook van een kleine uitkering...maar dan krijg je juist weer allerlei toeslagen dus zo kan ik het wel betalenquote:
Lukt netquote:Op woensdag 4 november 2009 16:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Aha...Ik ben 100% afgekeurd en leef ook van een kleine uitkering...maar dan krijg je juist weer allerlei toeslagen dus zo kan ik het wel betalen
Dan moet ik er wel rekening mee houden, anders is het opquote:Op woensdag 4 november 2009 16:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
nou...eigenlijk kan ik ook nog steeds leuke dingen ernaast doen....
Zelfs nu???....ik moet niet elke maand heel wild gaan doen maar eigenlijk kan ik tot nu toe zelfs 2 x per maand leuk stappen....en gewoon nog leuke dingen kopen....al kwam ik vanddag wel met iemand anders tot de conclusie dat dat voornamelijk komt omdat ik weinig geld aan eten uit geefquote:Op woensdag 4 november 2009 16:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan moet ik er wel rekening mee houden, anders is het op
Nu is het iets makkelijker, maar ik moet ook sparen voor als ik straks een woning heb.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zelfs nu???....ik moet niet elke maand heel wild gaan doen maar eigenlijk kan ik tot nu toe zelfs 2 x per maand leuk stappen....en gewoon nog leuke dingen kopen....al kwam ik vanddag wel met iemand anders tot de conclusie dat dat voornamelijk komt omdat ik weinig geld aan eten uit geef
Kon je de woonduur niet van je vorige huis meenemen?quote:Op woensdag 4 november 2009 16:21 schreef HiDiHo het volgende:
Ik schrijf me steeds in voor een woning, maar dat kan even duren. En werk, tja
Jawelquote:Op woensdag 4 november 2009 16:57 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Kon je de woonduur niet van je vorige huis meenemen?
Maar gebruik je die ook? Hoelang is je woonduur....quote:
8 jaar - regio NHNquote:Op woensdag 4 november 2009 17:06 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Maar gebruik je die ook? Hoelang is je woonduur....
En voor regio Lelystad of ook voor Amsterdam en omgeving?
Reageer je dan op Woningnet, morgen weer de nieuwe woningnetkrant.quote:
Ik woon al mijn hele leven hier, dus als het even kan wil ik hier blijven.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:15 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Reageer je dan op Woningnet, morgen weer de nieuwe woningnetkrant.
Waar zou je het liefst willen wonen?
Waarom probeer je het niet via een freelance kantoor, doet mijn broer ook en dat gaat weer een beetje lopen nuquote:Op woensdag 4 november 2009 16:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vast wel, maar niet iedereen weet dat ik handig ben met computers. En om in de IT te werken vragen ze meestal HBO. Daarbij is de IT markt ook een beetje verzadigd. Nu met al die werklozen hebben ze de mensen voor het uitkiezen.
Dat is wel erg onzeker he, daarbij is het voor mij lastig klanten te bezoeken.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Waarom probeer je het niet via een freelance kantoor, doet mijn broer ook en dat gaat weer een beetje lopen nu
Heet dat bij jou ook Woningnet?quote:Op woensdag 4 november 2009 17:20 schreef HiDiHo het volgende:
Ik woon al mijn hele leven hier, dus als het even kan wil ik hier blijven.
(of er moet een reden zijn om ergens anders te gaan wonen)
Ow ja dat is dan weer zo, maar mijn broer gaat op projecten die vaak 2 jaar duren tja het is ook een rottijd nuquote:Op woensdag 4 november 2009 17:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat is wel erg onzeker he, daarbij is het voor mij lastig klanten te bezoeken.
quote:Op woensdag 4 november 2009 17:26 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Heet dat bij jou ook Woningnet?
Jawel , alleen dat reageren kan niet meer.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:32 schreef HiDiHo het volgende:
![]()
Ik geloof alleen dat er nu niets op staat.
Morgen maar weer even kijken danquote:Op woensdag 4 november 2009 17:36 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Jawel , alleen dat reageren kan niet meer.
Zijn twee dagen geleden lid geworden , staan honderden woningen op en maar aanklikken wat niet gaat,
blijkt dat je nu niet kan reageren, dat kon alleen tot 26 oktober, morgen komen de eventuele nieuwe woningen in de woningnetkrant en op de site, dan heb je van donderdag tot maandag de kans om te reageren, dus gaan het is proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |