Si.quote:
Inderdaad, viel me wel tegen van jequote:
Toch huldequote:Op woensdag 4 november 2009 22:24 schreef ScottTracy het volgende:
En daarvoor Max van Heeswijk in de Vuelta 2005. En in de Tour dat jaar won Pieter Weening nog de etappe naar Gérardmer voor Andreas Klöden. Maar daar krijg ik vast geen punten voor
Inderdaad. Falende spits van beroep. Al was hij vandaag dichtbij...quote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 22:46 schreef Ofyles2 het volgende:
Lola Rennt
Punten in deel 1783quote:
oudquote:Op woensdag 4 november 2009 23:08 schreef ScottTracy het volgende:
Hoe heten de inwoners van Litouwen?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 november 2009 23:08 schreef ScottTracy het volgende:
Hoe heten de inwoners van Litouwen?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 november 2009 23:10 schreef qonmann het volgende:
[..]
![]()
Estland had een bekende wielrenner
Bedoel je Jaan Kirsipuu, die 13 keer de Tour de France niet voltooide?quote:Op woensdag 4 november 2009 23:10 schreef qonmann het volgende:
[..]
![]()
Estland had een bekende wielrenner
Sorry, flauw grapje van mij, ik ben niet eens aan de beurtquote:Op woensdag 4 november 2009 23:14 schreef Ofyles2 het volgende:
Litouwers?
Hmja, misschien ook meer iets voor in het dubbele punten topic. Maar las er van de week iets over, het werd vergeleken met het huidige Guantanamo Bayquote:Op woensdag 4 november 2009 23:28 schreef qonmann het volgende:
This is different koek..
Oh nee daarom typte ik het niet, maar je moet het toevallig weten, klein ohjjatje maximaalquote:Op woensdag 4 november 2009 23:29 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Hmja, misschien ook meer iets voor in het dubbele punten topic. Maar las er van de week iets over, het werd vergeleken met het huidige Guantanamo Bay
quote:Op woensdag 4 november 2009 23:41 schreef Rucebo het volgende:
Laura Jansen?
Juistquote:
Het is echt heel anders, maar ik vind Kings of Leon ook beter.quote:Op woensdag 4 november 2009 23:47 schreef lubje25 het volgende:
Ik vind die cover van haar van de Kings Of Leon echt helemaal niets![]()
![]()
Maar ja my 2 cents
Mmm ik vind 'em wel aardig. Klinkt toch heel andersquote:Op woensdag 4 november 2009 23:47 schreef lubje25 het volgende:
Ik vind die cover van haar van de Kings Of Leon echt helemaal niets![]()
![]()
Maar ja my 2 cents
quote:Op woensdag 4 november 2009 23:51 schreef lubje25 het volgende:
een reclame campagne?
Sterker, ze zaten allemaal in Reservoir Dogs.quote:Op woensdag 4 november 2009 23:53 schreef Rucebo het volgende:
Bekend door een bepaalde film? Bijv. Stuck in the Middle With You in Reservoir Dogs...
Hmja die heb je ook nog..quote:Op donderdag 5 november 2009 00:04 schreef vaagsel het volgende:
Torres?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |