Ik zie dat ook niet helemaal, dacht dat ik een jankerd wasquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:02 schreef Fir3fly het volgende:
Waar moeten jullie allemaal om huilen dan, dat jongetje?
Ik had een soort-van-Arizona-dag, met 10 uur lang non-stop ellende en zielige kiddo's. En geen tijd om me daar druk over te maken. En toen kwam ik verrot thuis en gooide ik Grey's aan en kreeg ik meer drama en tenslotte een moeder die nog één keer zo'n slaapritueeltje uitvoert.... en tóen mocht ik ook eindelijk los gaan....quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:02 schreef Fir3fly het volgende:
Waar moeten jullie allemaal om huilen dan, dat jongetje?
O jij ook al!!!quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:04 schreef Merel het volgende:
[..]
En om Alex die het allemaal even niet meer weet.
En gewoon, omdat het Grey's is, en net als Merci-reclames moet ik daar graag om huilen
Ik ook, dat was zoooooo lief!! Ik vind Arizona zo leuk en pediatrics is ookquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
(overigens kan ik om happiness -oh my, die laatste scène, hoe lief was dat!?- even hard grienen, want daar ben ik ook een sucker voor![]()
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door DanielleM op 07-11-2009 23:25:32 ]Because simple is bad!
Zo van: je wist dat het kindje doodging, dat de ouders niet meer wilden betalen dat dat toch wel doorging?quote:Op zondag 8 november 2009 00:31 schreef TNA het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen hier, maar ik vond het allemaal wat voorspelbaar en simpel uitgewerkt
Ja.quote:Op zondag 8 november 2009 01:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zo van: je wist dat het kindje doodging, dat de ouders niet meer wilden betalen dat dat toch wel doorging?
Nou ja, eigenlijk wel jaquote:Op zondag 8 november 2009 01:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zo van: je wist dat het kindje doodging, dat de ouders niet meer wilden betalen dat dat toch wel doorging?
quote:
Ik had het ook wel een beetje hoorquote:Op zondag 8 november 2009 13:30 schreef TNA het volgende:
[..]
Nou ja, eigenlijk wel jaIk vond het allemaal wat clichématig. Subtieler drama vind ik veel indringender dan een aflevering als deze. Maar hey, het is een dramaserie, deze afleveringen horen erbij, en ze doen het goed.
Mja ABC zit er echt ontzettend bovenop he. Op de Amerikaanse fora wordt 't inmiddels ook (terecht) constant aangekaart: het is gewoon té opzichtig.quote:Op zondag 8 november 2009 23:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn goede gevoel werd overigens wel compleet teniet gedaan toen Callie en Arizona NIET keihard gingen zoenen op het eind. Je ziet iedereen de hele godganse dag aan elkaar zitten, in bed liggen, god weet wat, maar callie en arizona aaien elkaar over de rug. FLIK!KER! TOCH! EENS! OP!
dude! dizzy!! dit heb ik helemaal gemist!!quote:Op donderdag 5 november 2009 14:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Boh, ik loop achter. Moet die van vorige week nog kijken. Je gaat samenwonen en meteen je hele schema in de war
SPOILERIzzy is weer terug, Meredith is weer terug, er is een Cardio-Goddess cadeau gegeven aan Cristina, van Owen, en Meredith zegt tegen iemand 'You're pregnant???' en dan zie je Izzy in beeld. Maar ik gok dat dat gewoon zo geknipt is, misleiding enzo
Tralalalaaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |