quote:Op woensdag 4 november 2009 19:53 schreef Greys het volgende:
Over de sneaks:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja! En ik zag er laatst in een of andere serie (Law & Order? of misschien was het gewoon een film) als freaky vrouw toe had staan kijken terwijl haar man/vriend haar zusje+vriendin verkracht en daarna vermoord.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:55 schreef Zhenar het volgende:
Zag net Ellen Pompeo in Friends als het meisje waarover Ross en Chandler een pact hadden afgesloten dat ze haar nooit zouden daten.
Nee was in Law & Order idd, heb ik ook gezien. Ik keek niet maar het stond wel aan en ik herkende haar aan haar stemquote:Op donderdag 5 november 2009 11:21 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ja! En ik zag er laatst in een of andere serie (Law & Order? of misschien was het gewoon een film) als freaky vrouw toe had staan kijken terwijl haar man/vriend haar zusje+vriendin verkracht en daarna vermoord.
Verhaal is echt gebeurdquote:Op donderdag 5 november 2009 11:21 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ja! En ik zag er laatst in een of andere serie (Law & Order? of misschien was het gewoon een film) als freaky vrouw toe had staan kijken terwijl haar man/vriend haar zusje+vriendin verkracht en daarna vermoord.
Ik vind haar eigenlijk een van de weinige interessante karakters op dit momentquote:
En om Alex die het allemaal even niet meer weet.quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:02 schreef Fir3fly het volgende:
Waar moeten jullie allemaal om huilen dan, dat jongetje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |