Welke site met mooie foto's?quote:Op donderdag 5 november 2009 18:28 schreef Tamashii het volgende:
Hoe bestel je bij die site met mooie foto's?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
atlantis heb ik ook besteldquote:Op donderdag 5 november 2009 17:04 schreef Linnie20v het volgende:
Zo, deze kleuren ga ik zeker bestellen:
Right here now no more later
[ afbeelding ]
The grass is greener on my side
[ afbeelding ]
Atlantis
[ afbeelding ]
A Grape fit
[ afbeelding ]
Die donkere (de andere is wat te licht op andere foto's [dat is btw do you lilac it?])
Met een Seche Vite Top Coat....
Dus ik kan nog 4 kleuren uitzoeken
Dan zal ik die vraag gemist hebben want heb het al een aantal keer geroepen! sjorry!quote:Op donderdag 5 november 2009 16:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Eh, jaik vroeg het laatst en niemand wist het
Alleen decadence hebben ze niet
!!
18 dollar voor negen flesjes. 12 euro, maar de flesjes zijn ook goedkoop dat is nog wel te doen. Verder idd Paypal of Creditcard.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:10 schreef Skaai het volgende:
Is het verzenden naar Nederland prijzig vanaf die Transdesign site? En gaat het met creditcard of paypal oid? Ik heb wel een paypal account maar nog nooit gebruikt![]()
Ik ben alleen nog maar op de beginpagina en ben nu al hebberig!
quote:Bestel bij Boozyshop, zet erbij dat je via DC komt en krijg gratis oorbellen bij je bestelling!
♥ ♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥
Met code AKKOW08 krijg je 5% korting bij Enchantra.
Ja Ik wist dat er al een aantal glitterlakken uit waren dat Preppy Pink en Atlantis daarvan waren, maar ik wist niet dat ze allemáál bestelbaar warenquote:Op donderdag 5 november 2009 19:09 schreef Linnie20v het volgende:
Daar heb ik mijn preppy pink ook al van,
bij de nieuwe bestelling is atlantis van die glitters
Nou inderdaad, dat heb je er bij 3 flesjes OPI nagellak al uit, die krengen koste hier bij de DA minimaal 10 euro per stukquote:Op donderdag 5 november 2009 19:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
18 dollar voor negen flesjes. 12 euro, maar de flesjes zijn ook goedkoop dat is nog wel te doen. Verder idd Paypal of Creditcard.
Inderdaad, de prijs van de lakjes compenseert de verzendkosten.. Ik zag bij Boozy Essie in de aanbieding voor ¤ 11quote:Op donderdag 5 november 2009 19:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
18 dollar voor negen flesjes. 12 euro, maar de flesjes zijn ook goedkoop dat is nog wel te doen. Verder idd Paypal of Creditcard.
DAT!!quote:
Hello Kittyquote:Op donderdag 5 november 2009 19:11 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
atlantis heb ik ook bestelden ik vind die donkere paars ook errug mooi *schrijft op lijstje*
![]()
[..]
Dan zal ik die vraag gemist hebben want heb het al een aantal keer geroepen! sjorry!
ik heb btw ook sparkling cherry, vandaag opgehad zelfs, hij is zoooo cute, alleen het eraf halen zuigt, wat een rotzooiik wil ook nog hue are you en chainmall charm, but for now even een stop voor mij
![]()
Het is binnneeeeeen!!!
en i luvvvv it!
[ afbeelding ]
Got a date to knight,La paz itively hot - matte, My daddy's the king, Ink suede, Qt (holo) , Grape juice, Thunderbird en DV8
[ afbeelding ]
de eerste 2 dekken wat slecht.. maar de 2 matte zijn stunning! echt amazing, ze dekken geweldig en ik ben helemaal into mat
Qt vind ik mwah, net als grapejuice, had er meer van verwacht maar hij dekt slecht en vind hem niet zo.. Thunderbird is echt geweldig, ik hou niet van rood, maar hij is mooi donker hele warme diepe kleur, en dekt ook errug goed! DV8 vind ik ook erg tof!
[ afbeelding ]
helemaal verliefd op Ink suede, hij is echt geweldig gaaf! heel apart, je lakt en dan heel snel veranderd hij van glans naar mat hij droogt ook echt héél snel!
[ afbeelding ]
andere hand zonder flits.
het is echt donkerpaars met glitter en dan mat![]()
![]()
![]()
![]()
zal van de week swatches buiten maken als ebay ook binnen is, maar ik vertrek in het donker en kom ook weer in het donker thuis, dus voor nu heel eventjes niet beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |