Ik moet zelfs voor mn moeder mn eigen kerst/sinterklaas/verjaardagskadootjes uitkiezen en het liefst ook kopenquote:Op donderdag 5 november 2009 20:28 schreef Mayla het volgende:
Tnx dames!!![]()
Moussy, altijd leuk om je eigen sintkadootje uit te kiezen
ja, dorpje er onder.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:45 schreef Oblivion het volgende:
Zo krijg je wel altijd iets wat je erg graag wilt hebben.![]()
Jij woont toch in Den Helder, moussy?
Oeh, nog dichterbij...quote:
Mooie kleur!quote:
Ja, dat is niks natuurlijk, blijf je smeren en je nagellak is zo op!quote:Op donderdag 5 november 2009 20:50 schreef Tegan het volgende:
Oh, dat is wel goede tip. Het is nu vijf lagen en voor mijn gevoel kan ik op sommige plekken er nog doorheen kijken.
quote:
Ja, maar jij hebt dan geen excuus je af te melden voor eventuele meet...quote:Op donderdag 5 november 2009 20:58 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik woon niet zo mooi vrij anders zou ik vragen of je mn buuf was
Ik heb ook nog steeds geen geluk hoor.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:09 schreef Crientj het volgende:
NoesIk ben in nog een kruidvat geweest, maar daar ook; geen stempelsetjes.
*Jaloers is.
quote:Op donderdag 5 november 2009 18:46 schreef Daph_ het volgende:
Ik waarschuw alle glitterfanatics: ga NIET naar Transdesign, afdeling China Glaze en klik daar ABSOLUUT NIET op China Glaze Glitter!!!!!!!!OMFG * hou je in hou je in*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben gek op glitter
okee straks toch even kijken![]()
![]()
![]()
![]()
Tegan, ondanks dat ie slecht dekt vind ik hem erg![]()
Heb ik gedaan hoorquote:Op donderdag 5 november 2009 21:38 schreef mmascha het volgende:
[..]
Ik heb ook nog steeds geen geluk hoor.
Dames wat hebben jullie weer mooie kleurtjes binnen gekregen! Jullie gaan veel te snel om er specifiek iets over te zeggen.
Daph, ik vind die Hue Are You? gaaf! Je moet jezelf af en toe verwennen hoor! Een ander doet het niet!
Ik ben een lijstje aan het maken van glitters die door de Daph-keuring heenkomenquote:Op donderdag 5 november 2009 21:42 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
OMFG * hou je in hou je in*
ik ben gek op glitter
okee straks toch even kijken![]()
![]()
![]()
![]()
Tegan, ondanks dat ie slecht dekt vind ik hem erg
Glitterquote:Op donderdag 5 november 2009 21:43 schreef Mirjam het volgende:
da's balen, mijn transdesign bestelling is al verzonden
en ik ben echt helemaal glitterfan
Forum Opties | |